Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä täysin käsittelemättömättömät hiukset?

Vierailija
03.07.2022 |

?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Lähes takamukseen saakka. Ja ikääkin melkein 50. Ettäs kehtaan.

Aito lahkolaistukka 😍

Olettaisin, että paljon kauniimpi kuin yleensä 50v naisten moneen kertaan käsitellyt hiukset.

Lahkolaistukka on käsite - ei missään tapauksessa loukkaus. Juurikin pitkä ja käsittelemätön, oman värinen upea tukka.

Lahkolaissana jo itsessään on halventava, asiahan on negatiivinen.

Vierailija
22/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Aikuisiällä olen käynyt kerran kampaajalla. Tuostakin kerrasta on 20 vuotta aikaa.

Kuka ne leikkaa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvattanut nyt omaa väriä (värjätty melko vaalean punertavanruskeiksi) ja ei ehkä vaan pysty. Just sellanen väritön/tuhkan värinen, nyt juurikasvua joku 8-10cm. Näyttäis ihan kamalalta mulla jos koko pää ois tota omaa väriä. En tiedä. Saattaa kuitenkin olla että valitsen kauneusihanteita vastaan tappelun ja luonnollisuuden, tässä on nyt kova henkinen taisto menossa!

Juurikasvu on aina tuon värinen. Itse kasvatin ja nyt kun hiukset on olkapäille on minulla todella hyvä toffeenruskean sävy jota ei saisi mistään purkista. Viimeksi kampaajakin ihasteli.

Niin... Mulla ei kyllä mitään toffeenruskeaa tästä tule se on varma 😁 Huoh. Mulla on siis pitkät hiukset, tässähän menee saakeli iäisyys että kasvais edes olkapäihin asti oma väri.

Vierailija
24/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on. Olen yli 20 vuotta värjännyt hiuksia. Teini-iässä oli permanenttikin pari kertaa. Nyt olen jo n. 1,5 v kasvattanut väriä pois. Olen tullut siihen lopputulokseen, että oma värinikin on kaunis ja hiukset vahvemman näköiset käsittelemättöminä. Mulla tosin on vahvat hiukset luonnostaan.

Vierailija
25/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei siis ole värjätty yli vuoteen, lyhyehköt, leikkaan niitä noin parin kuukauden välein, ongelmana on todella outo hiusväri josta en pidä. Olen vaan liian laiska värjäämäänkään. Hius on luonnostaan kihartuvaa. Hiusten väri on ihan "luonnoton " punertavankellertävä, onneksi nyt kesällä aurinko on hieman vaalentanut väriä. Mulla on ollut saman väriset hiukset koko iän, siis keltaiset, ellen ole niitä värjännyt. Värjäsinkin useita vuosia,mutta todella vaalean juurikasvun takia niitä sai olla koko ajan väärjäämässä. Nyt olen ajatellut autaisivatkohan jotkut raidat tasottamaan väriä mukavammaksi ilman sitä niin selkeää juurikasvua. 

Vierailija
26/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten oli pakko lopettaa värjäys, kun sain kaamean kutinan. Luonto on nyt järjestänyt kauniita hopeanharmaita raitoja. Käytän shampoota, hoitoainetta ja muotovaahtoa, pituus polkka, vähän korvan alle.

Vierailija
27/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, ei siis ole värjätty yli vuoteen, lyhyehköt, leikkaan niitä noin parin kuukauden välein, ongelmana on todella outo hiusväri josta en pidä. Olen vaan liian laiska värjäämäänkään. Hius on luonnostaan kihartuvaa. Hiusten väri on ihan "luonnoton " punertavankellertävä, onneksi nyt kesällä aurinko on hieman vaalentanut väriä. Mulla on ollut saman väriset hiukset koko iän, siis keltaiset, ellen ole niitä värjännyt. Värjäsinkin useita vuosia,mutta todella vaalean juurikasvun takia niitä sai olla koko ajan väärjäämässä. Nyt olen ajatellut autaisivatkohan jotkut raidat tasottamaan väriä mukavammaksi ilman sitä niin selkeää juurikasvua. 

Raidat varmaan auttaisivat. Olen itse erehtynyt kerran blondaamaan koko pääni, itse. Ei oikeasti kannata. Raidat ovat kevyempi vaihtoehto. Uskon, että näin on myös sävyä tummennettaessa. Sulla keltaisuutta voisi vähentää ihan hopeashampoo eli sellainen violetti shampoo, joka kääntää hiusväriä vähän viileämpään sävyyn.

Vierailija
28/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvoissa vielä vanhaa väriä, en ole vuoteen värjännyt. Kamalalta kyllä näyttää uusi harmaa pää

Vierailija
29/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus värjännyt hiuksiani, mutta kukaan ei ole yleensä edes huomannut mitään, niin lopetin värjäämisen.

Vierailija
30/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ne leikkaa? ap[/quote]

Leikkaan joko itse tai sitten mieheni. Hiukseni ovat luonnonkiharat, joten vähän epätasainenkaan lopputulos ei haittaa.

Vierailija
31/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Taipuisa karhea ja paksu hius puoleenselkään. En ole ainakaan 15 vuoteen värjännyt. Lämpökäsittelyjä ei voi harkitakaan kun hiukset eivät niitä kestä. Kerran vuodessa latvojen tasaus.

Vierailija
32/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luonnollinen väri hiuksissa. Tää on väri on kiva, melko tumma ruskea. Kampaajallakaan en ole käynyt ainakaan vuosikymneneen, ystävä saksii latvat muutaman kerran vuodessa. Värjäsin yli 6 vuotta sitten viimeksi hiukseni.

33/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en oo muutamaan vuoteen värjännyt/blondannut.

Vierailija
34/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla. Kaksi vuotta sitten viimeksi kävin kampaajalla. Pesen ja suihkutan jätettävää hoitoainetta. Ja harjaan. Muuta en hiuksilleni tee.

Vierailija
35/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Värjäsin hiuksia 12-vuotiaasta saakka. Jossain kohtaa alkoi kyllästyttää juurikasvu, ja päätin kasvattaa omani. Oli kyllä yllättävää nähdä millainen oma värini on. Tämmöinen tummanvaalea jossa on jotakin punertavaa.

Hiukset on paremmassa kunnossa kuin ikinä, leikkaan parin vuoden välein kun muistan ja tukka yltää alaselkään asti.

Vierailija
36/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että alkaa jo olla kokonaan käsittelemättömät. Oli joskus muutama raita, mutta luulen että nekin kasvaneet jo pois. Tykkään omasta tukasta :) vuosia värjäsin mustaksi, punaiseksi tai kirkkaan valkoiseksi ja ihmettelin miksi mikään ei näytä hyvältä. Omalla tukalla ihon väri tasainen ja olemus siisti.

Vierailija
37/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on luonnontilassa, leikkautan välillä.

Vierailija
38/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En ole koskaan värjännyt tai permanentannut.Leikkautan säännöllisen epäsäännöllisesti. 

50v, tummanruskea luonnonkihara, jossa nyt joukossa harmaata.

Vierailija
39/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hennasin hiukset, mutta nykyään sellasta hennaa ei enää saa. Vajaat 10 vuotta olleet värjäämättömät ja sama aika on edellisestä kampaajakäynnistä. Itse naksin etutukkaa lyhyemmäksi ja tytär kerran vuodessa tasaa latvat.

Vierailija
40/42 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alaselkään asti oleva luonnon hius, tytär leikkaa pari kertaa vuoteen latvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän