Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesluola yhteiseen kotiin avoliitossa

Vierailija
02.07.2022 |

Mulla on keräilyesineitä kertynyt aika paljon, niitä on sen verran että ne vaatii oman huoneen jo.
Nyt yhteenmuutto suunnittelu päällä tyttökaverin kanssa, eikä hän halua mun teräaseita, ase replikoita, ww2 kamaa, kultakolikoita ja jääkiekko kamoja yhteiseen kotiin näkyville.
Ehdotin sitten, että hommataan isompi asunto, jotta mä saan "miesluolan" jonne laitan keräilyesineitä ja saan toisen telkkarin ja pelikonsolit välttämään riitoja.
Isomman asunnon vuokra olisi 700€/kk eli 350€/kk kummallekin, mikä on halvempaa kuin kummankin nykyinen vuokra. Tyttökaveri silti vaatii, että maksaisin enemmän vuokraa juuri tämän oman huoneen takia.
Tämän jälkeen huomautin, että naiset valloittaa yhteenmuutoasa lähes koko asunnon, joten on suotavaa että mies saa myös omaa tilaa yhteisessä kodissa

Jos me asuttaisiin taloudessa missä vain yksi tv, niin riitelyitä olisi koko ajan kuka sitä saa katsoa, ja koska mä saisin pelata. Keräilyesineitä en myöskään aio antaa pois, sillä ne ovat mun intohimo ja ovat monien tuhansien arvoisia

Eli pari kysymystä
Antaisitko miehelle oman huoneen yhteiseen kotiin?
Antaisitko miehen pelata pelejä ja pitää keräilyesineet yhteisessä kodissa?
Onko tämä naurettava syy erota?

Kommentit (209)

Vierailija
201/209 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalitapauksessa molemmille oma huone ja sitten ne yhteiset tilat, joiden sisustuksesta päätetään yhdessä. Itse en enää muuttaisi miehen kanssa saman katon alle, ellei mulla olisi mahdollisuutta saada omaa erillistä tilaani sinne eikä mua tippaakaan haittaisi, että miehelläkin olisi omansa.

Noin muuten en tunnista noita stereotypioita taas ollenkaan. Kyllä se meillä oli mies, joka täytti yhteisen kämpän kaikenlaisella kamalla, joka ei olisi ollut mun makuuni yhtään, mutta en tähän mitenkään puuttunut, koska se oli kuitenkin sen koti. Olisin voinut tietysti itse tuoda asuntoon ihan samalla tavalla omaan makuuni sopivaa tavaraa mutta pidän mahdollisimman askeettisesta sisustuksesta, jossa sekalaista, pölyä keräävää roinaa on niin vähän kuin mahdollista.

Vierailija
202/209 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideaalitapauksessa molemmille oma huone ja sitten ne yhteiset tilat, joiden sisustuksesta päätetään yhdessä. Itse en enää muuttaisi miehen kanssa saman katon alle, ellei mulla olisi mahdollisuutta saada omaa erillistä tilaani sinne eikä mua tippaakaan haittaisi, että miehelläkin olisi omansa.

Noin muuten en tunnista noita stereotypioita taas ollenkaan. Kyllä se meillä oli mies, joka täytti yhteisen kämpän kaikenlaisella kamalla, joka ei olisi ollut mun makuuni yhtään, mutta en tähän mitenkään puuttunut, koska se oli kuitenkin sen koti. Olisin voinut tietysti itse tuoda asuntoon ihan samalla tavalla omaan makuuni sopivaa tavaraa mutta pidän mahdollisimman askeettisesta sisustuksesta, jossa sekalaista, pölyä keräävää roinaa on niin vähän kuin mahdollista.

Itse taas mietin, että jos tarvitaan erillisiä tiloja, niin eikö omat asunnot ole ihan riittävän erillisiä?

Ja siis edellisessä suhteessa ex pyysi minua makutuomariksi muutamiin sisustusjuttuihinsa. Lopputuloksena kaikki mitä vähääkään ehdotin torpattiin heti, ja lopulta palloilun liikkeessä itsekseni tämän tehdessä valinnat kuitenkin ominpäin. Hänen luonaan tarjosin apua, mutta totesi tekevänsä itse.

Eikä siinä, oma tupa oma lupa. Mutta oli itselleni melkolailla ajatuksia herättävä, että jos yhdessä asuminen olisi tuota samaa, niin ehkäpä ei kannata edes miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/209 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on oma miesluola, jonka hän on sisustanut tyylikkäästi, siellä viihdyn minäkin :D. Löytyy baari, elokuvateatteri, biljardi, tikkataulu ja kuntosali. Kaksi tv:tä, toinen kuntosalissa ja toinen baarissa.

Vierailija
204/209 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma huone tai luola kummallekin kannattaa olla. Toiv. hinta sopiva.

Miksi luola naiselle kun naisella on jo se kaikki muu? Kulpyhuoneet ja keittiö? Ei ole monella miehellä sellaista. 

Vierailija
205/209 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheellä olisi niin paljon varallisuutta, että minullekin riittäisi omia tiloja, jne. En kuitenkaan voisi kuvitellakaan, että olisin koskaan yhdessä kenenkään sotahullun, historiassa nyhvääjän kanssa. Mutta joitakin naisia tuo ei välttämättä haittaa

Kyllä minä haluaisin että mies käyttäytyisi kuin mies, eli huolehtisi perheen asioista tai jos asuisimme kerrostalossa, harrastaisi yhteisiä asioita minun kanssani. Kumpikaan näistä harrastuksista ei ole mielestäni kiinnostavia

Ei, vaan tosi hyvä. Ei nykyään ole mitään syytä olla parisuhteessa tai perustaa perhettä, joten jos punaliput liehuvat jo ennen yhteenmuuttoa, niin hulluhan se on joka yhteen muuttaa

Vierailija
206/209 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustin miesluolan bordelliksi. Nyt vaimolla on alkanut olla kovasti käteistä rahaa.  Mistähän se sitä taikoo?

Vierailija
207/209 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheellä olisi niin paljon varallisuutta, että minullekin riittäisi omia tiloja, jne. En kuitenkaan voisi kuvitellakaan, että olisin koskaan yhdessä kenenkään sotahullun, historiassa nyhvääjän kanssa. Mutta joitakin naisia tuo ei välttämättä haittaa

Kyllä minä haluaisin että mies käyttäytyisi kuin mies, eli huolehtisi perheen asioista tai jos asuisimme kerrostalossa, harrastaisi yhteisiä asioita minun kanssani. Kumpikaan näistä harrastuksista ei ole mielestäni kiinnostavia

Ei, vaan tosi hyvä. Ei nykyään ole mitään syytä olla parisuhteessa tai perustaa perhettä, joten jos punaliput liehuvat jo ennen yhteenmuuttoa, niin hulluhan se on joka yhteen muuttaa

Miksi miehen pitäisi harrastaa samaa kuin sinä? 

Vierailija
208/209 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma koti kummallekin. Saat pelata ja katsoa tv:ta mielinmäärin keräilyesineittesi ympäröimänä ilman riitaa ja tyttöystäväsi saa elää ilman mieslasta.

Luonnollinen ratkaisu. Miehen omat asiat on aina suhteen este. Suhde voi perustua vain kontrollillle. 

Vierailija
209/209 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma koti kummallekin. Saat pelata ja katsoa tv:ta mielinmäärin keräilyesineittesi ympäröimänä ilman riitaa ja tyttöystäväsi saa elää ilman mieslasta.

Se ettet itse ymmärrä keräilyn viehätystä ei tee toisesta lasta. Vai oletko sitä mieltä että muumimukien keräilijät ovat naislapsia?

Tuossa ap:n tapauksessa keräily ei ole se, mikä AP:sta tekee lapsen. AP:n tilanteessa paras vaihtoehto on, että tyttöystävä "nostaa kytkintä kunnolla". Parisuhde edellyttää kummaltakin aikuisuutta.

-m49-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi