Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joilla helle sotkenut päivärytmin täysin ja olo on sairas vaikka pahin on ohi?

Vierailija
03.07.2022 |

Itse olen täysin loppu, ja unettomat helleyöt purkautuvat nyt kauheana väsymyksenä. Lapset ovat valvoneet myös yöt, koska päivällä on liian kuuma tehdä mitään. Eli ollaan vaihdettu rytmi päinvastoin. Ruoat olen tilannut kotiin koska en pysty kävelemään pitkää matkaa kauppaan tukalassa helteessä. Töissä pyörryin hetkeksi vaikka olin juonut vettä ja pysynyt varjossa. Jäin saikulle. Edelleenkään en ole toipunut täysin, kroppa tuntuu edelleen ylikuumenneelta vaikka lämpötila on laskenut.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suoraan sanottuna kärsin talvesta ja pakkasista enemmän. Nyt on vain pientä epämukavuutta.

Vierailija
42/42 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolaa veden sekaan! Ja lääkäriin heti, normaali terve ihminen ei kärsi parin päivän lämmöstä noin pahasti! Ehkä diabetes tmv??

Itse olemme tällä hetkellä reilusti yli 35 asteen lämmössä ilman ongelmia vaikka ikää on +/- 60v, samoin 10v vanhemmat ystävämme nauttivat tästä lämmöstä ja jaksavat tehdä pyörälenkkejä (mies vasta ajoi 30km) ja hoitaa tilaansa. Eikä täällä ole edes jäähdyttimiä sisällä:)

Minä en ole ap, mutta yksi näistä valittajista. Enkä ole "normaali", vaan sydänvikainen dysautonomiasta kärsivä reumaatikko. Sairauksia on paljon muitakin, jotka aiheuttavat kyvyttömyyttä sietää kuumuutta.

Mutta sulla varmasti on ilmasotintilaite siellä viilentämässä jos normaaliakin herkempi sietokyky.

Ei ole, siksi vointi onkin niin huono. Vanha vuokra-asunto. Nyt makaan kylmäkallet kainalossa tuuletin puhaltamassa minuun päin.

Niin mutta miks ei ole sitä ilmastointilaitetta?  siirrettävän voi pistää  melkee mihi vaa jos ikkuna löytyy samasta huoneesta.

249e halvin mitä olen nähny kesän aikana kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä