Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavinta mitä isä on lapsen kanssa tehnyt

18.10.2006 |

Eli mogia tai muuten vaan hauskoja juttuja,joita ei kukaan muu kuin MIES voi tehdä :D Pitää katsoa onko täällä yksi ja ainoa lapsen kanssa säheltäjä isi :D vai löytyykö muitakin....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ensimmäistä kertaa vauvan kanssa kaksin kotona, kun minä kävin kampaajalla. Vauva oli n. kuusi viikkoinen. Kun tulin kampaajalta olivat molemmat sekä isä että vauva aivan ahdistuneita. Isäkin lähestulkoon niiskutti, kun vauva oli ollut niiin itkuinen. Sanoi, ettei ole vauvanhoito kuulemma miesten hommaa. No, isä sitten ihmetteli, että mikä on ollut, ruokaa on annettu ja sylissä pidetty. Menin siitä sitten heti vauvan kanssa vaipanvaihtoon ja yllätys yllätys: vauva olikin kainaloihin asti kakassa! Eipä ollut tullut isukilla mieleen, että vauva saattaa kakata. Eikä ole ensimmäinen lapsi...

Vierailija
2/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän oma vauva ei ollut vielä syntynyt, mutta hoidossa oli 5vko ikäinen pikkuvauva. Mies sitten lämmitti sille maitoa,mistä tuli liian lämmintä.Sanoin,että viilentää sitä kylmän vesihanan alla.Mies sitten oli laittanut kylmää vettä pulloon maidon sekaan. Onneksi huomasin, ei tarvinnut vauvan juoda vesimaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli tytön kanssa kotona,tarkoituksena tulla kaverin ja tytön kanssa hakemaan minut shoppailemasta. Saatiin turvakaukalo ja tietenkin oletin että mies varsinkin osaa sitä käyttää noh...autolla tulivat ja tyttö oli kaukalossa,mutta vyöt olivat tytön alla,eikä lapsi siis ollut mitenkään kiinnitetty kaukaloon.. Mies vain tokaisi että hups,mä unohdin,vaikka olin just puhelimessa selittänyt miten vyöt säädetään jne.. Väitti vielä etten ollut sanonut mitään... Onneksi ei käynyt kuinkaan...

Vierailija
4/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt yhtäkkiä mitään jymyjuttua muista mutta onhan niitä.Mua vaan huvitti joku aika sitten kun isä jolla 5v lapsi ja 10,5kk ikäinen eli ei oo esikoinen niin huusi mulle toiseen huoneeseen että mikä ihmeen vaippa tää on (oli housuvaippa) ja miten päin tää tulee,mä en osaa ollenkaan,mikä ihmeen teippikin tässä on(jolla se housuvaippa tulee sitten kiinni käytön jälkeen).se oli aivan pihalla ja väärinpäin oli lykkäämässä sitä pojalle=)

ite vaan pidin itsestäänselvänä että se osaa sen laitta.vaan ei.

Vierailija
5/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo isäntä ei ole juurikaan lapsen hoitoon osallistunut mutta yhden asian muistan josta sain kunnon naurut aikaiseksi.

Olin jossain asioilla ja isä oli tytön kanssa kotona. Odotin koko ajan että puhelin soisi mutta ei. Kun tulin kotiin niin kysyin oliko kaikki mennyt hyvin. Mies sanoi että " joo-o,yksi asia vähän ihmetyttää. Kun se vaipan vaihto oli niin hankalaa,näyttää aina niin helpolta..." Kun sitten piti vaippaa seuraavan kerran vaihtaa niin tajusin mistä oli kyse. Vaippa oli vääripäin,eli teipit oli selän puolella. Saattaa olla tosiaan vähän hankalaa....

Vierailija
6/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosiaan kaksi tyttöä kahden vuoden ikäerolla. Esikoinen oppi kuivaksi viime kesänä, mutta aluksi laitettiin aina automatkoille vaippa varmuuden vuoksi. Noh, lähdettiin sitten kesälomareissulle ja huoltomon vessassa multa pääsi makeat naurut, kun isäntä oli näköjään saanut mahdutettua esikoisellemme vauvan vaipan :)))

Vierailija
7/7 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä Liberot menneet väärin päin niin isiltä, mummolta kuin tädiltäkin, kun niissä on hämäävästi se isompi kuva pepun puolella. En vaan käsitä miten ne saa askarreltua päälle niin päin... No, nuo vaihtopuuhat tuntuvat isiltä myös aika usein unohtuvan, kerrankin oli lapsi samassa vaipassa 7h (ja kun kyseessä on kestovaippa niin eihän se ihan kuiva enää ollut...).

Ylipäätään vauvan vaatteet tuntuvat olevan meidän isille vähän vaikeita. Ihan tavallisenkin bodyn oli onnistunut eilen vetämään tytölle päälle väärin päin - siis selkäpuoli eteen. Ihmettelin kun lappu paistoi kaula-aukosta, ja mies totesikin että oli ihmetellyt miksi nepparit olivat väärin päin (onpas tyhmä body)... Ja tyttö on kuitenkin 6kk...

Mitään todella hulvatonta en kyllä nyt muista miehen tehneen, mutta onhan tuolla kyllä ihan oma tapansa hoitaa lasta. Eräänäkin aamuna yllätin heitit leikkimästä vauvan jumppakaarien alta: tyttö makasi selällään leikkimässä ja isi (siellä kaarien alla myöskin) mahallaan pelailemassa kannettavallaan...