Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskit käydä K-Supermarketissa?

Vierailija
04.07.2022 |

Sain sinne plussaedun että kun ostan 25 eurolla normaalihintaisia tuotteita, saan niistä 7 % alennusta.

No, rupesin oikein vertailemaan k-ruoka.fi ja s-kaupat.fi sivustoilla että mitä sitten ostaisin mutta käytännössä _kaikki_ tuotteet ovat monta kymmentä senttiä kalliimpia K-kaupassa kuin Prismassa. Esimerkkinä vaikkapa Touch of taste -riistafondi, K-supermarket 3,65 ja Prisma 3,39. Halvin erikoisvehnäjauho K-supermarketissa 2 kg 1,89, Prismassa vastaava tuote 1,59. Noita tuotteita oli PALJON!

Ihan nipin napin sain tuon 25 euron ostoskorin kasaan, lähinnä sellaisista tuotteista joita ei ole Prismassa, kuten Fazerin pizzapohja-taikinat pakastealtaasta tai kirsikanmakuinen riisifrutti.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä raskikaan.

Vierailija
2/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kallis. Mutta mulla on lähellä hyvä k-market, josta löytyy kaikki mutta on tarpeeksi pieni. Käyn siellä kerran viikossa kauppalistan kanssa ja välttelen muita kauppoja. Helppoa ja mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarketit monesti kalliita, Cittarit vähemmän ja niissä on kyllä monessa tuotteessa Prismaa paremmat valikoimat ja etenkin tarjoukset. Minusta S-ryhmän tarjoukset ovat aina luokattoman kehnoja. Ja sitten se, että Cittarissa asiointi käy yleensä joutuisammin kuin Prismassa vähemmän väkimäärän vuoksi. Rikkaat Cittariin ja köyhät Prismaan.

Vierailija
4/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-supermarketit monesti kalliita, Cittarit vähemmän ja niissä on kyllä monessa tuotteessa Prismaa paremmat valikoimat ja etenkin tarjoukset. Minusta S-ryhmän tarjoukset ovat aina luokattoman kehnoja. Ja sitten se, että Cittarissa asiointi käy yleensä joutuisammin kuin Prismassa vähemmän väkimäärän vuoksi. Rikkaat Cittariin ja köyhät Prismaan.

No jaa, viimeksi juuri Prismassa näin ylilääkärinkin ostoksillaan.

Vierailija
5/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Näin eläkkeellä on aikaa vertailla hintoja. Käymme Lidlissä ja Prismassa. Tykkään autoilla ja kesällä on kivaa ajaa Prisman parkkihalliin.

Vierailija
6/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilääkäri on fiksu.

Vierailija
7/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on neropaatti.

Minä käyn suoraan Lidlissä.

Vaikka ei mitään ihmeen bonushömpötystä ole, niin ylivoimaisesti paras hinta/laatu-suhde ruokaostoksille. Ja tämä on todettu nyt jo yli 10v putkeen että tuo saksalainen ketju edullisin, vaikka valikoima toki pienempi kuin prismassa ja cittarissa. Jos haluan jotain erikoista, niin käyn k tai s kaupassa

Vierailija
8/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään K-Supermarkettiin matkaa minulta kotoa 100 metriä, lähimpään Prismaan 6 km. Siksi.

Vierailija
9/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKK supermarket käyn katso altaista tarjoukset joiden vimeinen myytipäivä lähestyy.Jos ei ole minulle sopivaa en osta mitään.Usein asioin lidi ja prsma.Kumassakin hintatietoisena katson tarjoukset.En kerää plussa/ en s-etua.Toki ostosksia tehdessä ponuskortit esillä.Kun en töissä, on aikaa juosta eri kaupat.Lisäksi yksin eläjänä ostoni pienet.

Vierailija
10/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

K plussarahaa saat 5 euroa kun ostat 1000 eurolla. Ei kannata

Vierailija
11/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan mieluummin vähän enemmän siitä, että kaupassa on viihtyisä ja asiakasta kunnioittava tunnelma. S-ketjussa sitä ei mielestäni löydy.

Vierailija
12/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Cittarit meinaa järjestää euron päiviä, vai voiko niille sanoa ikuiset hyvästit. Lähin Cittari on 80km päässä niin tuskin se minua edes koskee ja jos koskeekin, niin tuskin.

Vierailija
13/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy ksupermarketissa kallis

cittarilla ja pirsmalla ei paljon eroa hinoissa

Vierailija
14/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen tarpeista käydään K Supermarketissa tai Liiteterissä, meillä on suosikkituotteita molemmissa. Kustannuksilla ei ole meillä merkitystä, kahden hyvissä ansioissa olevan hengen velaton ja lapseton talous.

Vierailija
15/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähimpään K-Supermarkettiin matkaa minulta kotoa 100 metriä, lähimpään Prismaan 6 km. Siksi.

Kähimpään alepaan 5 minutia kävely.Lähimpään kkk-kauppa.s-market lidi kävely 10min.Ja lähimpään Prsman kävelen 1h.Ilolla huvia hyöty liikunta samalla!

Vierailija
16/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy K-supermarketissa. Minua ei kiinnosta tukea näitä K-miljonääriyrittäjiä. Ylihinnoiteltuja tuotteita kauppa väärällään.

Vierailija
17/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K plussarahaa saat 5 euroa kun ostat 1000 eurolla. Ei kannata

Mulla esim. pelkästään viime kuussa tuli S-bonuksia kokoon 7,62 € (talouden bonusostot 306,58 josta bonusta 6,13 ja maksutapaetua 1,49). Omat hintaedut (esim. punalapputuotteet yms) olivat 22,08 tuohon päälle.

Vierailija
18/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan mieluummin vähän enemmän siitä, että kaupassa on viihtyisä ja asiakasta kunnioittava tunnelma. S-ketjussa sitä ei mielestäni löydy.

Miten tuo näkyy käytännössä? Prismassa paras valikoima.

Vierailija
19/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut liiteriäppin kautta tässä kuussa jo ilmainen kaurahiutalepaketti ja pinaattilettupaketti kun ostaa tarpeeksi. Syön vain liiterin ruokia.

Vierailija
20/50 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella kävin kalliissa K-kaupassa ostamassa välttämättömät tuotteet (maitoa, leipää, tarjoushedelmiä), koska matka isompaan kauppaan jäisiä ja liukkaita teitä pitkin tuntui ylivoimaiselta. (En siis omista autoa, käyn kaupassa pyörällä tai jalan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän