Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tehdä sellainen työhakemus, ettei vahingossakaan joudu siihen paikkaan?

Vierailija
05.07.2022 |

Työkkäristä tuli käsky, että pitäisi hakea paikkaan, jossa työt alkavat yöllä/aamuyöllä ja loppuisivat aamulla/aamupäivällä. En todellakaan halua joutua tuollaiseen paikkaan. Minkälainen hakemus kannattaisi tehdä? :D

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko39 kirjoitti:

Jonkun sortin pomona olen saanut hyvin monta työhakemusta sähköpostilla, joissa lukee tyyliin näin:

"Mmooro oon Make44 ei sul mitäät öitä olis oon ajanut rekkaa 502&# ja kaivurii soita 0401234567 moe"

Saatan toki olla ronkeli, mutta vastaan noille että valitettavasti juuri nyt ei ole hommia, mutta kiitos yhteydenotosta.

Noita pelleilyhakemuksia kyllä seurattiin työkkärissä jo vuosia sitten.

Huoh. Ei niitä kukaan seuraa tai vaikka joskus on seurannutkin niin ei seuraa enää eikä koskaan tule seuraamaankaan.

Vierailija
42/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin voit laittaa hakemuksen liitteeksi kuvan itsestäsi hunnuttautuneena.

Sanoisin, että "valintamme ei kohdistunut sinuun" on vielä paremmin taattu, jos on mies ja lähettää kuvan itsestään hunnuttautuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatyökykyinen, keski-ikäinen ja varmasti et siitä paikasta kuule mitään.

Vierailija
44/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä sulle tarjottiin?

Pane palkkatoivomukseksi yläkanttiin.

Kysy, onko työpaikalla hometta. Saat homeesta oireita.

Vierailija
45/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on varhaisjakelua, niin kerro olevasi allerginen painomusteelle.

Vierailija
46/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, kuinka monta taukoa on työvuoroa kohden, ja minkä putuisia. Saahan töissä tupakoida?

Vierailija
47/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miten työpaikkaruokailu on järjestetty.

T. Pianomusteallergikko.

Vierailija
48/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Jonkun sortin pomona olen saanut hyvin monta työhakemusta sähköpostilla, joissa lukee tyyliin näin:

"Mmooro oon Make44 ei sul mitäät öitä olis oon ajanut rekkaa 502&# ja kaivurii soita 0401234567 moe"

Saatan toki olla ronkeli, mutta vastaan noille että valitettavasti juuri nyt ei ole hommia, mutta kiitos yhteydenotosta.

Haha :D oot varmaan saanut multa hakemuksen. Lähetän tuollaisen aina kun duuni ei nappaa.

Vierailija
49/51 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen niin voit laittaa hakemuksen liitteeksi kuvan itsestäsi hunnuttautuneena.

Tämä on hyvä. Youtubessa on ohjeita siistiin ja uskottavaan hijab - tyyliin valokuvaa varten, hakusanalla hijab tutorial. Terveydenhoitoalalla tätä ei kannata yrittää mutta duunaripaikoissa on hyvä.

Leipomossa kyllä tukan peittäminen on pakollista uskonnosta ja sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
50/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä. Youtubessa on ohjeita siistiin ja uskottavaan hijab - tyyliin valokuvaa varten, hakusanalla hijab tutorial. Terveydenhoitoalalla tätä ei kannata yrittää mutta duunaripaikoissa on hyvä.

Leipomossa kyllä tukan peittäminen on pakollista uskonnosta ja sukupuolesta riippumatta.

Tässähän ei ollut kyse pelkästä hiusten peittämisestä ollenkaan. Navettahuivi ja hijab edustavat täysin erilaista maailmankuvaa ja harvalle työnantajalle islamisaation edistäminen on ok eivätkä kaikki suomalaiset edes tule ajatelleeksi että muslimin ei pidä missään toimissaan kuten pukeutumisessa jäljitellä alempiarvoisia vääräuskoisia. Siksi työpaikoilla pitäisi olla hijabkielto.

Vierailija
51/51 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana kirjoittaa vaan lyhyesti jotain, että perhesyistä haen päivätyötä. Enkä siis oikeasti kirjoita yhtään mitään muuta enkä liitä CV:a, joka on kuin haulikolla ammuttu. Sitten vaan lähetän, niin voin raportoida hakeneeni. Joskus saan noihin pilipalihakemuksiini jopa vastauksen! Toista se on niiden kunnollisten hakemusten kanssa. Nurinkurista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme