Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin 30-vuotias tarvitsee sähköavusteista pyörää, kun 85-vuotiaskin osaa ajaa tavallista pyörää?

Vierailija
04.07.2022 |

Hassua, kun täällä vanhukset ajaa oikeilla pyörillä ja nuoret sähköavustuksella. :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi polkea ylämäet sähköpyörällä kuin tavallisella pyörällä.Mukavuutta nille joilla on rahaa siihen.Aivan samoin sähköpotkulaudat! Ei tarvitse potkia yhtään.Kumpaankaan ei tarvitse edes mottoripyörä korttia/ ajokorttia!

Vierailija
22/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kukaan tarvitsee mitään jos joku toinen osaa jotakin?

Provojen taso laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan jos pyöräilevät, olkoot sitten sähköpyörä tai perinteinen, ihan sama minulle. Pääasiassa, että eivät tuki katuja autoillaan ja autoista tulevilla päästöillä. Raitista happea siinä saa jokatapauksessa mikä tekee hyvää erityisesti toimistotyöläiselle.

t. 30 vuotta pyöräillyt

Vierailija
24/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä melkein päivittäin. Hikipyöräily vain vituttaa kuten5 miljoonaa muutakin, joten pysyvät sohjavalla. 

Vierailija
25/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikipyörän vitutuksen poistoon. Toimii!

Vierailija
26/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ihan samaa.  Olen itse 40+ ja käytän tavallista pyörää työmatkoihini kuten kaikkeen muuhunkin. Minulla on mahdollisuus käydä töissä suihkussa ja käynkin.

Olen miettinyt sähköpyörän hankintaa mutta minulla ei oikeasti ole siihen tarvetta eikä mahdollisuutta säilyttää missään. Pihalle en halua sitä jättää koska kaikki nyysitään enkä halua tuoda pyörää sisälle.

Nyt mulla on noin 10v vanha pyörä eikä siinä ole 'kuin' seitsemän vaihdetta, joten se ei kelpaa varkaille -vierestä viedään pyöriä mutta mun säilyy.

Olen täysin tyytyväinen pyörääni, joka on aikast huoltovapaa kun sen käyttää joka toinen vuosi huollossa. Sähköpyöriä pitänee ehkä huoltaa enemmän? Tutullani sähköpyörä toimi yhden kesän ja on nyt ollut huollossa vähän väliä kun myyjä/maahantuoja ei halua sitä vaihtaa vaan korjata koko ajan.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta käydä työpaikalla suihkussa

Vierailija
27/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kaikki ei halua saada oikeasti liikuntaa samalla, kun ne pyöräilee. Tavallisellakin pyörällä saa polkea aika kovaa ja pitkän matkan ennen kuin tulee oikeasti hiki. Mutta jokainen pyöräilköön sillä millä haluaa.

Vierailija
28/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v. nainen ja ajan vaihteettomalla mummopyörällä. Haluaisin sähköpyörän, mutta ei ole varaa sitä ostaa, kun jäin työttömäksi. Olisi se mukava, kun ei tarvitsisi puuskuttaa mäkiä ylös, toiset kevyesti viuhahtavat ohi sähköpyörillään. Joudun polkemaan 12km suuntaansa, kun käyn iäkästä omaistani auttelemassa. Ärsyttää välillä, kun vastatuulessa joutuu äheltämään. 🚴

Vierailija
29/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi sähkö pyörää kun sain vaihdettua autojen romutuspalkkioilla. Vielä nuita joku jäi pellon reunaan odottamaan uusia tarjouksia. Toinen jopa lähes viikottaisessa käytössäkin.

Vierailija
30/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati, mihin leikki-ikäinen tarvitsee akkukäyttöistä potku-/polkupyörää!

Leluja pitää olla. Ja meidän pitäisi kaiken lisäksi nyt miettiä mihin energiaa käytämme. Siis lataammeko jotain turhia vehkeitä... kun voisimme yhtä hyvin olla lataamatta.

Vierailija
31/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saati, mihin leikki-ikäinen tarvitsee akkukäyttöistä potku-/polkupyörää!

Leluja pitää olla. Ja meidän pitäisi kaiken lisäksi nyt miettiä mihin energiaa käytämme. Siis lataammeko jotain turhia vehkeitä... kun voisimme yhtä hyvin olla lataamatta.

Niin. Tulee vaan itkua ja parkua kun virta loppuu. Kunnon nelitahti bensakoneessa enempi tehojakin ja pitkä ajoaika.

Vierailija
32/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmekymppiset tarvitsevat jo sähkö"potku"lautoja, kun ei ole kuntoa edes sähköpyörällä ajamiseen, lieneekö pyöräilytaitoakaan.

Vierailija
33/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58v. nainen ja ajan vaihteettomalla mummopyörällä. Haluaisin sähköpyörän, mutta ei ole varaa sitä ostaa, kun jäin työttömäksi. Olisi se mukava, kun ei tarvitsisi puuskuttaa mäkiä ylös, toiset kevyesti viuhahtavat ohi sähköpyörillään. Joudun polkemaan 12km suuntaansa, kun käyn iäkästä omaistani auttelemassa. Ärsyttää välillä, kun vastatuulessa joutuu äheltämään. 🚴

Olisihan se sähköpyörä varmasti mukava, mutta kaikki elämän mukavuudet huonontavat ihmisten hyvinvointia. Fyysinen ja henkinen terveytesi huonontuisi sähköpyörän myötä ja maksaisit siitä hyvästä 1 500+ euroa.

Vierailija
34/34 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy kaikki fyysiset sairaudet päälle joo. Tai jokin muu terveydellinen syy. Esim leikkauksen jälkeen voi olla parempi olla rehkimättä fillarilla tai polvi- tai muun vamman vuoksi. Joillakin voi olla jopa astma tai jokin coronan jälkitila.

Mulla on myös sellainen käsitys, että joissain tapauksissa työnantaja sponssaa sähköpyörän tai ainakin kyse on verotusarvokuviosta. Joku voi todella ennemmin hankkia sähköpyörän kuin auton. Mieletöntä! Eikös vain!