Mihin menisin matkalle?
En periaatteessa jaksaisi lähteä minnekään, mutta harmittaa jälkikäteen, jos tuhlaan arvokkaan lomani kotona hömmäilyyn. Luonnollisesti yksin olisin lähdössä ja matkustustavalla tai majoittumistavalla ei ole merkitystä. Mihin kannattaisi matkustaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen aika suoritushenkinen myös. Eli haluaisin matkan myötä jonkun ns. "sulan hattuuni", että olen nähnyt tiettyjä nähtävyyksiä, jotka on "pakko" nähdä. Ajokorttia en omista, joten paikan tulisi olla saavutettavissa julkisilla kulkuvälineillä.
Ap
Lontoo, Pariisi, Rooma. Siellähän noita pakollisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika suoritushenkinen myös. Eli haluaisin matkan myötä jonkun ns. "sulan hattuuni", että olen nähnyt tiettyjä nähtävyyksiä, jotka on "pakko" nähdä. Ajokorttia en omista, joten paikan tulisi olla saavutettavissa julkisilla kulkuvälineillä.
Ap
Tuo on maailman turhin syy lähteä minnekään. Noita ihmisiä ja kuvia heistä on some pullollaan keikistelemässä nähtävyyksien luona. Ketään ei kiinnosta.
Kuka lähtee lomalle suorittamaan?
Pariisi on ihana! Tai sit mä lähtisin Englantiin, Cornwalliin. Oon ihastunut niihin maisemiin, mut en oo ikinä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo on maailman turhin syy lähteä minnekään. Noita ihmisiä ja kuvia heistä on some pullollaan keikistelemässä nähtävyyksien luona. Ketään ei kiinnosta.
Minä olen aina tykännyt kuuluisten nähtävyyksien katselusta. En tosin laita poseerauskuvia someen vaan kierrän niitä omaksi ilokseni.
Nizzaan.