Riittääkö 500 euroa yksiön huonekaluihin??
Kommentit (48)
24m2 kirjoitti:
Mitenhän luulette siihen yksiöön mahtuvan sängyn, sohvan, ruokailuryhmän, TV-tason ja työpöydän? Päällekkäinkö?
Hyvin saa mahtumaan jos on kunnollisen mallinen yksiö. Esimerkiksi tähän mahtuu todella hyvin: https://d2ue5ppt0wsjaa.cloudfront.net/1200x800,fit/vuokraovimedia/image…
Keittokomeroon pieni ruokapöytä, alkoviin sänky, kylpyhuoneen seinälle TV-taso, pitkälle seinälle sohva, työpöytä vaikka ikkunaseinälle jne.
Poikkiksen pössyt , röökit ja viinat maksaa 500 viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Katso markkinapaokalta TORI netistä. Sieltä saat hyviä huonekaluja lähes ilmaiseksi. Turha ostaa uusia, kun vastaavia saa 10-20% uuden hinnasta. Minä ainakin ostan sieltä, jos tarvitsen jotain, vaikka olisi varaa ostaa uusiakin.
Sama täällä. Ongelma vain että kuljetus usein kalliimpi kuin itse huonekalut.
Ikeassa on löytönurkka, jossa on alennettuja tuotteita, myynnistä poistuvia, voi olla joku naarmu tms. Siellä on usein esimerkiksi patjoja hyvään hintaan.
Ap, kysytkö tosissasi?
Ei mulla muuta.
Kierrätyskeskuksesta saa hyvää tavaraa edullisesti. Mitään heppoisia lastulevymööpeleitä ei kannata ostaa, ovat hetkessä roskiskamaa.
Sijoittaisin yksiössä rahani hyvään vuodesohvaan aluksi. Sitten seuraavaksi säästäisin sänkyyn.
uutena ostettuna ei taida riittää, vaikka ostaisi ikeasta