onko muita joiden mies on lähtenyt Norjaan kalareissulle?
Viikon sanoi olevansa ja puhelin verkkojen ulkopuolella. Huolissani.
Kommentit (9)
Juu, ylihuomenna tulee 8 viikkoa, vielä 3 jäljellä. Kiinnostaa mistäpäin vielä löytyy kalastajalle verkoton alue (tuskin hengailee viddalla tai muualla sisämaassa?) kun jopa Hamningbergisssa on täydet tolpat. Nykyään melkein joka nyppylällä on tukiasema.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ylihuomenna tulee 8 viikkoa, vielä 3 jäljellä. Kiinnostaa mistäpäin vielä löytyy kalastajalle verkoton alue (tuskin hengailee viddalla tai muualla sisämaassa?) kun jopa Hamningbergisssa on täydet tolpat. Nykyään melkein joka nyppylällä on tukiasema.
Je me ollaan täällä molemmat. Kuten mies aikanaan nuorisopelikavereille totes, ei hän Jäämerellä runkkailemaan lähde. ;)
Ralleja ne on katsomassa kaatokännissä puhelin kiinni.
Turhaan murehtia itse käyn vuosittain Norjassa kalareisuilla Ottaa vain mukaan muutaman litran paloviinaa ja luottokortin Aina olen saanut punalihaista tuoretta Rautua Voin reissun jälkeen kotona nautiskella ei niin tuoretta lahnaa No sekin menee paremman puutteessa Veikko62
Norjassa olen ollut ja kaikkialla toimii puhelin. Jäämerellä olin kalastaa ruijanpallasta. Laskselvassa lohta kalastin. Kyllä siellä toimii puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Norjassa olen ollut ja kaikkialla toimii puhelin. Jäämerellä olin kalastaa ruijanpallasta. Laskselvassa lohta kalastin. Kyllä siellä toimii puhelin.
Toimiiko ? Mikähän omassani oli ongelma?
Nainen olen
Turhaan olet huolissasi. Nuo miehet ei edes pane.