Kerro ensisuudelmasi!
Mä ekana: työharjoittelujaksolla tutustuin muutaman vuoden vanhempaan mieheen. Harjoittelun loputtua kysyin syömään ja mentiin pitsalle. Sen jälkeen mentiin kävelylle helmikuiseen pikkupakkaseen vanhaan kaupunginosaan. Käveltiin tunti kaksi ja juteltiin. Pysähdyimme kadunkulmaan autoni lähelle, oli hyvästien aika. Jäimme vaiti seisoskelemaan, hieman kiemurrellen, sillä kumpikin tiesi mikä hetki oli käsillä. Lumihiutaleet satoivat isoina päällemme, oranssit katuvalot saivat ne kimmeltämään ja miehen siniset silmät saivat aivan uuden sävyn siinä valossa. Hivuttauiduimme lähemmäs toisiamme kunnes huulemme koskettivat toisiaan. Niin pehmeitä ja täyteläisiä huulia en ole sen koommin löytänyt, niiden lämpö täytti omani pakkasen purressa ympärillämme. Muistan edelleen hänen tuoksunsa, miltä parransänki tuntui omalla ihollani ja miten jäntevä vartalo tuntui talvitakkien läpi omaani vasten.
Näihin kuviin ja tunnelmiin, kerro omasi!
Kommentit (24)
Mä olin vähän erikoinen ja epävarma. Tykkäsin ihan hirveesti siitä tyypistä mutta en millään suostunut suutelemaan :DD jälkikäteen kun mietin ja ollaan puhuttukin asiasta niin aluks nolotti ja nyt naurattaa että kertakaikkiaan käänsin vaan mun pään pois ettei toinen voi suudella suulle ::D Reilun puolen vuoden jälkeen yhtäkkiä kesken seksin yllätin itteni ja päätin suudella. En osaa ees selittää itelleni miksi se oli niin iso asia. Tein varmaan toisenkin olon epämukavaksi kun käänsin vain pään pois :c Onneks yli päästy :D
Vierailija kirjoitti:
Pussasin 16-vuotiaana omaa persettäni kun olin viimeinkin treenannut itseni tarpeeksi notkeaksi.
Oliko oikei kielari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussasin 16-vuotiaana omaa persettäni kun olin viimeinkin treenannut itseni tarpeeksi notkeaksi.
Oliko oikei kielari?
Tietysti, minä olen hyvin kiihkeä ja tulisieluinen ihminen.
Olin 19-vuotiaana istumassa iltaa opiskelukaverimiehen kanssa. Yllättäin mies kysyi, saako suudella. En ollut koskaan ajatellut miestä mitenkään muuten kuin kaverillisesti, joten tuli todella puskista. Kuitenkin mietin että miksei ja suostuin. Vaikka mies oli hyvä suutelemaan, suudelmassa oikein konkertisoitui se, etten tuntenut mitään vetoa häntä kohtaan.