Muita, joilla vain 1 seksikumppani tähänastisessa elämässä?
Olen siis jo 29-vuotias ja viidettä vuotta naimisissa, mutta olen harrastanut seksiä vain yhden miehen eli aviomieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja ennen häntä minulla ei ollut seksiin johtaneita suhteita. Olen siis parikymppisenä aloittanut seksielämäni tämän miehen kanssa ja hänen kanssaan sen tänne saakka jakanut.
Miehellä oli ennen minua muutamia kokemuksia, lähinnä " irtoseksiä" .
Nyt alkaa tosissaan ahdistaa, ettei ole mitään muita kokemuksia. Haluaisin edes tietää, millaista seksi voi jonkun muun kanssa olla. Välillä tuntuu, että tämä liitto ajautuu eroon vain minun kokeilunhaluni takia. Miehen pää ei kestä ajatusta, että kävisin vieraissa kokeilumielessä.
Kommentit (5)
Olen 31,mies 32,naimisissa oltu reilu11v ja molemmat olemme toistemme ainoita :-) Mitään kokemuksia muiden kanssa en kaipaa,olen tyytyväinen seksielämäämme ja onnellinen siitä että mieheni on ainoani.
En koe asiaa lainkaan ongelmaksi: miten seksi jonkun muun kanssa olisi mitenkään erilaista, ihmeellistä tai ylipäätään tarpeen kokeilla? Mieheni kanssa ainakin minä voin turvallisesti kokeilla villeimpiäkin juttuja, mieluummin niin kuin jonkun tuntemattoman kanssa. Toki sitä joskus on miettinyt, millaista muiden kanssa olisi, mutta olen päätynyt siihen, että tuskinpa olisin useammista partnereista sen kummemmaksi tullut. Hyvä näin.
Miehen kanssa 19-vuotiaasta, ja sitä ennen en seksiä harrastanut. Nyt ollaan oltu yhdessä 16 vuotta. Muita seksikokemuksia en kaipaa, vaikka kaverini välillä kauhistelevat tätä kamalaa kohtaloani. Itse olen tyytyväinen =)
Käsittääkseni olen myös mieheni ainoa seksikumppani koskaan, joten sukupuolitauteja ei ainakaan ole tarvinnut pelätä.
Ihastun kyllä herkästi ihmisiin, mutta se on mielestäni normaalia. En kaipaa mitään uutta seksisuhdetta, vaikka välillä ihastunkin.
Aloitimme seurustelun kun olin 19v, hän 18v. Yhdessä oltu 12v ja naimisissa 6v ja eloamme suloistuttaa kolme lasta :)
Kovin vähän tuntuu muita sinulle vastanneita edes kiinnostavan kokeilla seksiä jonkun uuden kanssa.
No mua kiinnostaa kyllä, eli ihan yksin et ole ajatuksinesi ;)
Meillä harkitaan parhaillaan toisen parin tai toisen miehen mukaan ottamista. Ihan tosissaan siis.
Mustasukkaisia emme ole, ja suhteemme on todella vakaalla pohjalla, niin ehkäpä tällä tavoin saisi uteliaisuutta tyydytettyä. Ainakaan ei tarvitse käydä salaa vieraissa, mitä kumpikaan meistä ei hyväksyisi.