Wolt-foodora on nykyisin niin kallis ettei kannata tilata yhtään mitään
Ruoka + toimituskulut vähintään 20 euroa ja vähintään yli puolin tunnin odotus.
Tai sitten käyn toisella puolella katua alepassa ostamassa mikroaalto aterian 4 eurolla.
Hmmmm....
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Sara Siepillä varaa tilata woltista kolme kertaa päivässä. Pitää kai itsekin ruveta somettamaan 🤔
Ala ekana Miss Suomeksi. Julkisuus pitää ensiksi saavuttaa
Tämähän on palvelua.
Ostat kaupasta maalit, vst palkkaat maalarin.
Tilaat ruuat, joku tekee, toinen tuo. Tietenkin se maksaa.
Jos ei ole varaa maksaa, teet jotain, mitä on varaa
Itse huomasin kanssa, että ennen oli kaikki toimitukset ilmaisia tai maks 2 euroa, nyt lähes kaikki toimitukset yli 5 euroa ja vielä ruokien hinnoissa on ylimääräinen 2-4 euroa ravintolan normaalihintoihin. Esim yksi pitsa maksaa täällä 15 euroa!
Ennen tilattiin noin joka toinen viikonloppu, yhdessä vaiheessa joka viikonloppu kun oli aina ilmainen kuljetus ja muita tarjouksia. Nyt on jätetty tilaamatta kokonaan, kun jo saa hyvät pitsatarvikkeet kaupasta halvemmalla, kuin yhden pitsan. 30 eurolla voidan tehdä jo sisäfileestä pitsaa itse.
huomasin woltilla sellaisen erikoisuuden, että valitessa ravintolaa se näyttää kuljetusmaksuksi 3e, mutta kun aloin tekemään sitten tilausta valittuaan ne tuotteet, niin kuljetus on yllättäen 6e+ käsittelymaksu eli 7e.
Jäi tilaamatta.
Ymmärrän ruoan kotiinkuljetuksen vanhuksille ja liikuntarajoitteisille, mutta se että terveet nuoret ihmiset eivät jaksa mennä kauppaan saati tehdä itse ruokiaan, sitä en ymmärrä. Laiskuuden kulminoituma.
Uskomatonta paskaa että mäkkärin ateria kotiin tuotuna on 22 euroa. Poistoon meni idioottisovellus.
onko kellään käynyt niin että sama ravintola joka vielä vuoden alussa halusi ateriasta noin 10-12 euroa haluaa nyt 20 euroa. yrittääkö wolt huijata vai onko ravintoloilla ihan pää sekaisin? ei kukaan tilaa näillä uusilla hinnoilla kuin max. kerran kuussa tai lopettaa tilailun.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ruoan kotiinkuljetuksen vanhuksille ja liikuntarajoitteisille, mutta se että terveet nuoret ihmiset eivät jaksa mennä kauppaan saati tehdä itse ruokiaan, sitä en ymmärrä. Laiskuuden kulminoituma.
Käyn töissä niin ei tarvitse tehdä epämiellyttäviä asioita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä niin ei tarvitse tehdä epämiellyttäviä asioita itse.
Kokkaamisessa ei ole mitään epämiellyttäävä. Monet rikkaat maksavat tuhansia päästäkseen huippukokkien kokkauskursseille.
Siis mikä tää juttu on et ihmiset on siinä käsityksessä, että ravintolat jotenki päättäisivät kuljetushinnat? Ei, kuljetusmaksu on Woltin oma päätös ja siitä ei mene ravintolalle penniäkään.
Hirveä nälkä ja jääkaapista ei löydy mitään "helppoa". Menen foodoran tai woltin sivuille, niin löytyy vain roskaruokaa (pizza, burger, kebab, "aasialainen") ja pari ostosta nostaa kauppakassin hinnaksi 50€. Siis tuolla summalla syö 2 hlöä helposti viikon.
Monet on maininnut kuinka kallista on kuljetus ja mainitsee 7.50 käsittelykulujen kanssa. Se on jo 'vähän' verrattuna täällä Riihimäen suunnassa. Kuljetusmaksu on täällä 12.50e 😂 plus käsittelykulu vielä siihen päälle. Koitin jopa hyödyntää 15e uusien asiakkaiden tarjouksen, mutta tuli vain virheilmoitus, että sitä ei voi käyttää. Vaikka uusi asiakas olisin ollut. En voinut käyttää koodia, joten en tilannut. Myös kommentit 'laiskoista nuorista' on todella tyhmä kommentti. Voisiko olla Ehkä mahdollista, että kyseisen henkilö voi olla.. en nyt tiedä.. Kipeä? Kuten itse olen. En oikein jaksa mennä ja vielä tehdä ruokaa jos kuume on päällä 🙄.
Hassuja nuo paljon tuutatut "KAIKILLE"-alekoodit.
Vaaditaan jotain 20 tai jopa 25€ minimiostoa. Ja ravintolat sopivasti nostaneet hintoja ennen kampanjaa, niin eihän tuossa yhtään mitään säästä tai saa "alennusta".
Flash dealeista saa ihan tavallisista ravintoloista jotka eivät edes kampanjaan kuulu paremman 8 euron alen kun tilaa 24 eurolla.
Onpa epäonnistunut mainoskampanja. Ymmärtäisi jos minimitilaus olisi 15€. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä nälkä ja jääkaapista ei löydy mitään "helppoa". Menen foodoran tai woltin sivuille, niin löytyy vain roskaruokaa (pizza, burger, kebab, "aasialainen") ja pari ostosta nostaa kauppakassin hinnaksi 50€. Siis tuolla summalla syö 2 hlöä helposti viikon.
Oikea ruoka ei mene enää kaupaksi koska katteet matalat ja ihmisten ostovoima hukassa.
Se mitä tuolla nyt pakotetaan porukalle on halpa vehnä ja pakastekasvikset minimaalisella proteiinilla. Eli pitsoja, hampurilaisia ym. isolla hinnalla ja olemattomilla tuotantokustannuksilla.
Yhteen lättyyn menee raaka-aineita euron verran. Tuote myydään foodorassa tai woltissa "tarjouksessa" 12,90€. Siksi koko äppi täyttyy noista roskaravintoloista.
Vierailija kirjoitti:
Hassuja nuo paljon tuutatut "KAIKILLE"-alekoodit.
Vaaditaan jotain 20 tai jopa 25€ minimiostoa. Ja ravintolat sopivasti nostaneet hintoja ennen kampanjaa, niin eihän tuossa yhtään mitään säästä tai saa "alennusta".
Flash dealeista saa ihan tavallisista ravintoloista jotka eivät edes kampanjaan kuulu paremman 8 euron alen kun tilaa 24 eurolla.
Onpa epäonnistunut mainoskampanja. Ymmärtäisi jos minimitilaus olisi 15€. Mutta ei.
Samalla tämän kampanjan yhteydessä ovat nostaneet kaikkien ravintoloiden minimikuljetusmaksuksi 5,99€ jos se ei sijaitse alle kilometrin päässä sinusta.
Siihen päälle tulee 1,10€ palvelumaksu, ja ravintolan listahinnoissa on Foodora-lisää 30%. 14,90€ lounas muuttuu 26,49€ lounaaksi.
Ei ole enää käyttökelpoinen.
Tunkekoot 7e kaikille koodit sinne mihin ei aurinko paista.
Kun sen käyttääkseen yhteen ateriaan, pitää ensin tilata 23 eurolla. Siihen päälle kuljetukseen 6,99 ja palvelumaksu 0,99.
Eli aterian hinta on EDELLEEN 23 euroa. Josta ei lähde nälkä kuin muutamaksi tunniksi. Kuinka tyhmänä nuo pitävät kuluttajia tässä taloustilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tunkekoot 7e kaikille koodit sinne mihin ei aurinko paista.
Kun sen käyttääkseen yhteen ateriaan, pitää ensin tilata 23 eurolla. Siihen päälle kuljetukseen 6,99 ja palvelumaksu 0,99.
Eli aterian hinta on EDELLEEN 23 euroa. Josta ei lähde nälkä kuin muutamaksi tunniksi. Kuinka tyhmänä nuo pitävät kuluttajia tässä taloustilanteessa.
Missä skutsissa oikein asut, jos kuljetushinta on tuo? Mulla on muutenkin pro-tilaus, joten mätöt kahdelle 7e alennuksella on ihan hyvä tarjous.
Ei oo kauaa kun perhepizza makso 15euroo, nykyään hinta huitelee 27euron paikkeilla ja siihen kuletukset :D ei kiitos
Plus jos tilaat esim kebabin tuplakebulla, se tuplakebu maksaa saman verran mitä ennen koko se annos makso ja ne ei laita sitä tuplakebabbia edes siihen.
Toki mä ymmärrän myös sen että nää yrittäjät elää itsekin ja he tarvitsevat rahaa myös koska heillekkin asiat ovat kalliita
Mutta jos me ruvetaan puhumaan 30 euron laakista kun tilaat 1 pizzan, niin mä veikkaan et kohta ei oo enää tilaajia.
Ne ALE koodit on myös huijausta. Siitä lähtee vaan se hintava kuletus pois
Ei ole enää köyhän hupia. Tai oikeastaan edes keskituloisen muutoin kuin harvakseltaan.
Lounaan hinta tuppaa tosiaan olemaan parinkympin paikkeill. Ei pysty, kokkaan oman lounaan 3 eurolla.