Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman Kaa Anne ja Ellu, minkä ikäisiä he oikeasti ovat?

Vierailija
02.07.2022 |

Yhdessä jaksossa Anne sanoi olevansa 24v, mutta omasta mielestäni he ovat 30-40v.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein harmittaa, että sarja tehtiin hieman liian aikaisin. Olihan heillä jossain jaksoissa näitä nettijuttujakin ja lehti-ilmoituksiin soittelivat, mutta älypuhelinten, somen ja tinderin aikaan sarja olisi ollut ihan toista.

Vierailija
42/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anne vaikuttaa akateemisesti fiksulta, vaikkakin henkisesti epäkypsältä.  Pärjäsi hyvin siinä karatessa, osasi kirjoittaa itselleen hyvän suosituksen rehtoriksi. Annella on kognitiiviset kyvyt kunnossa.

Sehän oli se räkälän Pertsa, joka kirjoitti hakemuksen.

Mutta Pertsalla oli kaksi tutkintoa, joista toinen valtiotieteistä, jos oikein muistan.

Ihan paras sarja kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi aina se, että Anne ja Ellu on kirjotettu osittain vähän bimboiksi hahmoiksi, mutta kuitenkin kumpikin oli hyvin koulutettuja. Ilmeisesti halutessaan lukupäätä on löytynyt yliopisto-opintoihin.

Niin, Annen bimboilulla tuskin olisi suoritettu ainuttakaan yliopistotutkintoa. Kaiken huippu oli se, kun siitä huolimatta hänet valittiin lopussa koulun rehtoriksi. Sarjassa ei toki pyrittykään uskottavuuteen.

En nyt ihan sanatarkasti muista, mutta näyttelijät jotka siis myös käsikirjoittivat sarjaa kommentoivat jotenkin, että tasa-arvo toteutuu kun epäpätevä nainen saa paikan, jota ei ole ansainnut. Minun mielestäni on ihan uskottavaa, että Anne on opettaja. Ei se akateeminen koulutuskaan nyt niin ihmeellistä ole.

Sarjaan tehtiin jatkoa näytelmän muodossa. Anne oli saanut potkut rehtorin virasta epäpätevyyden ja epäasiallisen käytösen takia ja toimivat yhdessä Ellun kanssa konsultteina.

Vierailija
44/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heli Sutela on 54v

Minna <koskela 55v

Kun sarjaa esitetään vuodesta toiseen uusintoina, oli järkytys nähdä, miltä Heli näyttää nykyisin - siis ikäiseltään. Olin tottunut siihen, että hän näyttäisi aina 3-kymppiseltä.

Vierailija
45/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein harmittaa, että sarja tehtiin hieman liian aikaisin. Olihan heillä jossain jaksoissa näitä nettijuttujakin ja lehti-ilmoituksiin soittelivat, mutta älypuhelinten, somen ja tinderin aikaan sarja olisi ollut ihan toista.

Myöhemmin tehtynä se ei olisi enää ollut sama. Saman tyylinen Tinder-ajan sarja voisi tietysti olla omalla tavallaan hauska.

Vierailija
46/46 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suomenruotsalainen ja Anne ei osaa ruotsia kunnolla eli ei kyllä ole suomenruotsalainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi