Miten usein katsotte pankkitilinne saldon?
Itsellä tulee katsottua aika harvoin. Viimeksi taisin katsoa joskus ennen joulua, kun tarkastin, oliko eräs kaverini maksanut vippinsä.
Kommentit (46)
En juuri katso. On riittävästi rahaa, ettei tarvi laskeskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso aina kaksi kertaa peräkkäin, koko saldo ei sovi yhdelle näytölle
Hanki koneeseen jatkonäyttö, niin ei tarvi 2 kertaa käydä.Mulla on ollut jo vuosia, en tosin tiedä onko saatavilla nyt kun on tuo maailmanlaajuinen sirupula
Jee, kiitos vinkistä. Tosin tarvin jo kaks jatkopalaa...ekat alkaa olla täys. Ootko kuullu uudesta deluxe haitarimallista... alkaa jo näyttöön sopimaan nollia🤔🤔🤔
Höh. Mullapa on deluxeluxe lasit, nollat niin pienellä fontilla,että tav.näyttöön sopii kolmen näytön nollat👓
Tilipäivänä tarkistan, että kaikki nollat sopii riville😀
Vähän ohis
Mutta miten opetatte lapsillenne rahan käytön? Onko viikkoraha kolikkoina?
Miten he oppivat rahan arvon, kun vaan korttia heilutellaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mahdolliset laskut on suoraveloituksessa. Tilin saldoa ei tule käytännössä seurattua juuri yhtään. Firman tilejä jonkin verran, mutta nekin on tilitoimiston hoidossa.
Meillä myös laskut automaattisesti hyväksyttävinä e-laskuina ja käyn joka kerta tarkistamassa laskun kun pankista tulee sähköposti-ilmoitus saapuneesta e-laskusta. Käytännössä vähintään viikottain. Samalla näen myös tilin saldon ja kirjaan sekä vertaan tilitapahtumia excel-taulukossa oleviin.
Useamman kerran viikossa, ennen tsekkasin kerran kuussa mutta sen jälkeen kun mun pankkikortti kloonattiin ja tili höylättiin tyhjäksi olen ollut tarkempi.