Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko näin tarkka lapsesi syntymäpäivälahjoista kuin tämä vastaaja vastaa tupunalle tämän ehdottamista lahjoista?

Vierailija
19.10.2006 |

moreeni - 18.10. 22:34 (6/6)

Harkitse

" Tupuna72:

torkkupeitto, sellainen karvatyyny, juliste+kehys, valokuvakehys, korurasia, meikkipussi tai toilettelaukku ja sisälle jotain tuoksusuihkugeeliä, kiva pyyhe, pussilakanasetti, cd-levy, kiva pöytälamppu, kaulaliina+sormikkaat, "

Ole varovainen sellaisten lahjojen kanssa, joita täytyy pitää esillä. Itse olen tarkka sisustuksesta ja ärsyttää, kun lahjoiksi on tullut pyyhe, pussilakanasetti, karvatyynyjä ja julisteita, jotka minusta näyttävät kamalilta tai eivät sovi lapsen huoneen tyyliin. Torkkupeittoa tai kivaa pöytälamppua ei kukaan ole vielä keksinyt antaa ja toivottavasti ei keksikään.

Lahjaksi saadusta tuoksusuihkugeelistä tuli tytölle ihottumaa, vaikka hänellä ei herkkä iho olekaan.

Meikkipusseja ja korurasioita 10-vuotiaalla on jo useita. Kaulaliinan ja sormikkaiden tulisi sopia takin väriin.

En halua olla hankala tai kaikkeen tyytymätön. Muista, että nykyajan lapsilla on jo kamalasti kaikkea (turhaa) ja onkin tosi vaikea keksiä mitään mikä olisi oikeasti tarpeellinen eikä vain lisänä krääsäpinoon.

Miten olisi lahjaksi jokin teatteri- tai elokuvalippu. Meillä käytettyjä ovat myös erilaiset pelit, kuten muuttuva labyrintti

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä hän itsekään kummempia lahjoja anna joten voisi vaihtaa sen norsunvittunsa peruslukemille.

Vierailija
2/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä sitämieltä, että eikö pääasia ole että lapsi ilahtuu!!

Eihän niitä lahjoja äidin tarpeisiin osteta, toki voi kysyä tarviiko jotain, mutta en kyllä sillonkaan kehtaisi sanoa - Juu hanskat sävyä se ja se-. Hullu maailma, ei voi muuta sanoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusaa jos joku asian on ruma, viis siitä miten käytännöllinen se on. Jotakuta toista ei vois vähempää kiinnostaa minkä näköinen esine on, jos se vaan toimii. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
4/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en epäkohtelias. Kiitän kauniisti, vaikka saisin paskaa paketissa, pakkohan ei ole mitään käyttää tai pitää esillä, jos ei silmää miellytä. Mulla on kirppari kerran pari vuodessa ja roudaan sinne kaiken, mistä en välitä, ja käärin ihan kivat rahat kaikista kammotuksista, joilla ei itselleni tosissaan ole sitten niin yhtään mitään arvoa.

Vierailija
5/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole juuri sen värinen kuin muut pyyhkett, tai jos lakana on " sisustukseen sopimaton" .

Joku lamppu on ihan eri asia.

Vierailija
6/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en epäkohtelias. Kiitän kauniisti, vaikka saisin paskaa paketissa, pakkohan ei ole mitään käyttää tai pitää esillä, jos ei silmää miellytä. Mulla on kirppari kerran pari vuodessa ja roudaan sinne kaiken, mistä en välitä, ja käärin ihan kivat rahat kaikista kammotuksista, joilla ei itselleni tosissaan ole sitten niin yhtään mitään arvoa.

Vierailija
7/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni rumaa pöytälamppuakin lapsi saisi halutessaan pitää esillä omassa huoneessaan. Hänellehän se on annettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi