Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttuuko silmiesi väri?

Vierailija
05.07.2022 |

Mielenkiinnosta kysyn, koska olen huomannut nopeassa ajassa muutoksia omien silmieni värissä ja sitä on mielenkiintoista seurata. Ja minkä väriset silmät vanhemmiltasi on? Minulla oli pienenä siniset silmät tummalla reunuksella, joista ne muuttuivat tasaiseksi teräksenharmaiksi. Parin vuoden aikana ne ovat olleet vihertävänharmaat ja pupillien reunoille ilmaantui kellanruskeat reunukset. Puolen vuoden aikana toisesta silmästä on tuo ruskeahko väri lähtenyt leviämään epätasaisesti ja pohdinkin, että onkohan minulla kohta toinen silmä kellanruskea ja toinen vihertävän harmaa :D

Äidilläni on oliivinvihreät silmät ja isällä siniharmaat. Tuo ruskea väri tulee ehkä äidin isän puolelta, jota ei kukaan tunne, koska ainakaan lähisuvussa ei ole ollut kuin sinisiä ja vihreitä silmiä. Tai sitten väri on hypännyt jostain kaukaa sukupolvien takaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutu. Itsellä tummanvihreät, äidillä samoin. Isällä siniset.

Vierailija
2/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttuneet lapsuudesta jolloin oli lähes perussiniset. Nykyisin väri on terävämpi vaalean sininen. Jos pesen naaman ja vettä menee silmiin ja ne hieman punoittavat ja tuolloin silmät ovat jännän jäänsiniset.

Vanhemmilla on vaaleansiniset ja vihreät silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silimien väri yleensä muutu mutta jotkut värit korostaa joitakin värejä.

Käytätkö sä jotain ripsienkasvattajaa? Lue incilistaa ja katso mitä sisältää. Jotkut sisältävät kemikaaleja jotka tarkoitettu glaukooman hoitoon ja tummentavat tehden silmistä ruskeat.

Vierailija
4/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siniharmaat silmät vihreällä renkulalla joten valaistuksesta ja vaatetuksesta riippuen silmät näyttävät joko siniseltä, vihreältä tai harmaalta tai niiden sekoitukselta. Lapsena silmäni olivat ihan vaan tumman siniset. 

Vierailija
5/5 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuu punaiseksi kiduttaessani uhrejani.