Kiusallinen tilanne treffeillä: mainitsin olleeni Tuska festarilla ja nainen siitä innostuneena sanoi myös kuuntelevansa metallia... Metallicaa ja Iron Maidenia
Itse ollut juuri kolme päivää kuuntelemassa bändejä juten Carcass, King Satan ja Omnium Gatherum. Koita siinä sitten hymyillä, että kyllähän nuo Metallicatkin ihan hyviä on... mutta kyllä ne kuunneltiin aika puhki, poikki ja pinoon jo teini-ikäisenä.
Kommentit (129)
Metallika ja Iron maiden ovat yhtä paljon metallia kuin JVG musiikkia.
Kyllähän tällä palstalla höpistyt horinat ovat täyttä vaktaa!
Mitä, ei JVG ole metallia! T:palstatietäjä
Vierailija kirjoitti:
Metallika ja Iron maiden ovat yhtä paljon metallia kuin JVG musiikkia.
Ne oli metallia jo silloin ku Vikernesin Varg oli räkäänsä syövä alakoululainen
Onko ap Keinonen vai Östermalm?
Vierailija kirjoitti:
Musiikilla on siis viimeinen käyttöpäivä?
Metallica teki jotain kuuntelemisen arvoista silloin kun burton oli vielä kehissä. Sen jälkeen tuo on ollut itseään toistavaa ränttätänttää jonka vielä tuhoaa livenä täysin avuton rumpali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikilla on siis viimeinen käyttöpäivä?
Metallica teki jotain kuuntelemisen arvoista silloin kun burton oli vielä kehissä. Sen jälkeen tuo on ollut itseään toistavaa ränttätänttää jonka vielä tuhoaa livenä täysin avuton rumpali.
Mitä sitten? Mä tykkään ränttätäntästä. Larsista olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä "metallistit" ovat aina näin ylimielisiä ja mustavalkoisia. Se on vaan joko tai ja kaikki muu on paskaaaa. Sellaista ihmeellistä vänkäämistä ja muille naureskelua. Ollaan olevinaan jotain. Oma musiikkimaku on todella laaja ja voin vaihdella kirkonpolttomusiikista Britney Spearsiin samalla minuutilla.
Black metal vie mielemme matkalle läpi maailmojen joita ”normaalit” ihmiset pelkäävät, BM vie meidät läpi masennuksen, pimeyden, itsetietoisuuden, rakkauden ja yksinäisyyden. BM on paljon enemmän kuin joku dubstep tai vastaava. Se vaikuttaa koko elämäämme ja elämäntyyliimme. Jopa tunteisiimme. Jokainen joka sanoo, että BM on vain huutamista ja särökitaroita ei ole kuunnellut black metallia oikealla tavalla. BM ilmaisee tunteita. Enimmäkseen pimeitä ja kylmiä.
Väitätkö tosiaan, että Britney Spearsin kuuntelu pystyy samaan?
Olen eri vastaaja, mutta mä en halua musiikin vievän mua läpi pimeyden ja masennuksen. Mä tykkään kuunnella sellaisia bändejä, joiden musiikki on viihdyttävää ja parhaimmillaan arkisuuden yläpuolelle kohottavaa. Ja esim.
moni Maidenin biisi täyttää nämä kriteerit.Sinä voit kuunnella Maideniasi jos tahdot, mutta et ymmärrä todellisesta black metallista yhtään mitään. Black Metal on Todellista musiikkia, jota ei ole tarkoitettu sinunlaisillesi, vaan todellisille Saatanallisille Misantroopeille. Black Metal on eliitin musiikkia ja sinä et sitä ymmärrä. Kukaan teistä ei ymmärrä Todellista Satanismia.
En ymmärrä eikä kiinnosta. Kuulostaa paskalta.
Kuulostaa murrosikäisten uhoajien musiikilta. Aikuistumisvaihe vielä odotuttaa itseään.
Yksinäiset ihmiset ovat usein tuollaisia.