Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teistä on tasokkaampi, mies vai sinä?

Vierailija
03.07.2022 |

Koen huonoa itsetuntoa siitä, että miesystäväni on paljon paremman näköinen kuin minä. Hän tuntuu myös itse pitävän itseään ns luomakunnan lahjana maailman naisille. En tiedä, mitä hän näkee minussa, kun voisi saada paljon paremmankin. Lisäksi mietin, voiko sellainen mies olla uskollinen pitkässä juoksussa. Onko muita, joilla olisi tällainen tilanne?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paremman näköinen kuin mieheni, en näy siinä mitään ongelmaa. Olemme yhdessä rakkauden takia, emme ulkoisten seikkojen.

Vierailija
2/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin komea, että naiset iskevät häntä, ei mies voi olla uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
4/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaasti vain ulkonäköä katsoen niin mies.

Vierailija
5/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen paremman näköinen kuin mieheni, en näy siinä mitään ongelmaa. Olemme yhdessä rakkauden takia, emme ulkoisten seikkojen.

Niinpä. Ensin se rakkaus suuhun tulee, sieltä se valuu tissiin, siitä se vähitellen siihen paikkaan mistä ne tytöt pissii.

Vierailija
6/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan huomiota vierailta miehiltä, mieheni ei vastaavasti naisilta, jos tässä vain ulkonäköä ajatellaan. Jos muita ominaisuuksia mittaillaan niin mieheni olisi ihan kiva saalis meidän ikäluokassa.

Vierailija
7/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tässä suhteessa parempi, jo ihan siksi että seitsemän vuotta nuorempi ja toisekseen koska nainen.

Vierailija
8/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ulkonäön ja mies luonteensa puolesta.

Vierailija
9/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta ollaan molemmat perunoita, persoonallisuuden puolesta mies on tasokkaampi.

Vierailija
10/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tasokkaampi ja naiset lähestyvät häntä usein. Tämä motivoi minua olemaan parempi kumppani ja miellyttämään häntä.

Vierailija
11/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies on kyllä tottunut torjumaan seksiä tyrkyttävät naiset, tavismies taas usein antaa kelle naiselle vaan, jos joku nainen vaan keksii pyytää.

Vierailija
12/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen minä, kun olin nuori ja kaunis. Nyt olen elähtänyt 37, kolmen kinastelevan lapsen väsynyt äiti. Mies on myös väsähtänyt, mutta menestynyt yrittäjä nykyään. Veikkaan että hän on meistä tasokkaampi, vaikka ikää on jo 46.

Vierailija
13/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen mies on urbaani legenda. Ja taitaa olla nainenkin. Kyse on siitä, tuleeko sopiva tilanne oikeassa mielentilassa. Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei kuitenkaan saa kaikilta. Näin se menee, jo pariutuneillakin.

Vierailija
14/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on paremman näköinen, mutta minulla on korkeampi koulutus. Kumpi on tasokkaampi?

Vierailija
15/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Mikäli AV:ta uskominen niin mies on ehta wt.

Vierailija
16/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalia hommia nämä, jos on tasoeroa kumppanien välillä.

Itselläni on kokemusta molemmista rooleista. Kun seurustelin itseäni matalatasoisemman kanssa, jossain takaraivossa aina kummitteli ajatus siitä että voisin saada paremmankin. Ja toisaalta kun olin itseäni korkeatasoisemman kanssa, niin mietin aina pääni puhki sitä että mitä hän näkee minussa, kun oli kaikille sivustakatsojillekin selvää että hän on minua selkeästi tasokkaampi.

En itse aio enää koskaan lähteä tuollaiseen leikkiin mukaan, jossa tasoero minun ja kumppanini välillä on selkeä. Itsetuntoni on liian matala tuollaiseen. Kumpi tahansa osapuoli sitten olisinkin, niin pieleen menee...

Vierailija
17/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni avomieheni on todella komea, mutta hän on myös vaatimaton.

Puolisoni mielestä taas olen edelleen samoissa pitoissa kuin vuosia sitten tavatessamme. Olen mielestäni ikäluokkaani nähden ja erityisesti työelämässä näin istumatyötä tekevänä niin ihan katseen kestävä. Silti varmaan tämä ulkonäkö seikat ovat niin yksilöllisiä, että Kari ja Esa varmaan ajattelee minusta eri tavalla. En silti välitä, koska Matti on paras avomies ja sopiva paketti minulle - nostaa kynnystä ylittää kynnystä ;)

Vierailija
18/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa omaa tasoasi oleva mies.Tulet pettymään tuon miehen kanssa.Tuollaiset miehet ovat vapaata riistaa koko elämänsä ja vaan sinä menetät siinä.

Vierailija
19/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä. Mutta en kehtaisi ikinä ottaa itseäni tasokkaampaa miestä. Tosin en varmaan saisikaan.

Vierailija
20/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea mies on kyllä tottunut torjumaan seksiä tyrkyttävät naiset, tavismies taas usein antaa kelle naiselle vaan, jos joku nainen vaan keksii pyytää.

Tuon takia miesten kannattaa tehdä ulkonäkönsä eteen kaikki mahdollinen. Edut on aika mahtavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi