Se olisi sitten kesän 2022 käristyskupoli selätetty. Mitkä fiilikset?
Jäätkö kaipaamaan helteitä? Vai nautit paluusta normikesään? Katsoin juuri parin viikon sään eikä helteitä todellakaan tulossa. Elokuu lähestyy ja silloin hellepäivien määrä laskee jo selvästi.
Kommentit (99)
Jossain väitettiin että helle palaa joskus. Olisi kiva jäähdytellä kuuman jälkeen.
"On pitkä kuuma kesä
ja mä aion elää sen
pitkä kuuma kesä, sen sain,
se mullisti mun maailmain."
Popeda
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden mukaan seuraavaksi tulee "sininen monttu".
:D
iltsikan kesätoimittajat kyllä muistavat keikkein turnoffeimmat säidenkuvailusanat
Hyvä fiilis. Asunnossa jatkuvasti 31 astetta. Käy niin sääliksi kissaa joka läähättää vähän väliä. Hänellä on astma joka hankaloittaa lämmönsäätelyä entisestään.
Kiva kun viilenee, voisi jopa touhutakin jotain. Pitkään aikaan en ole viitsinyt edes imuroida (ja on muuten pölyistä), kun on ollut sisälläkin niin kuuma.
Harmittaa vain, kun alkaa sateet just kun pääsee lomalle, niin ei pysty samalla tavalla ulkoilemaan kuin poutasäällä.
villamiljonääri kirjoitti:
Mää mää karitsa tuotko hilloa?
hilloa???? Onko tämä taas niitä "olen aina kuullut tämän laulun sanat väärin" -tapauksia?
Hyvät fiilikset.
Mietin hetken mikä on tämä outo tunne,
sitten tajusin että päätä ei särje yhtään.
Varasin lennot lämpimään, lähtö ylihuomenna. En todellakaan pilaa kesälomaani Suomessa, kerran joutuu takin laittamaan KESÄlomalla ulkona päälle.
Jos ulkona on päivällä yli 15 astetta, niin mulle on kesäkeli. Ja jos on alle 22 astetta, niin se on täydellinen kesäkeli. Nautin!
Se siitä sitten. Katse kohti syksyä ja talvea. Toivottavasti ei tule kylmää talvea.
Normaali kesäsää käy oikein hyvin kun lomakin alkoi. Viime kesä oli yhtä helvettiä kuumuuden takia...