Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ajatte alinopeutta?

Vierailija
03.07.2022 |

Te, jotka ajatte esim. 100 km/h alueella 80 km/h, ja 80 alueella 60, miksi ?

Kommentit (281)

Vierailija
81/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttitaloni menee kumoon takapenkillä mikäli ajan kovempaa

Vierailija
82/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on erikoista miten joidenkin ihmisten ajovauhti vaihtelee niin paljon. Eivätkö käytä vakionopeuden säädintä?

Tämä! Tämä risoo itseä eniten. MIKSI?! Sinällään ei haittaisi jos ajaisi tasaisesti sitä 80, mutta kun seilataan kokoajan jotain 70-90 väliä, niin se ärsyttää.

Mulla auto, jolla ei saa ajaa kuin max 90, ja matkanteko on äärimmäisen stressaavaa nykyään enkä pääse edes ohi näitä seilaavia ikinä. Ja näin kesällä näitä seilaavia tientukkoja on joka pikkutielläkin, joita itse pyrin käyttämään (koska ajan rajoittimella, yritän itse olla mahdollisimman vähän muiden tien tukkona). Oispa jo talvi niin sais taas ajaa rauhassa.

"Max 90" - nyt palstalle tuli vissiin se autoilija, jota aloittaja tarkoitti. 100 alueella 90.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinopeutta ei ole laissa kielletty eikä siitä sakoteta, vaikka muuan vallesmanni muinoin yrittikin propagoida sakottamisen puolesta. Ylinopeudesta sen sijaan ropsahtaa sakko, jos poliisi pysäyttää, tai jos kottaraisella sattuu olemaan kamera pöntössä ja valo välähtää. 

Seiskalle terveiset: taida olla juurikin se kusipää-äijä, jonka luonnolle ottaa ankarasti, jos nainen pyrkii ohi ja pääseekin, kun et huomannut ajoissa taas kiihdyttää sinne alemman nopeuden alkuun asti. Sinunlaisiasi tapaan valitettavasti lähes joka kerta, kun olen liikkeellä loma-asunnolle tai kotiin .Niin, olen nainen. Ja koska en tarvitse kikkelin jatkoa, ajelen paljon pienemmällä autolla kuin sinä.

Vierailija
84/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vieressä alkaa huutaa, jos ylitetään 79 km/h

Vierailija
85/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alinopeutta ei ole laissa kielletty eikä siitä sakoteta, vaikka muuan vallesmanni muinoin yrittikin propagoida sakottamisen puolesta. Ylinopeudesta sen sijaan ropsahtaa sakko, jos poliisi pysäyttää, tai jos kottaraisella sattuu olemaan kamera pöntössä ja valo välähtää. 

Seiskalle terveiset: taida olla juurikin se kusipää-äijä, jonka luonnolle ottaa ankarasti, jos nainen pyrkii ohi ja pääseekin, kun et huomannut ajoissa taas kiihdyttää sinne alemman nopeuden alkuun asti. Sinunlaisiasi tapaan valitettavasti lähes joka kerta, kun olen liikkeellä loma-asunnolle tai kotiin .Niin, olen nainen. Ja koska en tarvitse kikkelin jatkoa, ajelen paljon pienemmällä autolla kuin sinä.

Itse asiassa alinopeudesta voi nykyään saada sakot.

Vierailija
86/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki ei tuo lahjoja mikäli ajan ylinopeutta, joten on hyvä ottaa varman päälle

Vierailija
87/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautolla ajaessa on pakko ajella hiljempaa, että pääsee perille.  Kauhena kallista sähkö huoltoasemilla, mieluummin ajelee rauhassa ja nauttii maisemista. Toinen hyvä konsti on ajella ihan rekan perässä, mutta silloin pitää olla hereillä että ei satu vahinkoja. Dinot ajelkoot omia vauhtejaan.

Vierailija
88/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deloreani matkustaa tulevaisuuteen jos ajan liian kovaa

Vierailija
89/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan nykyisin entistäkin varomaisemmin, koska jouduin onnettomuuteen. Ei naurata.

Vierailija
90/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten voisin flirttailla takana ajavalle ?

Vierailija
91/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kaikki ajoi 80 km satasen alueella. Ajattelin että helteen vuoksi kaikki ottaa varovasti ja sopeuduin sirran mukaan.

Vierailija
92/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaasti hyvä tulee.

Elämä menee hukkaan kun käyttää 3 tunnin matkaan 6 tuntia.

Vierailija
93/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ajaa sit ihan perseessä kiinni kun edellä ajava menee hitaampaa kuin TE. Otan kaasulta kokonaan jalan pois ja katson tippuuko vauhti 20 ennen kuin älyätte mennä ohi.

Vierailija
94/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo polttoaineen säästäminen lienee tosiaan yleinen syy miksi ajellaan täydellisissä keliolosuhteissa uudehkolla autolla 20-30 km/h alle nopeusrajoitusten. Kyse on siis samoista sairaalloisista kitupiikeistä, jotka kotonaankin harrastavat kaikenlaisia aivan mielisairaita pihistelytoimia.

Vierailija
95/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan satasen alueella mittarinopeutta vakkarilla 90, todellinen nopeus 83 km/h.  Kulutus n.  7,3 litraa/100 km dieseliä.  Jos ajan satasta kulutus reilusti yli 8 litraa. Säästän polttoainetta ja rahaa. Meihin saavat BMV  yms. porukka tottua.

Vierailija
96/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ajaa sit ihan perseessä kiinni kun edellä ajava menee hitaampaa kuin TE. Otan kaasulta kokonaan jalan pois ja katson tippuuko vauhti 20 ennen kuin älyätte mennä ohi.

Yleensähän teikäläisillä se kaasupoljin löytyy aivan yllättäen juuri silloin kun joku lähtee ohittamaan.

Vierailija
97/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-63 kirjoitti:

Ajan satasen alueella mittarinopeutta vakkarilla 90, todellinen nopeus 83 km/h.  Kulutus n.  7,3 litraa/100 km dieseliä.  Jos ajan satasta kulutus reilusti yli 8 litraa. Säästän polttoainetta ja rahaa. Meihin saavat BMV  yms. porukka tottua.

Vau mikä säästö! 😂🤣

Vierailija
98/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-63 kirjoitti:

Ei teihin totu koskaan. Aina ihmetyttää yhtä paljon, kuinka joku kehtaakin tahallaan haitata liikenteen sujuvuutta törkeällä itsekkyydellään.

Vierailija
99/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän teikäläisillä se kaasupoljin löytyy aivan yllättäen juuri silloin kun joku lähtee ohittamaan.

Varmaan juu, mut minulla on aivotkin toisinkuin näillä tahallaan ohitusta hankaloittavilla.

Vierailija
100/281 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tiet on niin paskassa kunnossa, ettei aina uskalla ajaa rajoituksen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi