Miehen FB-kaverina yhden illan juttu
Sain selville yhden mieheni yhden illan jutun ja huomasin, että sama henkilö on hänen FB-kaverinsa. Tämä juttu on tapahtunut ennen meidän yhdessäoloa. Mitä mieltä olette? Suutuin miehelleni, mutta hän ei edes "muista", miten tämä hoito on tullut kaverilistalle. Hänen mielestään suurentelen asiaa. Itse en tätä hyväksy. Menneisyys olkoon kaikilla, mitä on, mutta miksi rokottaa jotain menneisyyden hoitoa kaverina. En ymmärrä. Itse en näin tekisi ja epäilen, että en voi luottaa mieheeni täysin tässä asiassa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mies piti joskus seurustelumme alkuaikoina jotain yhden illan hoitoa facen kavereissa.
Lähinnä olivat kaveriensa kanssa naureskelleet tälle naiselle ja lyöneet vetoa siitä, kenen tutun sänkyyn tämä seksuaalisesti innokas nainen päätyy seuraavaksi.
Mies suunnitteli tarjoavansa tätä naista jollekin naisen puutteessa olevalle kaverilleen .
Totesin, että ei oo ihan aikuisten ihmisten hommaa ja mies poisti lopulta naisen kavereista.
Onneksi mieheni on kasvanut henkisesti aikuiseksi noista ajoista.
Voi apua, tää nainen ja tarina kuulostaa ihan mun yhdeltä ex-kaverilta. Ex sen takia, että yritti vikitellä munkin miestä.
Hän oli ollut yhden kaveriporukan p@nopuuna ja luuli vielä, että miehet olisivat hänestä tapelleet.
Kunhan naureskelivat, miten helppo tapaus kyseessä.
Onko ongelma se, että kyseessä on yhden yön hoito vai hyväksytkö entiset pidempiaikaiset kumppanit FB-listalla?
Mä oon mun yhdenillanjutun kanssa fb-kaveri jo neljättä vuotta. Tavattiin reissun päällä ja päädyttiin sänkyyn. Välimatkaa meillä on niin paljon, ettei hommasta kehkeytynyt mitään tuon suurempaa. Meillä oli kuitenkin hauskaa ja juttu luisti, joten pidetään edelleen yhteyttä FB:n kautta.
Mies on seurustellut jo pari vuotta ja koskaan meidän jutuissa ei ole ollut mitään sen suuntaista, mitä ei voisi myös naisystävälle näyttää.
Olen ilmeisesti poikkeus, mutta minulla on kyllä oikeassakin elämässä muutamia kavereita, joihin olen tutustunut alunperin seksin merkeissä. Seksi on jäänyt kertaan tai muutamaan, kaveruus pysynyt. Samoin kaikki entiset kumppanini pitkäaikaisista suhteista ovat edelleen ystäviäni. Yhdenkään näiden miesten kanssa minulla ei ole mitään peliä, eikä ollut ollut vuosiin ennen nykyisen mieheni tapaamista.
En ehkä katsoisi kovin hyvällä, jos miehelläni olisi ollut tapaamisemme alkuvaiheessa kaverilistallaan tuoreehko (ehkä vuoden sisällä tavattu) yhdenillanjuttu. Pidempiaikaiset kaveri- ja ystävyyssuhteet ovat minulle kuitenkin ihan ok, vaikka ne olisivat joskus sisältäneet seksiäkin.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa ketä mieheni kaverilistoilla on fb:ssa.
Itsellänikin on näitä yksittäistapauksia kavereina, mutta eipä me toisillemme kommentoida tai tykätä kuvista.
Eli yks hailee.
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin on näitä yksittäistapauksia kavereina, mutta eipä me toisillemme kommentoida tai tykätä kuvista.
Eli yks hailee.
No mikä järki niitä sielä on sitten edes pitää roikkumassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli yks hailee.No mikä järki niitä sielä on sitten edes pitää roikkumassa?
Ei heitä tarvitse mitenkään erikseen pitää. Pysyvät pitämättäkin. Poistamiseen sen sijaan pitäisi vaivautua. Kun heistä ei ole listalla haittaakaan, niin mikä järki on poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Auts.kuule nyt kannatta potkaista äijä pihalle.Ei kukaan vanhoja hoitoja pidä naamakaverina.Taitaa olla vielä nykyinen hoito.
On mulla ainakin, varmaan useampiakin. En ole silti missään tekemisissä heidän kanssaan enkä juurikaan edes näe mitään päivityksiä heiltä. En minä mitenkään säännöllisesti siivoa naamakavereitani, joten siellä on muutenkin monia ennen tuntemiani ihmisiä jotka on nykyään minulle täysin merkityksettömiä.
T:Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Mies on valinnut sinut?
Wau? Lohduttaa ketusti!
^