Onko teillä täysin käsittelemättömättömät hiukset?
Kommentit (42)
Mitä tarkoitat käsittelemättömillä? Minä en värjää hiuksiani, mutta käytän kyllä esim. muotovaahto ja kampaaja leikkaa hiukseni.
Vierailija kirjoitti:
On. Lähes takamukseen saakka. Ja ikääkin melkein 50. Ettäs kehtaan.
Aito lahkolaistukka 😍
On, leikkautan niitä kyllä mutta muuten en käytä värejä enkä muotoilutuotteita
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat käsittelemättömillä? Minä en värjää hiuksiani, mutta käytän kyllä esim. muotovaahto ja kampaaja leikkaa hiukseni.
Tarkoitan värjäämätöntä, permanenttaamatonta hiusta. Eli sinulla on käsittelemättömät. ap
On. Lopetin hiusten värjäämisen viisi vuotta sitten, koska olin niin laiska tyvikasvun suhteen. Ei ole myöskään permanenttia tai muita käsittelyitä tukassa.
Mielestäni luonto tietää, mikä väri ihmiselle sopii. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito lahkolaistukka 😍
Olettaisin, että paljon kauniimpi kuin yleensä 50v naisten moneen kertaan käsitellyt hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito lahkolaistukka 😍
Olettaisin, että paljon kauniimpi kuin yleensä 50v naisten moneen kertaan käsitellyt hiukset.
Niin, kananpeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito lahkolaistukka 😍
Lahkolaistukka on käsite - ei missään tapauksessa loukkaus. Juurikin pitkä ja käsittelemätön, oman värinen upea tukka.
Hiukset vahvat,puoleen selkään asti, värjään.
On. En laita ikinä mitään kemikaaleja hiuksiini, saavat myös rehottaa ihan vapaasti. 😊N43
Olen kasvattanut nyt omaa väriä (värjätty melko vaalean punertavanruskeiksi) ja ei ehkä vaan pysty. Just sellanen väritön/tuhkan värinen, nyt juurikasvua joku 8-10cm. Näyttäis ihan kamalalta mulla jos koko pää ois tota omaa väriä. En tiedä. Saattaa kuitenkin olla että valitsen kauneusihanteita vastaan tappelun ja luonnollisuuden, tässä on nyt kova henkinen taisto menossa!
Vierailija kirjoitti:
Olen kasvattanut nyt omaa väriä (värjätty melko vaalean punertavanruskeiksi) ja ei ehkä vaan pysty. Just sellanen väritön/tuhkan värinen, nyt juurikasvua joku 8-10cm. Näyttäis ihan kamalalta mulla jos koko pää ois tota omaa väriä. En tiedä. Saattaa kuitenkin olla että valitsen kauneusihanteita vastaan tappelun ja luonnollisuuden, tässä on nyt kova henkinen taisto menossa!
Juurikasvu on aina tuon värinen. Itse kasvatin ja nyt kun hiukset on olkapäille on minulla todella hyvä toffeenruskean sävy jota ei saisi mistään purkista. Viimeksi kampaajakin ihasteli.
Koronan myötä jätin värjäyksen pois. Nyt on täysin oma väri ja ihan hyvältä näyttää.
On. Tummanruskeat, pitkät ja hiukan laineikkaat.
En ole värjännyt kymmeneen vuoteen. Pari kertaa vuodessa leikkautan huonot latvat pois. On pitkä tukka.
N52
On. En ole koskaan värjännyt hiuksiani. Aikuisiällä olen käynyt kerran kampaajalla. Tuostakin kerrasta on 20 vuotta aikaa.