Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein katsotte pankkitilinne saldon?

Vierailija
03.07.2022 |

Itsellä tulee katsottua aika harvoin. Viimeksi taisin katsoa joskus ennen joulua, kun tarkastin, oliko eräs kaverini maksanut vippinsä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran viikossa, ennen tsekkasin kerran kuussa mutta sen jälkeen kun mun pankkikortti kloonattiin ja tili höylättiin tyhjäksi olen ollut tarkempi.

Vierailija
42/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri katso. On riittävästi rahaa, ettei tarvi laskeskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso aina kaksi kertaa peräkkäin, koko saldo ei sovi yhdelle näytölle

Hanki koneeseen jatkonäyttö, niin ei tarvi 2 kertaa käydä.Mulla on ollut jo vuosia, en tosin tiedä onko saatavilla nyt kun on tuo maailmanlaajuinen sirupula

Jee, kiitos vinkistä. Tosin tarvin jo kaks jatkopalaa...ekat alkaa olla täys. Ootko kuullu uudesta deluxe haitarimallista... alkaa jo näyttöön sopimaan nollia🤔🤔🤔

Höh. Mullapa on deluxeluxe lasit, nollat niin pienellä fontilla,että tav.näyttöön sopii kolmen näytön nollat👓

Vierailija
44/46 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilipäivänä tarkistan, että kaikki nollat sopii riville😀

Vierailija
45/46 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis

Mutta miten opetatte lapsillenne rahan käytön? Onko viikkoraha kolikkoina?

Miten he oppivat rahan arvon, kun vaan korttia heilutellaan?

Vierailija
46/46 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mahdolliset laskut on suoraveloituksessa. Tilin saldoa ei tule käytännössä seurattua juuri yhtään. Firman tilejä jonkin verran, mutta nekin on tilitoimiston hoidossa.

Meillä myös laskut automaattisesti hyväksyttävinä e-laskuina ja käyn joka kerta tarkistamassa laskun kun pankista tulee sähköposti-ilmoitus saapuneesta e-laskusta. Käytännössä vähintään viikottain. Samalla näen myös tilin saldon ja kirjaan sekä vertaan tilitapahtumia excel-taulukossa oleviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän