Bloggaaja rahoittaa elämänsä lapsiaan kuvaamalla
Kommentit (22)
Mutta haluaako ne lapset olla kuvattavana? Tänään? Vuoden päästä? 10 vuoden päästä löytää koko lapsuutensa netistä?
Tätä lasten ryöstöviljelyä en ymmärrä. Samaa tekee Anniina Jalkanen, äidinpuheenvuoro jne.
Kertoisivat Iina totuuden feikistä nokkaihmisestä, joka on sittemmin hakeutunut makkarahuuli-ihmisten lahkoon.
Entä omat nettijuttusi kymmenen vuoden takaa?
M.H.
Ei ole ainoa, valitettavasti näitä riittää... :(
Todella surullinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Entä omat nettijuttusi kymmenen vuoden takaa?
M.H.
Kolahtiko? Vai oletko oikeasti noin tyhmä?
Kuka se oli joka omin tunnuksin haukkui muita? Ei Iina ainakaan .
Piti pyytää äitiä apuun. Selitys, joku varasti laitteeni. Auts kuin typerää.
Veikkaan, että lapset alkaa kapinoida viimeiståän noin 13-15-vuotiaina, ettei heitä saa enää ollenkaan kuvata eikä heidän elämästä kertoa. Niin mitenkä tää muija aikoo sit elättää ittensä?:D
Kebabsiskot. Ei tainnut Iina kuulua niihin.
Kamelin huuulet ovat kauniit 😁
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että lapset alkaa kapinoida viimeiståän noin 13-15-vuotiaina, ettei heitä saa enää ollenkaan kuvata eikä heidän elämästä kertoa. Niin mitenkä tää muija aikoo sit elättää ittensä?:D
No tekee aina uuden muksun. Tuntematta tapausta sen syvemmin, pikavilkaisulla somen perusteella tolla IinaLauralla 4 lasta, vanhin joku 11v?? Nuorin on vauva. Vanhimmat kun alkaa boikotoida, niin on sillä vielä nuoremmat, ja jos toi nyt on vasta 34v, ehtii ihan hyvin vielä kolmekin lasta pukata massikoneeksi....
Vierailija kirjoitti:
Jeps, ei elä sosiaalituilla, kuten ap.
Tienaa itse rahansa tämä äityli.
Niinpä, ap on keski-ikäinen monisairas rotta.
Vierailija kirjoitti:
No hyvinhän se sultakin onnistuu, ja iina kuitenkin kykenee fyysisesti työntekoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tekee aina uuden muksun. Tuntematta tapausta sen syvemmin, pikavilkaisulla somen perusteella tolla IinaLauralla 4 lasta, vanhin joku 11v?? Nuorin on vauva. Vanhimmat kun alkaa boikotoida, niin on sillä vielä nuoremmat, ja jos toi nyt on vasta 34v, ehtii ihan hyvin vielä kolmekin lasta pukata massikoneeksi....
Tää mulle tuli ekana mieleen, kun Iina uutisoi viimeisimmästä raskaudestaan. Että koska lapset alkaa olla jo isoja, on pakko tehdä uusi vauva jotta lukijoiden mielenkiinto pysyy. Vanhin taitaa olla jo kohta yläasteelle menossa, ei häntä kohta enää mihinkään pergebloggiin saa kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kuvottava narkkihuara tämä ap.
Olisi karmeaa, jos lapsuus olisi dokumentoitu nettiin kaikkien pällisteltäväksi.
No mutta luuliko joku että lapsilta kysyttiin ja he osasivat ilmaista mielipiteensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kuvottava narkkihuara tämä ap.
Huomattu on. Katkera paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytää jotain hommaa. Lähinnä olen huolissani esim näiden sen lasten yksityisyyden puutteesta, samoin muidenkin bloggaajien Suomessa esitellyitä lapsista. Noi jutut ei katoa netistä ikinä.
rahoitan minäkin onlyfansissa äitiä ja tytärtä, mutta ovat aikuisia.