Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemuksia Ozempicista laihdutukseen?

Vierailija
03.07.2022 |

Olisi mukava kuulla, toimiiko odotetusti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Ozempicia yhden kynän verran(0,25mg4).Huomenna aloitan toisen(0,5mg).Eli siis kuukauden verran.Paino alussa 86kg,nyt 80kg.Pari viikkoa oli etova olo,nyt normaali.Olen pyörätuolissa(jo 2v),eli liikunta 0.

Vierailija
42/45 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Ozempicia yhden kynän verran(0,25mg4).Huomenna aloitan toisen(0,5mg).Eli siis kuukauden verran.Paino alussa 86kg,nyt 80kg.Pari viikkoa oli etova olo,nyt normaali.Olen pyörätuolissa(jo 2v),eli liikunta 0.

Kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska lääke. Tuli 34 kiloa lisää painoa kun käytin sitä lääkärin määräyksestä kaksi vuotta.

Vierailija
44/45 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihtuu kun syö OIKEAA RUOKAA

Ja oikea ruoka ei ole sitä mitä ravinto suositukset sanoo vaan aivan muuta

Älä viitsi valehdella.

Kokeilepa syödä vaan kananmunia, avokadoa, lihaa, kalaa, kanaa, kermaa, voita pari kuukautta. Eli ei hiilareita. Lähtee varmasti 20 kiloa

..ja henki

Vierailija
45/45 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen viikko kolmannesta kuukaudesta ja pitää laittaa kännykkä muistuttamaan ruokailuväleistä. Eilen meni melkein 7 tuntia syömättä ja sitten tajusin, että pitää juoda ja syödä varovasti ensin hedelmä. Nestetasapainon korjaaminen on tärkeää näin kuumalla. Sitten tajusin, että pitää alkaa laittaa jääkaapissa säilyvät ruoat taatusti joka päiväksi mukaan eikä ajatella käyvänsä kaupassa ruokiksella ja lämmittävänsä ruoan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän