Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni..

Vierailija
05.07.2022 |

Isäni ja äitini erosivat kun olin 4v, sen jälkeen tapaisin isääni säännöllisen epäsäännöllisesti kerran pari kuussa. Isäni antoi rahaa lapsena ja nuorena käyttöön mutta mitään säästötilejä jne ei ollut. Nyt olen aikuinen, lapsia on 4, olen ollut vakituisessa työssä jo yli 10v hoitajana. Isäni on alkanut pyytää rahaa, hän on eläkkeellä tehtaasta (tulot olleet aina hänellä todella hyvät ja oletan että eläke on myös
ja ikää on nyt 80v. Ei asuta samassa kaupungissa. Tuntuu niin inhottavalta kun puhuu puhelimessa tuosta "sinuakin on tuettu niin voisit laittaa isälle 100e kirjeessä tulemaan.. ihan oikeasti voisit jne". Isäni asuu ison kaupungin keskistassa isossa kerrostaloasunnossa, ajaa yhä autoa ja kesämökki löytyy, uusiin naimisiin meni muutama vuosi sitten. Tekeekö muiden vanhemmat tätä? Äitini on siis kuollut jo vuosia sitten.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten idioottimainen kysymys: tekeekö muiden vanhemmat tätä?🤦

Vierailija
62/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempani ovat pyytäneet rahaa. Äitini sisarukset ovat sitten ostaneet heille auton (jonka vaihteiston vaari paskoi kun ei viitsinyt ajaa asiallisesti), pesutornin ja ties mitä. Joka kerta on käyty kaupassa heille kun ovat pyytäneet ja pyytämättäkin ja maksettu viulut. Äitini kieltäytyi kustantamasta heidän elämäänsä. Siitä oltiin vihaisia vuosikaudet. Narsismi on tässä taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko taustalla olla muistisairaus? Isäni pyytää minulta usein rahaa ja raha pitäisi nimenomaan laittaa kirjekuoreen. Isälläni on paljon omaisuutta, hyvä eläke ja rahaa tilillä, joten tulee hyvin toimeen omillaan. Hänellä on Alzheimerin tauti ja käsittääkseni tämä rahan pyytäminen liittyy sairauteen. Isäni osalta asiat ovat järjestyksessä. Hänellä on luotettava edunvalvoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi