Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako raskaana käydä jumpassa?

Vierailija
18.10.2006 |

Jumppa aika nopeatempoinen ja paljon vatsalihaksiin kohdistuvia liikkeitä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes alkuraskaudessa? Siksi vaan kyselen kun olen ehtinyt maksaa kausikortin jumppaan ensi kevääseen asti ja jos talvella ryhdytään vauvaa yrittämään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän