Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wolt-foodora on nykyisin niin kallis ettei kannata tilata yhtään mitään

Vierailija
05.07.2022 |

Ruoka + toimituskulut vähintään 20 euroa ja vähintään yli puolin tunnin odotus.

Tai sitten käyn toisella puolella katua alepassa ostamassa mikroaalto aterian 4 eurolla.

Hmmmm....

Kommentit (200)

Vierailija
181/200 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunkekoot 7e kaikille koodit sinne mihin ei aurinko paista.

Kun sen käyttääkseen yhteen ateriaan, pitää ensin tilata 23 eurolla. Siihen päälle kuljetukseen 6,99 ja palvelumaksu 0,99.

Eli aterian hinta on EDELLEEN 23 euroa. Josta ei lähde nälkä kuin muutamaksi tunniksi. Kuinka tyhmänä nuo pitävät kuluttajia tässä taloustilanteessa.

Missä skutsissa oikein asut, jos kuljetushinta on tuo? Mulla on muutenkin pro-tilaus, joten mätöt kahdelle 7e alennuksella on ihan hyvä tarjous.

Foodoraa ei olekaan mitään järkeä käyttää, ellei saa tuota ilmaista pro-jaksoa käyttöönsä. 

Ei hullukaan noita listahintoja maksa ruuista tai kuljetuksista.

Vierailija
182/200 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kauaa kun perhepizza makso 15euroo, nykyään hinta huitelee 27euron paikkeilla ja siihen kuletukset :D ei kiitos

Plus jos tilaat esim kebabin tuplakebulla, se tuplakebu maksaa saman verran mitä ennen koko se annos makso ja ne ei laita sitä tuplakebabbia edes siihen. 

Toki mä ymmärrän myös sen että nää yrittäjät elää itsekin ja he tarvitsevat rahaa myös koska heillekkin asiat ovat kalliita

Mutta jos me ruvetaan puhumaan 30 euron laakista kun tilaat 1 pizzan, niin mä veikkaan et kohta ei oo enää tilaajia. 

Mikä 30 euron laaki? Tilasin juuri pizza hutista lounaspizzan ja koko setti alle 14 euroa, kun on foodora pro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/200 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousi 7%:iin palvelumaksu.

Vierailija
184/200 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Palvelumaksu noussut 2,8 euroon jossain tilauksissa. Oli ripeä nousu kun aikanaan oli 0,50e, sitten 0,65, sitten 0,90e...

Vierailija
185/200 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausmaksu Palvelumaksu Kuljetusmaksu... ei  enää kannata tilata

Vierailija
186/200 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Wolt/Foodora tuli aikanaan omaan kaupunkiin, olin tosi innoissani. Ajattelin että onpas kätevää, nyt aletaan tilaamaan ruokaa kotiin enemmänkin. Mutta: katsoin esim. lempiravintolani hintoja, 12 palaa sushia maksoi jo silloin saman verran kuin paikan päällä ravintolassa oleva buffet, johon kuului sushin lisäksi myös salaatit, lämpimät ruoat ja jälkkärit. Ei tullut minusta asiakasta.

Vierailija
187/200 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut enkä tilaa, en harrasta sovelluksia. Ainoo missä käyn on pankin verkkosivut ja työkkärin sivut.

Vierailija
188/200 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ruoan kotiinkuljetuksen vanhuksille ja liikuntarajoitteisille, mutta se että terveet nuoret ihmiset eivät jaksa mennä kauppaan saati tehdä itse ruokiaan, sitä en ymmärrä. Laiskuuden kulminoituma. 

Me ollaan keski-ikäisiä. Kotiuduttiin vajaa viikko sitten kymmenen viikon lomareissulta (=muuttokuorma) kumpikin kuumeessa, perinteisessä koronassa. Koska kotona oli jääkaapit ja pakkaset tyhjänä, wolt toi kaksi kertaa niihin täytettä kaupasta ja kerran apteekista lisää särkylääkkeitä. Enpä olisi siinä kunnossa mihinkään päässytkään, eilen oli ensimmäinen kuumeeton päivä. Olen hiljaa kiitollinen palvelun olemassaolosta. Wolt market oli kyllä kallis, mutta ei toimituskuluja näillä määrillä. Robotilla on sovelluksen mukaan "kädet täynnä" jo parin päivän ostoksista.

Vierailija
189/200 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan pääsääntöisesti kun hyviä tarjouksia. Esim mäkkäri on voltissa kalliimpi paikan päällä, reilu peli esim liikuntarajoitteisille. 

Vierailija
190/200 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20178654

"Lähettipalveluyhtiö Wolt käynnistää muutosneuvottelut Suomen asiakaspalvelussa. Yhtiö kertoo tiedotteessa, että neuvottelut voivat johtaa 80 työroolin vähentämiseen.

Muutoksen myötä Woltin Suomen asiakaspalvelu keskittyy jatkossa vaativaan asiakaspalveluun, missä tarvitaan yksityiskohtaista kielen ja kulttuurin tuntemusta, tiedotteessa kerrotaan.

Neuvottelut koskevat vain asiakaspalvelua, eivät muita Woltin toimintoja."

NIIN: "asiakaspalvelu keskittyy jatkossa vaativaan asiakaspalveluun, missä tarvitaan yksityiskohtaista kielen ja kulttuurin tuntemusta" Päättele siitä!

Vierailija
191/200 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, PERSE AUKISILLE kaikki on kallista, jopa se euron maksava maito 

Vierailija
192/200 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa reilusti yli 80 % suomalaisista on persaukisia, koska edes oma pikkuisen vajaan 4000 euron brutto ei taivu siihen, että tilaisin Woltista. Liian kallista. Tulee paljon halvemmaksi ajaa ravintolaan (autolla tai pyörällä) ja hakea tilaus perinteisesti tiskiltä. Siihen vielä edenred päälle ja vola!

Vierailija
193/200 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin näistä joskus kun sai kohtuulliseen hintaan sinkkuna kotiin kuljetettuna ruokaa. Nyt ihan mikä tahansa pikkuannoskin on järjestään joku 18-25 euroa ja minimitilaukset todella pieniä. Kuljetukset pahimmillaan kympin ja siihen vielä palvelumaksu päälle. Juomat aina joku 4-5 euroa ja lisukkeet todella, todella kalliita (esim. ranskalaiset 7,90e).

Ei ole enää normaaleilla palkkatuloilla varustetun ihmisen hommaa tämä kotiin tilaaminen. En aio käyttää täyttävään ateriaan liki neljää kymppiä kun tuolla rahalla ostaisi kaupasta jo todella monen päivän ruuat tai kävisi vaikka syömässä sisäfilepihvin ravintolassa.

Missä on menty pieleen kun minun pitää akateemisena keskipalkkaisena miettiä todella tarkkaan viitsiikö näistä tilata edes kerran vuodessa? Mitä ihmettä hinnoille on tapahtunut? Turha syyttää pelkkää inflaatiota.

Ei minulla

Minä akateemisena keskipalkkaisena osaan myös laittaa hyvää ruokaa. Ei mene rahat turhuuksiin.

Vierailija
194/200 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä foodorassa kuljetuksen hinta usein jopa 12,99. Ja tähän vielä palvelumaksu päälle. Ja tietenkin annokset ainakin 5-6 e kalliimpia kuin ravintolassa.

Vierailija
195/200 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa reilusti yli 80 % suomalaisista on persaukisia, koska edes oma pikkuisen vajaan 4000 euron brutto ei taivu siihen, että tilaisin Woltista. Liian kallista. Tulee paljon halvemmaksi ajaa ravintolaan (autolla tai pyörällä) ja hakea tilaus perinteisesti tiskiltä. Siihen vielä edenred päälle ja vola!

Eli PERSE AUKINEN oot! Te hinnoista vinkujat ja pihistelijät ajatte suomen konkurssiin! Eli ISO KIITOS uusista leikkauksista kuuluu juuri teile vinkujille ja pihistelijöille!

Jos mä saisin kuukaudessa 4000€ eläisin vielä leveämpää elämää kuin nyt.

1500€/kk täl hetkellä ja silti pystyn ostamaan mitä halua...

Vierailija
196/200 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Palvelumaksu noussut 2,8 euroon jossain tilauksissa. Oli ripeä nousu kun aikanaan oli 0,50e, sitten 0,65, sitten 0,90e...

Ilmeisesti uudistus ei ottanut tuulta alleen, tuo Foodoran törkymaksu on pudotettu murto-osaan nyt kun uudelleen kokeili.

Vierailija
197/200 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli PERSE AUKINEN oot! Te hinnoista vinkujat ja pihistelijät ajatte suomen konkurssiin! Eli ISO KIITOS uusista leikkauksista kuuluu juuri teile vinkujille ja pihistelijöille!

Jos mä saisin kuukaudessa 4000€ eläisin vielä leveämpää elämää kuin nyt.

1500€/kk täl hetkellä ja silti pystyn ostamaan mitä halua...

Huutista. 1500/kk tienaava "kokoomuslainen porvari" nimittelee muita persaukisiksi.

Vierailija
198/200 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöille tehtyjä puijauksiahan nuo palvelut ovat.

Mahtaa olla kallista elää ruoalla, joka maksaa 100-150% enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
199/200 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata toki muutenkaan tilata kalleuden ja muun takia, mutta boikotissa myös siksi, etten halua rahoittaa noita intialaispaskoja ja muita nee kereitä, jotka muodostavat 99% Wolt-kuskeista. Olen kyllästynyt näkemään jonkun bangladeshilaisen hurjastelemassa va jakkimopollaan talvitakissa heinäkuisessa helteessä. 

Vierailija
200/200 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata toki muutenkaan tilata kalleuden ja muun takia, mutta boikotissa myös siksi, etten halua rahoittaa noita intialaispaskoja ja muita nee kereitä, jotka muodostavat 99% Wolt-kuskeista. Olen kyllästynyt näkemään jonkun bangladeshilaisen hurjastelemassa va jakkimopollaan talvitakissa heinäkuisessa helteessä. 

Tee itse perässä jos olet parempi kuski