Onko kukaan päässyt yli kyllästymisestä parisuhteessa (eroamatta)?
Kai minulle on nyt tullut se alkuhuuman lopahtaminen. Ollaan siis molemmat yli nelikymppisiä ja yhdessä neljä vuotta, molemmilla ollut aiemmin pitkä suhde, itsellä 12 vuotta ja miehellä vähän pitempi.
Minä olen nyt törmännyt kyllästymiseen. Aivan kaikki kyllästyttää ja haluan tehdä vain omia juttuja. Nyt pakoilen mökillä parisuhdetta ja oltiin jo alkukesästä molemmat vuorotellen omissa reissuissamme ja niiden välissä yhdessä kotona ehdin kyllästyä muutamassa päivässä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastajat molemmille niin suhteenne piristyy.
Mistä se miehelle löytyisi? Tuo kyllästynyt nainen varmasti saa rakastajan, siitä ei epäilystäkään.
🤣
Panosta itseesi: uusia vaatteita, kasvohoito, kuntosalikortti, omia harrastuksia... Katso sitten, oletko kyllästynyt itseesi vai mieheen.
Swinger-harrastus voi auttaa fyysisesti uutta kipinää etsiviä pareja mutta siinä pitää olla henkisesti toisiinsa sitoutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Swinger-harrastus voi auttaa fyysisesti uutta kipinää etsiviä pareja mutta siinä pitää olla henkisesti toisiinsa sitoutuneet.
AP ei taida olla.
Kuten sanottu, et ole kyllästynyt vaan tyytymätön ja yksinäinen. Ota ongelmat puheeksi. Jos mies ei pysty tai halua keskustella ja muuttaa osaltaan käytöstään, niin sitten eroat.
Ja kaikille niille, jotka naureskelevat tunteiden sanoittamista lasten kanssa, olkoon tämä taas varoittavana esimerkkinä. Ihmisparka ei edes ymmärrä olevansa hylätty ja yksin, vaan kuvittelee kokevansa kyllästymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottu, et ole kyllästynyt vaan tyytymätön ja yksinäinen. Ota ongelmat puheeksi. Jos mies ei pysty tai halua keskustella ja muuttaa osaltaan käytöstään, niin sitten eroat.
Ja kaikille niille, jotka naureskelevat tunteiden sanoittamista lasten kanssa, olkoon tämä taas varoittavana esimerkkinä. Ihmisparka ei edes ymmärrä olevansa hylätty ja yksin, vaan kuvittelee kokevansa kyllästymistä.
Mistä te tunnetaitojen maisterit tunnistatte eron näiden välillä?
Vierailija kirjoitti:
Panosta itseesi: uusia vaatteita, kasvohoito, kuntosalikortti, omia harrastuksia... Katso sitten, oletko kyllästynyt itseesi vai mieheen.
Oletko joku Cosmopolitanin toimittaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi välttelet häntä? Minäkään en usko että on vain kyllästymistä. Selvästi teidän yhdessäolo ei tuo sinulle positiivista. Ehkä teillä ei olekaan mitään yhteistä. Ehkä sinun tarpeita ei kuulla eikä huomioida. Ehkä sinua ei arvosteta. Ehkä seksi ei anna sinulle mitään vaan on vain kotityö ja velvoite.
Oikean ihmisen kanssa tuo kaikki on toisin. Luultavasti hän ei ole sinulle oikea, vaikka olisikin paperilla hyvä.Yhdessäolo on usein hänen ongelmiensa kuuntelua.
Seksissä usein minä teen kaiken.
...ja koko tämän ajan olisit voinut olla suhteessa, jossa puheenaiheet päätetään yhdessä ja seksi on yhteispeliä. Omia valintoja.
Mieheni tuntee luultavasti minua kohtaan noin. Ei halua viettää yhtään aikaa yhdessä, eikä kesälläkään pidä lomia yhtä aikaa, olemme olleet tähän astisesta kesästäkin puolet ihan erillään eri osoitteissa. En tiedä, mitä voisi tehdä. Itse en ole kyllästynyt häneen.
Kyllähän ongelma on kyllästyminen. Muuten ratkaisu olisi helppo: pyytää enemmän aikaa ja huomiota. Mutta jos on kyllästynyt toisen juttuihin niin eipä nuo sitten vastaa tarpeeseen vaan ovat enemmänkin uhka kuin mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuntee luultavasti minua kohtaan noin. Ei halua viettää yhtään aikaa yhdessä, eikä kesälläkään pidä lomia yhtä aikaa, olemme olleet tähän astisesta kesästäkin puolet ihan erillään eri osoitteissa. En tiedä, mitä voisi tehdä. Itse en ole kyllästynyt häneen.
AP: "Minä olen nyt törmännyt kyllästymiseen. Aivan kaikki kyllästyttää ja haluan tehdä vain omia juttuja."
Luenkohan eri lankoja vai menikö minultajotain ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP: "Minä olen nyt törmännyt kyllästymiseen. Aivan kaikki kyllästyttää ja haluan tehdä vain omia juttuja."
Luenkohan eri lankoja vai menikö minultajotain ohi?
Eri henkilöt taitaa olla kyseessä?
Jokainen nainen kyllästyy jossain vaiheessa. Moni jatkaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ne yli siitä vai ovatko 50 vuotta kyllästyneitä? Minä en siedä sitä tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö ne yli siitä vai ovatko 50 vuotta kyllästyneitä? Minä en siedä sitä tunnetta.
Riippuu, mitä yli pääseminen tarkoittaa. Uskoisin, että tunne ei häviä mihinkään, mutta sen oppii hyväksymään osana elämää.
Mistä se miehelle löytyisi? Tuo kyllästynyt nainen varmasti saa rakastajan, siitä ei epäilystäkään.