Onko businessluokassa nukkuminen helppoa?
Olen lähdössä Intiaan ensimmäistä kertaa Finnairin businessluokassa, mietin näin maalaistollona onko kukaan av-mamma ennen matkustanut business-luokassa? Onko siellä nukkuminen helppoa - ja ylipäänsä kuluuko 8h suoralento lento miten nopeasti korkealla taivaalla? Koneen malli on AIR BUS A350-900 PS. Älä kommentoi, ellet ole matkustanut business-luokassa!
Kommentit (28)
Ja business luokassa on sekin etu että lento kestää tunnin vähemmän kuin karjaluokassa. Olette perillä kun rahvas vastaa nostaa penkit yläasentoon laskeutumista varten. Olet parasta A-ryhmää ja kaikkien pitää olla sinulle kateellisia.
Pari pamii huiviin niin nukkuu vaikka turistiluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että lentokoneessa ei saa käyttää rauhoittavia eikä unilääkkeitä.
On se niin kallista lentää bisneksessä, että itse en maksaisi ikinä.
Finnairin businessluokassa pystyy nukkumaan jos ei ole kovin pitkä. Ruoka on ollut aina ihan ok mutta toivottavasti eivät enää pidä valikoimissa Nicolas Feuillatten samppanjaa - paljon parempiakin ois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siellä tehdäänkin jotain pilleritarkistuksia matkustajille, tai veri/virtsakokeita 😂
Olen onnistunut hyvinkin nukkumaan Finskin a350 busineksessä. Niissä on hyvät vastamelukuulokkeet, joten laitan ne päähän ja jotain rauhoittavaa musiikkia soimaan. Jos on päivälento niin sitten voin katsoa jonkun leffan, mutta öisin aina nukun jotta olen virkeänä perillä.
Parempi businessluokka löytyy esim. Qatarilta, niillä on yksittäiset kopit ja niitä voi yhdistää niin että saa muodostettua parisängyn jos puolison kanssa matkustaa. Niitä saa yhdistettyä myös neljän hengen "neuvottelutiloiksi" joka on kätevää jos matkustaa perheenä tai kaveriporukalla. Eli osa penkeistä on selkä menosuuntaan niinkuin junassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mekään olla koskaan siitä maksettu. Mies vaan tekee niin paljon työmatkoja, että niistä kertyvillä pisteillä matkustellaan. Joskus otetaan matkustusluokan korotus, mutta nyt ollaan varattu Ranskan ja Espanjan lennot business luokassa kokonaan pisteillä. Aika monet tekee samoin. Harva kai oikeasti maksaa business lennoista.
Veerabianca kertoi instassa just kokemuksiaan finskin uudesta busineksesta. 8 tunnin lento New yorkiin.
Itse olen lentänyt muutaman kerran busineksessa. Olen aika huono nukkuja, joten nukkuminen on ollut pätkittäistä. Joka tapauksessa busineksessa matkustaminen on niin paljon mukavampaa, että kun pääsee perille niin on ihan hyvässä iskussa eikä väsynyt :-)