Naiset: jos saisit tehdä kotiisi naisluolan
Kommentit (26)
Ah, naisluola! Se olisi täynnä 1. ja 2. Maailmansodan museoaseita, isoja kuvasuurennoksia sotakentis, vanhoja autenttisia hyökkäyskarttoja joissa rintamalinjat merkattu tussikynillä, tumma sisustus, nahkanojatuoli ja metreittäin kirjahyllyä täynnä sotahistoriakirjoja.
Huomaatteko, meitä naisia on erilaisia.
Siellä olisi pyykkikone, tiskikone ja hella.
Usemmankin naisen luola tässä ketjussa muistuttaa miesluolaa. Eli ei voi todellakaan sukupuolen perusteella stereotypisoida. Tässäkin ketjussa oli peliluola, sotaluola, musaluola.
Vierailija kirjoitti:
Siellä olisi pyykkikone, tiskikone ja hella.
Vain silityslauta ja -rauta puuttuu! :)
Meillä oli vähän aikaa erityisjärjestely, ikään kuin asumusero, mutta ei ihan tosissaan. Siis minulle vuokrattu yksiö, miehellä oma työtila olemassa. Saatiin vähän lomaa/omaa rauhaa sillä tavalla vaikka mulla enimmäkseen oli joku lapsista mukana. Sisustus jäi vähän kesken kun ei siellä tullut vietettyä niin paljon aikaa, mutta olin kaavaillut sinne rentoutumistilaa eli kylpyammetta ja kynttilöitä, hemmotteluhoitotuotteita kaapit täyteen, langattomilla kuulokkeilla musiikin ja äänikirjojen kuuntelua... sit siellä oli iso työpöytä, minkä ääressä ommella/tehdä käsitöitä ja suunnitella paperille ja päiväkirjaan kaikenlaista. Tietokoneen näytöltä katsottiin leffoja lasten ja väkillä miehenkin kanssa. Sotkua ei ollut yhtään missään koskaan <3 oli myös ihana, pehmeä, muttei upottava sänky ja erityislämmin peitto ja kunnon lakanat. Niissä nukuin meidän koira jalkopäässä ja miten tyytyväinen sekin oli kun sai nukkua viekussa. Kotona ei päästetä. Sit pianolle olin varannut paikan, muttei sitä saatu aikaiseksi siirtää onneksi. Ikkunan edessä jumppamatto vaikka en kyllä muuta kuin venytellyt siinä :D Mulla on kyllä aikalailla kaikki samat kotona. Yksiö oli kätevä, mutta ei välttämätön niin jäi vähälle käytölle.
Vähintään 100m2 vaatehuone.Vastaava kuin esim.Heathwr Dubrowlla (täydelliset naiset OC).