Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hemmetti morsiamia vaivaa? Jo toiset jäätävät häät nyt lusittu!!!

Vierailija
04.07.2022 |

Olen raahannut nyt perheeni kaksiin häihin 250 kilsan päähän. Molemmat morsiamet ovat opiskelukavereitani.

Häät ensinnäkin tulevat nelihenkiselle perheelle kalliiksi bensoineen ja vaatteineen ja yöpymisineen. Sen lisäksi pitäisi olla valmis auttamaan koristeluissa, järjestää lapsille yhdeksän aikaan hakija ja jäädä juhlimaan.

Kiitokseksi saa puisevat häät, joissa enimmäkseen aika menee odotteluissa, drinkkejä saa muutaman ja juhlaruokana pari mautonta pastasalaattia, patonkia ja kermakakku.

Toinen morsiamista närkästyi, kun emme olleet valmiita uhraamaan häitä edeltävää päivää eli perjantaita juhlakoristeluihin ja lähdimmme kyllästyneiden 8- ja 12-vuotiaan kanssa yhdeksältä hotellille.

Loppukesästä olisi vielä kolmannet häät. Aiomme tehdä oharit ja mennä mökille. Siellä on tekemistä, ruokaa, eikä tarvitse maksaa 500 euroa yhdestä illasta ja kuunnella narinoita.

Kommentit (589)

Vierailija
521/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä se homma menee pieleen jo siinä jos morsian ne yksin järjestää, oli se sitten päsmäröivän morsiamen tai laiskan sulhasen takia. Kyllähän se pitäisi molempien homma olla. Ja näin kyllä yleensä onkin, ainakin mitä omassa tuttavapiirissä olen hääjärjestelyjä seuraillut. Ja nämä tuttavapiirin häät onkin olleet ihan mukavia tapahtumia.

Vierailija
522/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin häihin perheeni kanssa 7 h matkustaessa (autossa mukana teltta + kylmälaukku täynnä ruokaa ja juomaa), niin mietin, mitä suomalainen kutsulta oikein odottaa? Täysiylläpitoa, vai kutsua osallistua toisen tärkeään hetkeen ja arvostaa sitä rakkautta? En sitten tiedä, miten nämä jotkut monta päivää kestävät häät ulkomailla on hoidettu (kutsutaan 100-200 henkilöä Keski-Eurooppaan hääjuhliin)... Maksaako hääpari kaikkien vieraiden matkat, lennot + hotellit (ruokien ja juomien lisäksi)? Vai tajuavatko vieraat myös itse avata kukkaroa valittamatta vauva.fi-palstalla? Kertokaa joku, jos olette tämmöisiin häihin ulkomaille saaneet kutsun!=)

Kyllä minä ainakin ihan itse maksoin lennot kaverini häihin etelä-eurooppaan ja majoitukset siellä. Perhe jäi kotiin, olisi tullut kalliiksi ja kun oli opiskelukaverin häät kyseessä niin se oli ihan hyvä muutenkin. Ei tosin olleet mitkään isot ökyhäät, ennemminkin paikalliset maalaishäät. Erona suomalaishäihin juhlat alkoi jo ennen vihkimistä, samoin alkoholitarjoilu, ja tunnelma oli riehakas (pullo näytti kiertävän kirkon pihassakin). Suomesta ei kauhean isoa joukkoa vieraita ollut, vain me läheisimmät kaverit ja morsiamen lähisukua. Kivaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhden kerran kaverin kirkkohäissä, oli elämäni ekat ja viimeiset häät. Eli nämä(kin) omia valintoja meneekö.

M56

Vierailija
524/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä (ex-)ystäväpariskunnan häissä mieheni nakitettiin koko illaksi käytännössä hoitelemaan äänentoistoa, kun ketään muutakaan osaavaa henkilöä ei ollut paikalla, ja mies ”sattui olemaan alan ammattilainen”. Vietti siis sekä ”bändin” (lyhyellä varoitusajalla hommaan ilmaiseksi nakitettuja harrastelijamuusikoita morsiamen tuttavapiiristä) kaksi settiä että puheet, juonnot ja leikit omassa nurkkauksessaan kaukana kaikista muista, juuri ja juuri ehti syödä. Ja miksikö ei heti kieltäytynyt? Käytännössä pyydettiin ensin hoitamaan nopeasti yksi pikkujuttu, mutta lopulta päätyi siis tekemään ilmaista työtä tuntikaupalla, kun ei kehdannut kesken kaiken jättää hääparia pulaan kaiken kansan edessä. Itse tylsistyin pöydässä vieraassa seurassa, kaikki ruokailut ja ohjelma viivästyivät parilla tunnilla, oli iki-ihania osallistavia hääleikkejä, sulhanen ympäri päissään... Lopulta sopivan tauon tullen livahdimme kellekään mitään sanomatta tiehemme.

Vierailija
525/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oli Hesarissa että Diilin voittaja Clarissa ja sen mies Eetu (molemmat tuoreita yrittäjiä) niin järjestivät 140 henkilölle monen päivän bileet Italiassa. Tyypit siis 30-vuotiaita, mutta paljon tommonen maksaisi? Siis järkkää ruoat, juomat ja lennot + majoitukset 140 henkilölle yksityisvillaan rannan vierestä 140 henkilölle?

Tällaisissa "destination wedding" -häissä on aika yleistä, että vieraat maksavat itse lentonsa ja majoituksensa. Olen ymmärtänyt, että hääpaikka ja varsinkin tarjoilut saattavat Italiassa olla jopa Suomea halvempia, ellei nyt jotakin superökyhäitä järjestä. Eli ei tällaiset häät välttämättä maksa hääparille mitenkään radikaalisti enemmän kuin saman kokoluokan häät Suomessa.

Vierailija
526/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme juuri häissä. Häät olivat ihan mukavat ja kaikki meni ihan ok, mutta parit, joilla on huono maku ja peukalo keskellä kämmentä voisivat pidättäytyä kaikesta hallaharso-, juuttinaru- ja puukiekkoaskartelu-paskartelusta. Kukat oli itse poimittu luonnosta ja kimput olivat aivan upeita. Sääli, että muu askartelu oli noloa.

Vierailija
527/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta en ole nauttinut muista, kuin aidosti läheisimpien ihmisten häistä. Ja heitä ei ole paljon, sisarukset ja läheisimmät ystävät. Ja niistä olen nauttinut sen ihmisen vuoksi, en häiden sinänsä. Perinteiset suomalaiset häät ovat asia,joka ei vain ole aikani arvoinen. Uhraan sitten kesälomasta viikonlopun päivän tai työviikkoni jälkeen päivän, aina keksin monen monta tapaa miten olisin käyttänyt sen päivän paremmin. 

Ehdotankin uutta hääperinnettä. Kutsukaa vain aidosti läheisimmät. Sellaiset, joihin olette yhteydessä viikottain. Ketään muuta ei kiinnosta. Käyttäkää sama hääbudjetti heihin. Varatkaa paras ravintola, kylpyläviikonloppu, kokonainen kerros hotellista tai kattosviitti ja antakaa unohtumaton juhla niille, ketkä jaksavat onnestanne välittää. 

Ehdotan että kerrot tämän kaikille, muuallakin kuin vauva-palstalla, niin muut ihmiset ymmärtävät olla haaskaamatta sinun kallisarvoista aikaasi, ja voit vaikka keskittyä tänne palstalle kirjoitteluun.

Mäkin nauroin tuota, että valittaa siitä miten joutuu tuhlaamaan "kallisarvoista aikaansa" toisten häissä ja sitten käyttää tätä "kallisarvoista aikaansa" av:lla kirjoitteluun :D:D:D

Mä en mene tulevana viikonloppuna entisen kollegani häihin. Olen täällä palstalla, rapsuttelen kissaani, katson uusintana Kardashianeja. Säästän energiani ja rahani. En koe mitään pahaa mieltä siitä, että häistä säästämäni aika ei mene tehokkaaseen ja tuotteliaaseen toimintaan. Viikonloput ja lomat on mun. Kun ihmiset av:lla alkavat ärsyttää, laitan ruudun pois. Häistä on vaikeampi häippästä, varsinkin ensimmäisen puolen tunnin aikana.

katson uusintana Kardashianeja. Voi jösses! Alan ymmärtää, miksi tämän palstan taso on näin matala.

Joku, joka on av:lla, dissaa Kardashianeja viihteenä...? 

Vierailija
528/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan mielenkiinnosta hääaiheisia fb-ryhmiä. Näin keski-ikäisenä täti-ihmisenä tekisi mieli antaa muutama neuvo morsiamille (ryhmissä on hyvin vähän sulhasia), mutten halua pahoittaa heidän mieltään, sillä kyseessä on heidän näköinen, heidän suuri päivä.

1. Hääpäivä on suuri päivä vain pariskunnalle ja ehkä heidän vanhemmilleen. Muille se on (toivottavasti) kiva juhla muiden juhlien joukossa.

2. Jotain tolkkua juhlan kestoon. Vihkiminen on klo 13 ja odotetaan, että porukka jaksaa juhlia puoleen yöhön tai aamuun saakka. Myöhäisempi vihkiaikakin olisi ollut saatavilla, mutta sitten päivä loppuu kesken. Mieluummin napakka juhla kuin tuntikausiksi venytetty tilaisuus.

3. Tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Muistakaa alkoholittomat juomat! Holillisia on yleensä sen seitsemää sorttia, mutta holittomia usein vain vesi, mehu ja joku limsa, ehkä joskus vissyä.

4. Unohtakaa tienvarsikyltit ja pienet koristeaskartelut. Suuret linjat kuntoon, se riittää.

5. Joku organisoimaan päivän kulku.

6. Lyhyet, selkeät ohjelmat. Organisoijalta tilannetajua: jos porukka näyttää viihtyvän, voi sen iänikuisen kenkäleikin jättää pois/siirtää toiseen ajankohtaan, vaikka se ohjelmaksi olisi suunniteltu.

7. Näiden lisäksi useasti mainitut odottamiset sun muut minimiin.

Muutakin olisi mielessä, mutten jaksa naputella :) Pitäisiköhän järjestää häät!

Vierailija
529/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan myös hääaiheisia ryhmiä, koska olen kuvaaja. Edelliset ohjeet ovat loistavat. Lisäisin vielä sen, että se poikkeuksellisen ihana ja ainutlaatuinen rakkaus on suurimmalle osalle vieraita vain jatkumoa kaikille muille ihmeellisille rakkauksille, joita heillä on ollut kunnia juhlia. Itse olen sitä ikäluokkaa, että nuorena solmituista naimakaipoista on vain muutama jäljellä, joten on aika hankalaa ilahtua nuorten ainutlaatuisista rakkaustarinoista. Ehkä sitä on kyynistynyt.

Moni satsaa käsittämättömiä summia hääautoon. Jos häät olivat tylsät, kukaan ei muista millä hummerlimolla hääpari lähti. Se summa kannattaa käyttää vieraiden viihtyvyyteen ja ajaa vaikka papalta lainatulla bemarilla.

Hääsuunnittelijoiden häissä kaikki yleensä soljuu hyvin, mutta huono kaaso ja bestman usein ryssii aikataulut ja järjestää todella noloa ohjelmaa. Harva kaaso tai bestman on kovin hyviä seremoniamestareita.

Vierailija
530/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sanoa, mutta en ole nauttinut muista, kuin aidosti läheisimpien ihmisten häistä. Ja heitä ei ole paljon, sisarukset ja läheisimmät ystävät. Ja niistä olen nauttinut sen ihmisen vuoksi, en häiden sinänsä. Perinteiset suomalaiset häät ovat asia,joka ei vain ole aikani arvoinen. Uhraan sitten kesälomasta viikonlopun päivän tai työviikkoni jälkeen päivän, aina keksin monen monta tapaa miten olisin käyttänyt sen päivän paremmin. 

Ehdotankin uutta hääperinnettä. Kutsukaa vain aidosti läheisimmät. Sellaiset, joihin olette yhteydessä viikottain. Ketään muuta ei kiinnosta. Käyttäkää sama hääbudjetti heihin. Varatkaa paras ravintola, kylpyläviikonloppu, kokonainen kerros hotellista tai kattosviitti ja antakaa unohtumaton juhla niille, ketkä jaksavat onnestanne välittää. 

Ehdotan että kerrot tämän kaikille, muuallakin kuin vauva-palstalla, niin muut ihmiset ymmärtävät olla haaskaamatta sinun kallisarvoista aikaasi, ja voit vaikka keskittyä tänne palstalle kirjoitteluun.

Mäkin nauroin tuota, että valittaa siitä miten joutuu tuhlaamaan "kallisarvoista aikaansa" toisten häissä ja sitten käyttää tätä "kallisarvoista aikaansa" av:lla kirjoitteluun :D:D:D

Mä en mene tulevana viikonloppuna entisen kollegani häihin. Olen täällä palstalla, rapsuttelen kissaani, katson uusintana Kardashianeja. Säästän energiani ja rahani. En koe mitään pahaa mieltä siitä, että häistä säästämäni aika ei mene tehokkaaseen ja tuotteliaaseen toimintaan. Viikonloput ja lomat on mun. Kun ihmiset av:lla alkavat ärsyttää, laitan ruudun pois. Häistä on vaikeampi häippästä, varsinkin ensimmäisen puolen tunnin aikana.

katson uusintana Kardashianeja. Voi jösses! Alan ymmärtää, miksi tämän palstan taso on näin matala.

Olethan itsekin täällä?

Vierailija
531/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan mielenkiinnosta hääaiheisia fb-ryhmiä. Näin keski-ikäisenä täti-ihmisenä tekisi mieli antaa muutama neuvo morsiamille (ryhmissä on hyvin vähän sulhasia), mutten halua pahoittaa heidän mieltään, sillä kyseessä on heidän näköinen, heidän suuri päivä.

1. Hääpäivä on suuri päivä vain pariskunnalle ja ehkä heidän vanhemmilleen. Muille se on (toivottavasti) kiva juhla muiden juhlien joukossa.

2. Jotain tolkkua juhlan kestoon. Vihkiminen on klo 13 ja odotetaan, että porukka jaksaa juhlia puoleen yöhön tai aamuun saakka. Myöhäisempi vihkiaikakin olisi ollut saatavilla, mutta sitten päivä loppuu kesken. Mieluummin napakka juhla kuin tuntikausiksi venytetty tilaisuus.

3. Tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Muistakaa alkoholittomat juomat! Holillisia on yleensä sen seitsemää sorttia, mutta holittomia usein vain vesi, mehu ja joku limsa, ehkä joskus vissyä.

4. Unohtakaa tienvarsikyltit ja pienet koristeaskartelut. Suuret linjat kuntoon, se riittää.

6. Lyhyet, selkeät ohjelmat. Organisoijalta tilannetajua: jos porukka näyttää viihtyvän, voi sen iänikuisen kenkäleikin jättää pois/siirtää toiseen ajankohtaan, vaikka se ohjelmaksi olisi suunniteltu.

Kenkäleikki on oikeasti hyvä leikki peittämään niitä odotuksia, jos vaikka katetaan kahvipöytää ja halutaan väen olevan poissa jaloista.

Sitä ei pidä pitää silloin, kun se pöytä on jo katettu, ja ainoa syy leikin pitämiselle on "pitäähän nyt häissä kenkäleikki olla!".

Vierailija
532/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme juuri häissä. Häät olivat ihan mukavat ja kaikki meni ihan ok, mutta parit, joilla on huono maku ja peukalo keskellä kämmentä voisivat pidättäytyä kaikesta hallaharso-, juuttinaru- ja puukiekkoaskartelu-paskartelusta. Kukat oli itse poimittu luonnosta ja kimput olivat aivan upeita. Sääli, että muu askartelu oli noloa.

Noloa on myös haukkua toisten askartelemia koristeita. Todella noloa.

Vierailija
533/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahankeräystilaisuuksia, ei muuta.

Vierailija
534/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako tuntea edes syvää myötähäpeää vai loukkaako sekin nykyään?

Sinänsä aika hassua mutta ilmeisesti niin tyypillistä, että hääparit (tai ainakin morsian) on mielestään nykertämässä "niin meidän näköisiä" häitä, joka käytännössä on kuitenkin selkalainen kokoelma häälehdistä, somesta, kavereilta jne. "pakko olla" ja "ai ku ihana" -paskarteluja ja tylsiä ohjelmanumeroita. Vaikea nähdä mitään omaperäistä siinä, että budjetoitujen rahojen loppuessa otetaan käyttöön omat ja kavereiden olemattomat paskartelutaidot ja sokeat esteettiset silmät juhlatilan somistamiseen - näin kun tekee 90% pareista jokatapauksessa.

Vierailija
535/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten oikein hyvä, mutta se tienvarsikyltti ei ole mikään koriste, vaan se laitetaan jos ihan käytännössä on hyvä olla opaste, että vieraat löytävät paikan helposti. Ei siihen tarvi valtavia tuntimääriä käyttää.

Vierailija
536/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä aika hassua mutta ilmeisesti niin tyypillistä, että hääparit (tai ainakin morsian) on mielestään nykertämässä "niin meidän näköisiä" häitä, joka käytännössä on kuitenkin selkalainen kokoelma häälehdistä, somesta, kavereilta jne. "pakko olla" ja "ai ku ihana" -paskarteluja ja tylsiä ohjelmanumeroita. Vaikea nähdä mitään omaperäistä siinä, että budjetoitujen rahojen loppuessa otetaan käyttöön omat ja kavereiden olemattomat paskartelutaidot ja sokeat esteettiset silmät juhlatilan somistamiseen - näin kun tekee 90% pareista jokatapauksessa.

Saahan sitä tuntea mitä haluaa, mutta ei kannata kuvitella että oma maku olisi jotenkin absoluuttisesti parempi kuin toisten. Jos se hääpari on sitä mieltä että ne koristeet on hienot niin sitten ne varmaan on "heidän näköiset", miellytti ne jotain vierasta tai ei.

Vierailija
537/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä tuntea mitä haluaa, mutta ei kannata kuvitella että oma maku olisi jotenkin absoluuttisesti parempi kuin toisten. Jos se hääpari on sitä mieltä että ne koristeet on hienot niin sitten ne varmaan on "heidän näköiset", miellytti ne jotain vierasta tai ei.

Eihän ne usein ole, vaan on vaan askarreltu kaikenlaista, kun kerran muillakin on. Häissä kuuluu olla niitä mietelausekarkkeja. Näitä sitten sormet verillä ja ystävyyssuhteet rakoillen askarrellaan viikkokausia. Illan päätteeksi kaaso siivoaa 90 % karkkimietteistä roskiin, ei niitä ole säästetty muistoina.

Näiden tekemiseen menee sellaista aikaa ja myös rahaa, mitä voisi käyttää häiden kannalta fiksummin. Ostaa vaikka alkoholittomia juomia, niitä on yleensä tosi huonosti juhlissa tarjolla. Aikaa taas käyttää ohjelman miettimiseen ja suunnitteluun. Kauanko menee ajelulla ja kuvassa, mitä vieraat tekevät sillä aikaa, minkä verran aikaa menee pöydän kattamiseen, entä ruokailuun, mihin aikaan pitäisi olla kakkua, entä tanssi, että kauempaa tulleetkin ehtivät sen nähdä.

Vierailija
538/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo tapa tosiaan, että hääkuvassa olisi vain morsian????

Meillä on 4:n sukupolven hääkuvay seinällä sulhanen + morsian, jatkossa siis vain morsian on kuvassa 😳???

MeToo, etkö ole seurannut viime vuosien uutisia naisten MeToo kampanjasta. Noista vanhoista hääkuvista voidaan poistetaa miehet tietokoneohjelmia helposti, suosittelen sitä.

Vierailija
539/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olethan itsekin täällä?

Jep, nautin monenlaisesta wt-viihteestä ja aivot narikkaan meiningistä. AV ja Unelmahäät ovat ihan parhaat, mutta ei Kardashianeissakaan mitään vikaa ole. Ne ovat täydellinen vastapaino työlle.

Vierailija
540/589 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aika ahistavissa häissä mieheni avecina. Edes mies ei tuntenut sulhasta kunnolla, on työkaveri, ihmetteli kutsua mutta arveli, ettei sulholla ole kavereita.

Ja ei ollutkaan. Oltiin sulhasen puolen täytteenä.

Vieraita oli alle 20, ja häät olivat alkottomat ei siis tunnettu sieltä ketään.

Jo kirkossa mietittiin, että onko tultu hautajaisiin, sillä kaikki muut vieraat oli vanhoja hääparin sukulaisia.

Oltiin ainoot alle nelikymppiset.

Tila oli superahdas ja kaikki istui vieri vieressä.

Vaikka vieraat oli mitä oli, niin ohjelmaan oli ämpätty hääleikkejä, no tietty me jouduttiin nuorempina esittää jtn. näille vanhuksille..🤦🏻

Inhosin kun mut väkisin vaadittiin kaikkien eteen, ikinä ollu ees hääparia nähny.

Ruoka oli tehty ite ja se oli kylmää, hyvää siis, mutta nälkä ei lähtenyt, kun se oli jtn vegaanista tapasta.

Kukaan ei ollu seremoniamestarina, joten jengi seiso jossai eteistilassa keittiön vieressä ja kyseli sulholta, joko syödään. Sulhanen ei tiennyt.

Sitte tuli morsian, hänkään ei tiennyt?!

Kysyin lopulta et hei kukas sitten tietää, alottakaa nyt joku!!!

Vieraat oli kun kaitsemattomat lampaat ilman ohjausta.

Omaa ääntään rakastava kaaso piti liian pitkän mukahauskan sisäpiiripuheen ja lauloi jotain kiusallisesti nuotin vierestä, hääparia leikitettiin kaulin-leikillä ja morsiankin ryöstettiin, sulhasen piti soittaa kitaraa ja runoilla jne.

Sitte oli tietovisa hääparista, tosi kiva puolituntinen sekin.

Jengi vaan istui ja joku ikivanha mummo kyseli koko ajan, mitä nyt tapahtuu?!

Ei taustamusaa, paitsi häätanssissa joku yhden miehen bändi pumppasi jonkun slovarin. Hirveellä kolinalla järjesteli settiään ja aloitti ilman ennakkovarotusta. Kaaso käskytti hääparin tanssii.

Vanhat sukulaiset ja me katseltiin kiusaantuneina seiniä, kun siinä metrin päässä hääpari antoi kielareita toisilleen😥

Katoin kelloo häiden ajan varmaa sata kertaa ja kyselin mieheltä, koska ilkee lähteä menee

Nää oli vaan kaikin puolin hirveet häät. En tiiä miten välttyä tällasilta jatkossa😩

Ahisti aivan koko ajan. Älkää pliis kutsuko intiimeihi häihinne puolituttuja!