Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro ensisuudelmasi!

Vierailija
04.07.2022 |

Mä ekana: työharjoittelujaksolla tutustuin muutaman vuoden vanhempaan mieheen. Harjoittelun loputtua kysyin syömään ja mentiin pitsalle. Sen jälkeen mentiin kävelylle helmikuiseen pikkupakkaseen vanhaan kaupunginosaan. Käveltiin tunti kaksi ja juteltiin. Pysähdyimme kadunkulmaan autoni lähelle, oli hyvästien aika. Jäimme vaiti seisoskelemaan, hieman kiemurrellen, sillä kumpikin tiesi mikä hetki oli käsillä. Lumihiutaleet satoivat isoina päällemme, oranssit katuvalot saivat ne kimmeltämään ja miehen siniset silmät saivat aivan uuden sävyn siinä valossa. Hivuttauiduimme lähemmäs toisiamme kunnes huulemme koskettivat toisiaan. Niin pehmeitä ja täyteläisiä huulia en ole sen koommin löytänyt, niiden lämpö täytti omani pakkasen purressa ympärillämme. Muistan edelleen hänen tuoksunsa, miltä parransänki tuntui omalla ihollani ja miten jäntevä vartalo tuntui talvitakkien läpi omaani vasten.

Näihin kuviin ja tunnelmiin, kerro omasi!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin poika kaatoi minut selälleen liukumäkeen ja pussasi suoraan suulle. Olin noin 4-vuotias ja huusin kuin syötävä tuon jälkeen. Ei tullut suurta laav stooria siitä :D

Vierailija
2/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kokematon ikäisekseni. Olin 19-vuotias ja opiskelin ekaa vuotta ammattikorkeassa. Ihastuin jo syksyllä erääseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan luokallani. Kuinka kävikään, tulimme hyvin juttuun ja hän pyysi minua treffeille. Sinä iltana hän suuteli minua. Hän, josta olin koko syksyn haaveillut. Se oli ihanaa. Valitettavasti hetken tapailtuamme hän ei halunnutkaan seurustelusuhdetta kanssani ja ehdotti että jos oltaisiin vain kavereita. Sydämeni särkyi. Onneksi olin muutenkin päättänyt vaihtaa koulua kun ala ei kiinnostanutkaan. Olin helpottunut ettei meidän tarvinnut nähdä koulussa enää seuraavana syksynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisuudelmani oli ihana ja kauhea. Suutelin vaimoani ensi kerran 22-vuotiaana tapailtuamme jonkin aikaa ja se tupakan maku! Olin niin järkyttynyt siitä mausta, että sanoin siitä seuraavana päivänä ja hän lopetti tupakan polttamisen siihen.

Vierailija
4/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22, ja suutelija oli opiskelukaverini. Millaista oli? No, märkää ja epäkiihottavaa.

Pari päivää sen jälkeen hankkiuduin eroon neitsyydestäni tämän saman tyypin kanssa.

Ei sekään nyt kovin ihmeellistä ollut.

Kaikille on tässä vaiheessa selvää, että olen heteronainen.

Vierailija
5/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13- vuotiaana humalassa diskossa. Tanssimme hitaita. M47

Vierailija
6/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lapissa jossain latotansseissa 14-vuotiaana. Siellä tapasin komean ja miellyttävän pojan, jonka kanssa koin ensisuudelmani. Oli kyllä ihana ja mieleenpainuva kokemus, jota en varmaan koskaan unohda. Ihan koko kroppa tärisi siinä suudellessa. 

Vierailija
7/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosviestin kirjoittaja jatkaa kun aloin muistella asiaa :D Minulla oli siis aavistus että hän suutelee minua illalla kun tiesin kiinnostuksen olevan molemmin puolinen. Halusin varmistaa ettei hengitys vaan haise joten jynssäsin hampaita ja kieltä varmaan puoli tuntia. En voinut tehdä aloitetta suuteluun kun epäilin etten "osaa" .

Vierailija
8/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussattiin serkun kanssa

Vierailija
9/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussasin 16-vuotiaana omaa persettäni kun olin viimeinkin treenannut itseni tarpeeksi notkeaksi.

Vierailija
10/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisuudelma oli jotain kymmenvuotiaana. Häpyhuulille. Tyttö oli ehkä 5v. vanhempi ja tapahtui hänen aloitteestaan. . Ei jäänyt traumoja.

Vierailija
11/24 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensisuudelma oli jotain kymmenvuotiaana. Häpyhuulille. Tyttö oli ehkä 5v. vanhempi ja tapahtui hänen aloitteestaan. . Ei jäänyt traumoja.

Maistuiko makealle?

Vierailija
12/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muistaakseni 24-vuotias ja ruotsinristeilyllä. Kaljaa oli juotu ja pyörittiin ympäri laivaa. Jossain vaiheessa istuttiin niillä aulan sivupenkeillä ja poltettiin tupakkaa. Toiselle puolelle tuli sitten istumaan muutama nainen. Siinä sitten juteltiin ja heitin typeriä vitsejäni. Ilta kului ja kaljaa kului. Lopulta huomasin, että muut olivat poistuneet ja olimme jääneet erään naisen kanssa siihen kahden. Katselimme toisiamme ja minä ujona miehenä en oikein saanut sanaa suustani. Lopulta hän tuli viereeni istumaan, katsoi minua silmiin, otti kädestä kiinni ja veti hyttikäytävään, jossa suutelimme.

Se oli ensimmäinen suudelmani. Siitä on yli 15 vuotta. Se on edelleen myös ainut suudelmani.

Vierailija
13/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi. Silloinen nuoruuden hyvä muisto ensisuudelmasta romuttui vuosia myöhemmin. Sain tietää miehen saaneen myöhemmin elämässään rikostuomion inhottavista asioista.

Vierailija
14/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo suorittanut sellaista

Vierailija
15/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä teininä silloisen ihastuksen kanssa kielimoukkua että sain hörpyn kaljaa. Class act siis.

Vierailija
16/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myöskin 4-vuotiaana naapurinpojan kanssa :D Oli kesä ja tämä tapahtui kotitalomme seinustalla. Poika ehdotti, että kokeillaanko pussaamista ja mä olin, että okei. Maailma ei varsinaisesti järkkynyt siitä pususta, vaan sen jälkeen mentiin tavalliseen tapaan pihaleikkeihin :)

Vierailija
17/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muistaakseni 24-vuotias ja ruotsinristeilyllä. Kaljaa oli juotu ja pyörittiin ympäri laivaa. Jossain vaiheessa istuttiin niillä aulan sivupenkeillä ja poltettiin tupakkaa. Toiselle puolelle tuli sitten istumaan muutama nainen. Siinä sitten juteltiin ja heitin typeriä vitsejäni. Ilta kului ja kaljaa kului. Lopulta huomasin, että muut olivat poistuneet ja olimme jääneet erään naisen kanssa siihen kahden. Katselimme toisiamme ja minä ujona miehenä en oikein saanut sanaa suustani. Lopulta hän tuli viereeni istumaan, katsoi minua silmiin, otti kädestä kiinni ja veti hyttikäytävään, jossa suutelimme.

Se oli ensimmäinen suudelmani. Siitä on yli 15 vuotta. Se on edelleen myös ainut suudelmani.

Yksi suudelma neljään vuosikymmeneen? Hyvin menee sullakin.

Vierailija
18/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 28 vuotta ja totaalikokematon.

Pääsin treffeille elämäni ensimmäistä kertaa suomi24treffit sivustolta kun vuotta nuorempi nainen laittoi viestiä.

3.treffien jälkeen annoin hänelle autokyydin kotiin ja keräsin kaiken rohkeuteni kysyäkseni, että saako häntä suudella. Siinä sitten autossa suudeltiin pitkään ja meni paljon paremmin mitä odotin.

Olin tuon kokemuksen jälkeen niin pasmat sekaisin, että ajoin pitkän matkaa väärään suuntaan. 4.treffeillä lähtikin sitten jo poikuus.

Vierailija
19/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana yo-juhlissa. Seuraavan kerran 29 vuotiaana tulevan vaimon kanssa. Viimeksi 2008 kollegan kanssa.

T mies 60+

Vierailija
20/24 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäleirillä oli poika johon tykästyin. Ikää oli varmaan 11 v. minulla ja 10 v. pojalla (ai kauhea, jotenkin luulin että oltaisiin oltu vähän vanhempia, mutta tarkemmin ajateltuna ei niin varmaan voi olla..) Viimeisenä iltana istuttiin kivellä ja silmät vilkkuivat molemmilla. Poika kysyi voidaanko pussata, ja minulle se sopi, joten pussattiin. Asuttiin eri paikkakunnilla ja oltiin kirjeenvaihdossa leirin jälkeen. Oli kiva saada kirjeitä joissa oli sydämiä jne, mutta glamouri rapisi sitten jossain vaiheessa kun sain tietooni että olen vain yksi useammasta kirjekaverista ja pojan ihastuksen kohteesta 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme