Miksi muodokkaan naisen bikinikuvat herättävät niin paljon uikutusta?
Jos esim naisellisen rehevä Lola Odusoga laittaa itsestään sosiaaliseen mediaan bikinikuvia, niin heti alkaa kauhea uikutus asiasta. Jos taas kuvia laittaa joku 55 kg painava lattarinta, niin se on ihan ok ja hirveästi kehutaan.
Kommentit (65)
Lihavuus on merkki laiskuudesta, itsekurin puutteesta ja/tai ylensyönnistä. Siinä ei ole mitään ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lautatisuleiden itsetunto ei kestä muodokkaita naisia 🤭
Lolasta puheenollen, en paljoa puhuisi itsetunnosta. Lautatisuli hänkin on ollut ennen silikoneja.
Vierailija kirjoitti:
En sinänsä ymmärrä uikutusta, mutta eihän se kaunista katsottavaa ole, kun lihava ihminen esittelee itseään. Ei tulisi itselle mieleen nyt, kun olen lievästi ylipainoinen, mutta ei kyllä hoikempanakaan.
Ai lihava esittelee itseään ja hoikka ei esittele itseään? :D
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on merkki laiskuudesta, itsekurin puutteesta ja/tai ylensyönnistä. Siinä ei ole mitään ihailtavaa.
Onko pakko ihailla ketään? Rannalle menijät haluavat uida ja nauttia kesästä. Oli laiha taikka pullukka.
Perustakaa uimaranta hoikille ihmisille. Niin teidän ei tarvitse olla lihavien kanssa samalla rannalla.
Jos minä A-kuppisena naisena julkaisen bikinikuvan, haukutaan minut luultavasti laudaksi, jolla ei ole mitään esiteltävää. Naisena ei vaan voi voittaa. Aina on joku kehonosa, jota arvostellaan. Rinnat ovat ne kaikkein helpoiten arvosteltava. Ovat joko liian isot, liian pienet tai liian roikkuvat.
Miksi niitä bikinikuvia pitää ylipäätään julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa uimaranta hoikille ihmisille. Niin teidän ei tarvitse olla lihavien kanssa samalla rannalla.
Hyvä idea, mutta kun siitä nousisi hirveä paskamyrsky ja paheksunta, joten sitä ei sallittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lolasta puheenollen, en paljoa puhuisi itsetunnosta. Lautatisuli hänkin on ollut ennen silikoneja.
No ei kyllä ollut. Katselin hänen v. 1996 kuviaan juuri hiljattain netistä. Ei ollut mikään lautatisuli. Pienehköt rinnat, mutta ei rinnaton. Hyvinkin muodokas oli mielestäni silloin koko vartalon petusteella. Ja nyt tarkoitan muodokkaalla muodokasta. Lihavasta käytän sanaa lihava tai pulska.
Outo juttu, ihan kuin bikinikuvan julkaiseminen olisi joku pakko. Että naisten on pakko julkaista bikinikuvat itsestään ja kestää sen jälkeen negatiiviset kommentit, kun ei jengi arvosta.
Sen jälkeen voi uhriutua, että miksi minusta ei tykätä, enkö kelpaa -> eikö lihavat naiset ole kauniita. Vaaditaan jotain ihme tasa-arvoa tässäkin.
Jätä se bikinikuva julkaisematta. Ihan sama oletko lihava tai laiha. Laita se kuva vaikka poikaystävällesi, hän varmasti tykkää. Miksi hemmetissä se pitää esitellä koko maailmalle ja vaatia ihailevaa kohtelua vain koska omasta mielestäsi olet kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Jos minä A-kuppisena naisena julkaisen bikinikuvan, haukutaan minut luultavasti laudaksi, jolla ei ole mitään esiteltävää. Naisena ei vaan voi voittaa. Aina on joku kehonosa, jota arvostellaan. Rinnat ovat ne kaikkein helpoiten arvosteltava. Ovat joko liian isot, liian pienet tai liian roikkuvat.
Miksi niitä bikinikuvia pitää ylipäätään julkaista?
Laudaksi haukutaan ja sanotaan, ettei ole mitään, mitä esitellä. Sitten ihmetellään, miksi miehet saavat olla paidatta.
Ehkä juuri siksi, ettei miehillä ole niitä rintoja tämän logiikan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sinänsä ymmärrä uikutusta, mutta eihän se kaunista katsottavaa ole, kun lihava ihminen esittelee itseään. Ei tulisi itselle mieleen nyt, kun olen lievästi ylipainoinen, mutta ei kyllä hoikempanakaan.
Ai lihava esittelee itseään ja hoikka ei esittele itseään? :D
Se luetunymmärtäminen!!
No nimenomaan se, että jos minä valitsen ITSE laittaa kuvan tisseistäni bikineissä, niin kyllä otan tietoisen riskin että törkykommentteja tulee.
Siksi en laita tämmöisiä kuvia.
Kannattipa ottaa silikonit kun niistäkin tuli lihomisen myötä riipparit. :/
Vierailija kirjoitti:
-----
Lomalla on silikonit. Aiemmin oli rinnaton. Itse en pidä silikonirinnoista. T.m31
Jos laittaa kuviaan julkisesti esille ja kommentoitavaksi, niin eikö olekin ihan luonnollista ja odotettavaa, että niitä erilaisia kommentteja myös tulee. Ja toisten kuvat nyt vaan herättää enemmän eriäviä mielipiteitä kuin toisten.
Paljon vähenisivät ulkonäköön kohdistuvat paineet, jos naiset lopettaisivat epäasialliset kommentoinnit toisia naisia kohtaan.
Lähes puolittuisivat.
Ei muodokkaissa mitää , läskit on eri juttu. Oksu.
Haluaisin roiskaista spermaa rinnoille?