Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitini tunnekylmä?

tytär
05.07.2022 |

Itse olen aina ollut herkkä ihminen ja mitä vanhemmaksi olen tullut, sitä enemmän ihmettelen oman äitini tunnekylmyyttä.
Hänelle sukulaisuus ei tunnu merkitsevän mitään. Esim lapsenlapsistaan ei kuulemma ole hänelle "mitään iloa" ja ovat "aivan vieraita" ja ei koe mitään tunneyhteyttä näihin poikansa lapsenlapsiin, kun ovat nähneet vain muutaman kerran vuodessa. Poikaansa kyllä rakastaa ihan ns normaalisti (kai)

Isäni tutustui velipuoleensa vasta aikusiällä ja haluaa tavata tätä ja noin kerran vuodessa tapaavat. Äitini suuresti ihmettelee tätä, äitini sanoin " aivan vieras ihminen, en ymmärrä mitä se täältä hakee?" On myös
kertonut, kuinka ei ole koskaan pitänyt omasta veljentyttärestään.

Äiti haukkuu jatkuvasti isän sukulaiset, esim isän sisko on "paskiainen" äitini sanoin (eivät ole koskaan pitäneet toisistaan) ja isän äiti "lumppu" ja lienee sanomattakin selvää, että vanhempieni liitto kärsii siitä, että äiti jostain syystä vihaa isän sukua...

Kuulostaako tämä teistä normaalilta, onko muissakin perheissä tällaista?

Mietin, onko äitini jotenkin poikkeuksellisen tunnekylmä ja vihamielinen, vain kuvittelenko vain. Käytti kuritusväkivaltaa paljon meihin lapsiin, vaikka muuten oli ns hyvä äiti. Vanhempani kuuluvat molemmat suuriin ikäluokkiin

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita akkoja on pilvin pimein, harmi ett niin moni erehtyi tekemään lapsia

Vierailija
22/25 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikakautensa ja perheensä tuotos. Ei ole normaalia tuollainen, väkivallan käyttö ja vihamielisyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti just sama. Sillä välit poikki kaikkiin - oikeesti kaikkiin. Veljeni välttelee, lapsuus oli pelkkää huutamista js moitetta, ja koko isäni puolen suku ja isä kirottiin helvettiin,  Sairastin syövän ja kaipasin tukea. Ei tullut edes normaalia osanottoa. 

Lapseni eivät pidä yhteyttä, itse soitan ja puhelu kestää alle viisi min. Lopetan puhelut. Ei vain jaksa. Kun ei häntä kiinnosta edes normaalin kohteliaisuuden vertaa. Niin maksa kuin petaa.

on vaatinut rahaa siitä, että sain ruokaa lapsena! Olen nyt 62 v

Vierailija
24/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsenlapsia pitäisi rakastaa? Eikö se riitä että rakastaa omaa lastaan ja on parhaansa hänen eteensä tehnyt? Eihän sellaista ihmistä voi rakastaa jota näkee harvoin ja johon ei siksi tule tunneisidettä. Eivät kaikki mummot ja papat rakasta lapsenlapsiaan eikä sellaista voi vaatia

Vierailija
25/25 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee kusipäitä kaikkialla niin varmaan on itse. En huolestuisi jos kyse on siitä että vihaa vaikka anoppiaan, mutta kenestä sun äiti edes pitää? Susta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi