Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehistä, jotka kiusottelevat naista ihastumaan ja sitten ovat kylmiä?

Vierailija
02.07.2022 |

Harrastan itse tuollaista flirttiä ja lopetan kun nainen alkaa ihastumaan. Se on minulle vain hupia.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pelurit.

Vierailija
22/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää ja lapsellista käytöstä sukupuoleen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, olet rikki ja rikot muita

Vierailija
24/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole moisista kokemusta.

Heillä lienee huono itsetunto.

Vierailija
25/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot tämän mellle?

Vierailija
26/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät naisia ja et kykene normaaliin ihmissuhteeseen

Vierailija
27/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kyse normaalista flirtistä, jota kaverit toisilleen heittää, ja jonka toinen otti liian tosissaan? Silloin ainakin itse vedän kylmän vaihteen päälle, että kaveri ymmärtää rauhoittua. Sitten jatketaan kavereina kuten ennen.

Vierailija
28/45 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuvaama miestyyppi on täysi ku**pää. Valitettavasti tällaisia narsistisia sekopäitä tuntuu löytyvän tästä maailmasta aikamoiset määrät. Henkisesti tasapainoinen nainen ei tällaisista tyypeistä aidosti kiinnostu. Miestä kun tarkkailee vähän pitemmän aikaa, niin huomaa helposti vaikka mitä red flageja. Joskus jos sattuu olemaan tylsä hetki, niin tällaisen pöljäkkeen kanssa voi ihan huvin vuoksi chattailla ja katsoa, miten hyvin seuraavan siirron on osannut ennustaa. Naiset ovat myös vapaita antamaan takaisin samalla mitalla ja käyttämään tällaisia miehiä hyväksi, jos vaikka ovat satunnaista turhake-panoa vailla.

Vierailija
29/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko miehissäkin sellaisia? Olen aina kuullut syytettävän naisia, kun antavat ymmärtää, katsovat viekoittelevasti ja sitten kuitenkaan eivät anna.

Vierailija
30/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaama miestyyppi on täysi ku**pää. Valitettavasti tällaisia narsistisia sekopäitä tuntuu löytyvän tästä maailmasta aikamoiset määrät. Henkisesti tasapainoinen nainen ei tällaisista tyypeistä aidosti kiinnostu. Miestä kun tarkkailee vähän pitemmän aikaa, niin huomaa helposti vaikka mitä red flageja. Joskus jos sattuu olemaan tylsä hetki, niin tällaisen pöljäkkeen kanssa voi ihan huvin vuoksi chattailla ja katsoa, miten hyvin seuraavan siirron on osannut ennustaa. Naiset ovat myös vapaita antamaan takaisin samalla mitalla ja käyttämään tällaisia miehiä hyväksi, jos vaikka ovat satunnaista turhake-panoa vailla.

Nimenomaan ja näitä pöljäkkeitä voi olla muutamakin ja ne yrittää saada itsensä sänkyysi, samaan aikaan panet jotain toista joka yksinkertaisesti vain oli normaali eikä käyttäytynyt kuin narsistinen kummajainen.

Vierailija
31/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kivaa ole. Joillekin voi tulla vuosiksi mt-ongelmia, jos ei ole turvaverkkoja tai tukea. Varsinkin jos ollut fyysisessä kontaktissa pelimieheen. Jos on aikuinen 30+ ja osaa jo varoa, ei ole samanlaista hätää - paitsi poikkeukset.

Tämä nimenomaan.

Olin alta 2-kymppinen, kun tällaiseen peluriin törmäsin. Ihastus oli tietävästi molemminpuolista, mutta yhtäkkiä mies ilmoitti ettei halua enää tavata minua. Asia olisi ollut ok, jos se olisi siihen jäänyt, mutta hän aloitti juuri tuon kiusoittelun.

Antoi välillä ymmärtää että haluaakin yrittää vielä ja flirttaili. Heti kun olin antamassa vastakaikua, käänsi kelkkansa. Tätä jatkui todella pitkään, vuoden ajan.

Ja joo, minulle siitä kehittyi mt-ongelmia, henkisesti oli todella raskasta ja hyvin tämä mies onnistui saamaan pauloihinsa.

Rehellisesti voin myöntää, että menin todella huonoon kuntoon. Tuntui, että hänestä tuli tietyllä tavalla minulle pakkomielle ja toistenpäin. Kun viimein onnistuin katkaisemaan tämän kierteen, eli hankin itselleni apua ja blokkasin miehen täysin, alkoi elämä hymyilemään ja ymmärsin mikä on terve suhde.

Tiedän, että tällä miehellä oli/on edelleen mielenterveysongelmia. Varmasti selittää osittain tuon käytöksen. Jälkeenpäin olen kuullut luotettavasta lähteestä, että tämä mies oli oikeasti ihastunut minuun, mutta esitti "vaikeasti tavoiteltavaa". Aikaa tästä sekoilusta on kohta 10 vuotta ja olen nykyisin eri miehen kanssa naimisissa, tämä peluri yrittänyt vuosien saatossa ottaa minuun yhteyttä. Viimeisin yhteydenotto oli kuukausi sitten.

Vierailija
32/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa naisista tullut yhtäkkiä parisuhdemaailmassa fiksuja ja rationaalisia.

Vierailija
33/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kivaa ole. Joillekin voi tulla vuosiksi mt-ongelmia, jos ei ole turvaverkkoja tai tukea. Varsinkin jos ollut fyysisessä kontaktissa pelimieheen. Jos on aikuinen 30+ ja osaa jo varoa, ei ole samanlaista hätää - paitsi poikkeukset.

Tämä nimenomaan.

Olin alta 2-kymppinen, kun tällaiseen peluriin törmäsin. Ihastus oli tietävästi molemminpuolista, mutta yhtäkkiä mies ilmoitti ettei halua enää tavata minua. Asia olisi ollut ok, jos se olisi siihen jäänyt, mutta hän aloitti juuri tuon kiusoittelun.

Antoi välillä ymmärtää että haluaakin yrittää vielä ja flirttaili. Heti kun olin antamassa vastakaikua, käänsi kelkkansa. Tätä jatkui todella pitkään, vuoden ajan.

Ja joo, minulle siitä kehittyi mt-ongelmia, henkisesti oli todella raskasta ja hyvin tämä mies onnistui saamaan pauloihinsa.

Rehellisesti voin myöntää, että menin todella huonoon kuntoon. Tuntui, että hänestä tuli tietyllä tavalla minulle pakkomielle ja toistenpäin. Kun viimein onnistuin katkaisemaan tämän kierteen, eli hankin itselleni apua ja blokkasin miehen täysin, alkoi elämä hymyilemään ja ymmärsin mikä on terve suhde.

Tiedän, että tällä miehellä oli/on edelleen mielenterveysongelmia. Varmasti selittää osittain tuon käytöksen. Jälkeenpäin olen kuullut luotettavasta lähteestä, että tämä mies oli oikeasti ihastunut minuun, mutta esitti "vaikeasti tavoiteltavaa". Aikaa tästä sekoilusta on kohta 10 vuotta ja olen nykyisin eri miehen kanssa naimisissa, tämä peluri yrittänyt vuosien saatossa ottaa minuun yhteyttä. Viimeisin yhteydenotto oli kuukausi sitten.

Tuo ei ole pelimiestä nähnytkään, vaan ainostaan beta, joka yrittää tukahduttaa tunteitaan. Täällä ei tunnu kenelläkään olevan tietoa, mikä on pelimies.

Vierailija
34/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ihastuu ulkonäköösi, ei kiusoitteluun.

Miten nyt tuleekin yläpeukkua tälle kommentille näin paljon, kun toisissa ketjuissa naiset tyrmäävät joukolla ulkonäköön ihastumisen. Mutta taitaa kuitenkin olla se ulkonäkö, mikä on ratkaiseva asia? Myös naisille.

Vierailija
35/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mar k.o.

Vierailija
36/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mun tavoitteena taas olisi saada joku mukava nainen ihastumaan, mutta ei auta kiusoittelut ei.

Älä sitten tee niin jos se ei tule sinusta sulavasti koska päälle liimattu limaisuus paljastuu heti.

Reilusti ole oma itsesi se on paljon parempi. Positiivinen.

Vierailija
37/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat itsekin varsin tasapainoiselta ihmiseltä.

Vierailija
38/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa itsestään. Älä ihastu.

Vierailija
39/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa mun tavoitteena taas olisi saada joku mukava nainen ihastumaan, mutta ei auta kiusoittelut ei.

Älä sitten tee niin jos se ei tule sinusta sulavasti koska päälle liimattu limaisuus paljastuu heti.

Reilusti ole oma itsesi se on paljon parempi. Positiivinen.

Ei, vaan parhaimman mahdollisen näköinen versio itsestään. Ulkonäkö ratkaisee: hiusten määrä, lihakset, rasvattomuus, yleinen pituus (valitettavasti ei voi vaikuttaa), silmälasittomuus, hygienia ja vaatetyyli.

Vierailija
40/45 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa naisista tullut yhtäkkiä parisuhdemaailmassa fiksuja ja rationaalisia.

Parisuhde? Ei noita miehiä käytetä kuin seksiin. Parisuhdemiehet on ihan erikseen.