Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko älykkyydellään flexaava nainen red flag?

Vierailija
05.07.2022 |

Teidän näkemyksiänne asiasta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näkisi sitä flexaamiseksi. En nyt tiedä olenko itse miten älykäs, vaikka on sanottu pelottavan älykkääksikin, mutta en oikein kestä parisuhdemielessä ihmistä, joka tyhmä kuin saapas. Tiedätkö kun perässä juoksee mies jonka suusta sana öyh on järkevintä niin miksi ihmeessä alkaa suhteeseen ameeban kanssa? Siinä ollaan aivan eri kartalla ja kaukana toisistaan.

Vierailija
22/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko otsikko on puhdasta siansaksaa. 

Tätä tasoa nykynuoriso tosiaan keskimäärin on. Kirjoitustaitokin järjellisyyden tuolla puollen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mai opiiniooon iis täät fingelskafleksaajat bääk tu puhe- ja kirjoituskouluun.

Vierailija
24/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla älykkyydellään flexaava ihminen ei yleensä oikeasti edes ole älykäs.

Ja hauiksiaan flexaava ei oikeasti käy edes salilla?

Ei, ne on feikkihauikset, joillain ruiskeilla mahdollisesti tehdyt. Kenessäkään ei oikeasti ole mitään hyvää tai aitoa, varsinkin jos on ne on ap:lta puuttuvia ominaisuuksia.

Tämän kommentin viimeinen virke vois olla palstan etusivulla ns. huoneentauluna.

Vierailija
25/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykkäiden naisten kanssa yli 20 vuotta työskenneltyäni, koko aikana ainoastaan yksi nainen on edes maininnut erityisen älykkyytensä.

Vierailija
26/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikuttaako nainen älykkäältä? Jos mikään naisessa ei tue hänen sanomaansa, silloin se on red flag.

Vierailija
27/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Mensan jäsen eli älykäs. Miksi se ärsyttää sinua?

Vierailija
28/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suvussasi myös ainakin 20 yliopistokoulutettua ja jopa varatuomariksi saakka edennyttä? Ja matemaatti-loogiset taidot luonnollisesti isältä peritty??

😂😂

Vierailija
29/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se flexaa, ne jutut ovat vain sen naisen tavanomaisia kahvipöytäkeskusteluja. Se, että sinä tunnet itsesi tyhmäksi, on ihan toinen asia. Teidän molempien olisi syytä vaihtaa seuraa.

Vierailija
30/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta se ainakin on jos käyttää sellaisia termejä kuin flexaaminen tai red flag.

Paitsi jos on 16-19v. Sen ikäisille normaaleja termejä.

Tuon ikäiselle lienee tuon termin käyttö merkki mummosta/setämiehestä, kon näin melkein nelikymppisenä tiedän mitä se tarkoittaa ja muistan sitä näytetyn vuosia.

Vierailija
31/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten älykkyydellä flexataan?

Tähtitieteestä, teoreettisesta fysiikasta tms. jauhaminen siitä kiinnostumattomalle ei ole mikään älykkyyden osoitus.

Vierailija
32/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oma älyni ei riitä siihen. Enkä edes tahtoisi!!!

Vierailija
33/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suvussasi myös ainakin 20 yliopistokoulutettua ja jopa varatuomariksi saakka edennyttä? Ja matemaatti-loogiset taidot luonnollisesti isältä peritty??

😂😂

Hahhah 😂 Sama janari kyseessä selvästi.

Vierailija
34/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja järki ovat eri asioita. Jotkut ovat hyvinkin älykkäitä, mutta aika rajoitetusti.

Vierailija
35/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ja järki ovat eri asioita. Jotkut ovat hyvinkin älykkäitä, mutta aika rajoitetusti.

Näin. Olen itse fyysikko, mutta jos mun kanssa juttelee vaikka politiikasta tai taiteista, vaikutan todella tyhmältä.

Vierailija
36/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on syytetty älykkyydellä leveilyistä aikoinaan jo siitä syystä, että käytin sanoja kuten synonyymi ja shampoo. Että olettaisin aloittajan olevan vain tyhmä.

Vierailija
37/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on syytetty älykkyydellä leveilyistä aikoinaan jo siitä syystä, että käytin sanoja kuten synonyymi ja shampoo. Että olettaisin aloittajan olevan vain tyhmä.

Mitä sanaa olisi pitänyt käyttää shampoon sijaan? Hiussaippua? Hiustenvaahtoavapesuaine?

Vierailija
38/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Olen itse fyysikko, mutta jos mun kanssa juttelee vaikka politiikasta tai taiteista, vaikutan todella tyhmältä.

Mä en tajua mitään fysiikasta, politiikasta tai taiteista. Silti olen Mensan jäsen.

Vierailija
39/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde, tai olet vaan kateellinen.

Älykkyydestä puhuttaessa kaikki otetaan flexaamisena, koska se on niin herkkä aihe.

Minulla on tutkitusti poikkeuksellisen korkea ÄO. En minä sillä elvistellyt ympäriinsä, mutta pidän älykkyyskeskustelusta. Kyllä se herätti miesten mielenkiinnon ihan positiivisessa mielessä. Väitän, että jos kaikki muu on kunnossa, niin älykkyydestä puhuminen ei aja ketään miestä pois. Tai no, aina voi löytyä joku joka valittaa ihan kaikesta, mutta yleensä vain muut naiset väittävät sen olevan red flag.

Vierailija
40/42 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama kokemus. Käytin sanoja argumentti ja sisälukutaito.