Miksi muodokkaan naisen bikinikuvat herättävät niin paljon uikutusta?
Jos esim naisellisen rehevä Lola Odusoga laittaa itsestään sosiaaliseen mediaan bikinikuvia, niin heti alkaa kauhea uikutus asiasta. Jos taas kuvia laittaa joku 55 kg painava lattarinta, niin se on ihan ok ja hirveästi kehutaan.
Kommentit (65)
Miksi meillä suomalaisilla on niin hiton huono itseluottamus? Huono itsetunto? Kateus? Pettyminen itseensä ja viha omaa epävarmuutta kohtaan?
Miksi pitäisi olla normaali? Mikä on normaalia? Miksi itse lihavana/läskinä/sotanorsuna otan ulkomailla aurinkoa rinnat paljaina, mutta en Suomessa?
P.S Lola on kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola on läski apina.
Ilmiannettu törkeys.
Gorillaluokkaa nykyään.
Vaikuttaa harvinaisen riidanhaluiselta ja vihamieliseltä tämä missi.
Kaikki saa kukkia kirjoitti:
Miksi meillä suomalaisilla on niin hiton huono itseluottamus? Huono itsetunto? Kateus? Pettyminen itseensä ja viha omaa epävarmuutta kohtaan?
Miksi pitäisi olla normaali? Mikä on normaalia? Miksi itse lihavana/läskinä/sotanorsuna otan ulkomailla aurinkoa rinnat paljaina, mutta en Suomessa?
P.S Lola on kaunis nainen
Ilkeä, röyhkeä ja omahyväinen ihminen ei ole koskaan kaunis.
Miksi pitää olla ilkeä?
Minun mielestäni ihminen saa julkaista bikinikuvansa, jos hän haluaa. Näkee niitä bikineissä uivia ihmisiä päivittäin uimarannalla. Itse kuvassa ei mielestäni ole mitään pahaa Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka kommentoivat kuvia ikävästi. Jos sinulla ei ole mitään kaunista sanottavaa, niin ole hiljaa.
Toisaalta mä ajattelen niin, että jokaisesta ihmisestä yleensä löytyy jotain kaunista sanottavaa. Mielestäni kaikki ihmiset ovat kauniita, kun heitä katsoo rakkaudella, eikä niiden ilkeiden silmälasien läpi.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas = läski
Pyöreäkin on toki muoto, mutta jos kroppa on vain sitä yhtä ja samaa kurvia niin silloin ei kyllä ole muodokas tai kurvikas.
Ennemminkin vaikka tilava tai pyöreä.
Ketään ei kiinnosta Lola nykyään niin sen ja iltapökäleiden pitää väkisin vatkata tällaista ripulia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kehopositiivinen Pena 50v. laittaa itsestään kuvia pikku-uikkareissa rannalla, epäilen ettei hänkään saa vain ihastelevia kommentteja.
Ei ehkä saa, mutta ei se oo sekään ok.
Vierailija kirjoitti:
Läskit on rumia, deal with it.
Ilkeet ihmiset on rumia.
Vierailija kirjoitti:
Läskit on rumia, deal with it.
Jos se on sun mielipide, se ei ole fakta. Se on vain sun vaatimaton mielipide. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on merkki laiskuudesta, itsekurin puutteesta ja/tai ylensyönnistä. Siinä ei ole mitään ihailtavaa.
Jep. Ja sun käsitys asiasta on henkistä laiskuutta, henkisen kurin puutetta ja omanarvon ylilyöntiä. Siinä ri ole mitään ihailtavaa, et ihminen on tyhmä omaa laiskuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu, ihan kuin bikinikuvan julkaiseminen olisi joku pakko. Että naisten on pakko julkaista bikinikuvat itsestään ja kestää sen jälkeen negatiiviset kommentit, kun ei jengi arvosta.
Sen jälkeen voi uhriutua, että miksi minusta ei tykätä, enkö kelpaa -> eikö lihavat naiset ole kauniita. Vaaditaan jotain ihme tasa-arvoa tässäkin.
Jätä se bikinikuva julkaisematta. Ihan sama oletko lihava tai laiha. Laita se kuva vaikka poikaystävällesi, hän varmasti tykkää. Miksi hemmetissä se pitää esitellä koko maailmalle ja vaatia ihailevaa kohtelua vain koska omasta mielestäsi olet kaunis?
Mutta miksi? Miksi se, että joku niitä sivuillaan haluaa julkaista herättää halun kommentoida, ja vielä negasti. Näin kyllä tapahtuu joo. Mut miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodokas = läski
Pyöreäkin on toki muoto, mutta jos kroppa on vain sitä yhtä ja samaa kurvia niin silloin ei kyllä ole muodokas tai kurvikas.
Ennemminkin vaikka tilava tai pyöreä.
Onpa syvääluotaava analyysi. Muutti mun maailmankuvan kokonaan.
En ymmärrä miksi näitä kuvia pitää yleensäkään julkaista. Tämän takia en olekaan somessa. Ihme poseerausta. N40
En ymmärrä ketään ikään, kokoon yms. joka ottaa itsestään kuvia ja julkaisee niitä jatkuvasti vielä vähissä vaatteissa, jotain outoa tarttee päässä liikkua ja jos julkaisee niin täytyy ottaa p aska niskaan kehujen lisäksi.
Ihme nillitystä vai olisiko vaan sitä, että saa naamansa lehtiin, en tiedä, mutta outo ilmiö tänäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin roiskaista spermaa rinnoille?
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu, ihan kuin bikinikuvan julkaiseminen olisi joku pakko. Että naisten on pakko julkaista bikinikuvat itsestään ja kestää sen jälkeen negatiiviset kommentit, kun ei jengi arvosta.
Sen jälkeen voi uhriutua, että miksi minusta ei tykätä, enkö kelpaa -> eikö lihavat naiset ole kauniita. Vaaditaan jotain ihme tasa-arvoa tässäkin.
Jätä se bikinikuva julkaisematta. Ihan sama oletko lihava tai laiha. Laita se kuva vaikka poikaystävällesi, hän varmasti tykkää. Miksi hemmetissä se pitää esitellä koko maailmalle ja vaatia ihailevaa kohtelua vain koska omasta mielestäsi olet kaunis?
Niinpä... mitenköhän sitä on elettykään ennen, kun ei ollut mahiksia julkaista herutus- ja tissi-/pyllybikinikuvia itsestään kaiken kansan nähtäville?
Muodokas tarkoittaa minun universumissani jotain ihan muuta kuin Lola. Mutta Lola vaikuttaa hyvältä tyypiltä ja on edelleen hyvän näköinen nainen.
Kirjoitit uikutusta, mutta tarkoitit varmaan että runkutusta?