Kumman Kaa Anne ja Ellu, minkä ikäisiä he oikeasti ovat?
Yhdessä jaksossa Anne sanoi olevansa 24v, mutta omasta mielestäni he ovat 30-40v.
Kommentit (46)
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi aina se, että Anne ja Ellu on kirjotettu osittain vähän bimboiksi hahmoiksi, mutta kuitenkin kumpikin oli hyvin koulutettuja. Ilmeisesti halutessaan lukupäätä on löytynyt yliopisto-opintoihin.
Ruotsin ope, terkkari = Hyvin koulutettu, lukupäätä on?
LOL!
T. Dilpomi-insinööri
lol
Oi että, tämä oli ihana sarja silloin parkymppisenä. Vieläkin naurattaa. Anne ja Ellu on minun idolit 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laskekaa. Katsokaa syntymävuodet ja milloin ohjelma on kuvattu (tai julkaistu).
Näyttelijä ei ole sama asia kuin hahmo.
No tuskin esittävät 20v vanhempaa/nuorempaa.
Sarja on kuvattu 20v sitten olivat silloin noin 35v
Itse aina ajattelin, että ehkä Anne pääsi ruotsinopeksi ja yliopistoon koska on suomenruotsalainen (Nyberg,
vaikka toki ihan suomalainenkin voi olla Nyberg) ja osasi kielen jo valmiiksi niin hyvin että siitä oli hänelle etua. Ellu taas ei osaa oikein mitään vaikka olisi kovasti halunnut psykologiksi, niin kävi sitten "vain" amk ja varmaan rimaa hipoen läpi :D
Anne vaikuttaa akateemisesti fiksulta, vaikkakin henkisesti epäkypsältä. Pärjäsi hyvin siinä karatessa, osasi kirjoittaa itselleen hyvän suosituksen rehtoriksi. Annella on kognitiiviset kyvyt kunnossa.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi aina se, että Anne ja Ellu on kirjotettu osittain vähän bimboiksi hahmoiksi, mutta kuitenkin kumpikin oli hyvin koulutettuja. Ilmeisesti halutessaan lukupäätä on löytynyt yliopisto-opintoihin.
LOL!
T. Dilpomi-insinööri
Opettajaksi vaaditaan yliopistokoulutus ja terveydenhoitajalle AMK-koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL!
T. Dilpomi-insinööri
Opettajan yliopistokoulutus on todella helppo.
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL!
T. Dilpomi-insinööri
Saanko mäkin dilpomin jos opiskelen insinööriksi?
Se on niin vanha sarja että sen ajan kolmekymppinen sairaanhoitaja on käynyt opistotason tutkinnon ja erikoistunut sen jälkeen terkaksi. Ja varmaan ihan läpällä että se toinen bimbo on akateeminen maisteri. Ei oo sattumaa että sukunimi on Nyberg ja hän opettaa ruotsia.
Anne ja Ellu on parhaita. Ja Vesa... joka ei tajuu ja "jos lainaat autoa, saat viikon lisäaikaa korjata ne mun videot".
Kyllä he mielestäni alle 30v näyttävät sarjassa. Ottakaa huomioon ettei silloin ollut tehokkaita botoxeja ym. hoitoja kaikkien käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Annen bimboilulla tuskin olisi suoritettu ainuttakaan yliopistotutkintoa. Kaiken huippu oli se, kun siitä huolimatta hänet valittiin lopussa koulun rehtoriksi. Sarjassa ei toki pyrittykään uskottavuuteen.
En nyt ihan sanatarkasti muista, mutta näyttelijät jotka siis myös käsikirjoittivat sarjaa kommentoivat jotenkin, että tasa-arvo toteutuu kun epäpätevä nainen saa paikan, jota ei ole ansainnut. Minun mielestäni on ihan uskottavaa, että Anne on opettja. Ei se akateeminen koulutuskaan nyt niin ihmeellistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä he mielestäni alle 30v näyttävät sarjassa. Ottakaa huomioon ettei silloin ollut tehokkaita botoxeja ym. hoitoja kaikkien käytössä.
No eivät kyllä näytä alle 30v tuolta vaikka olisikin ihan luomu. Ovat vähintäänkin 35 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä näytä. Minä ja monet tuttavani ollaan vajaa 30v eikä kukaan näytä Annen ja Ellun ikäiseltä. Harva nykyäänkään mitään botoxeja käyttää, itse en ainakaan tunne ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL!
T. Dilpomi-insinööri
Joo, luokanopettajan, ei aineenopettajien, jotka suorittavat ihan normaalit pääaineen opinnot, minkä lisäksi auskultoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL!
T. Dilpomi-insinööri
Se on kielten yliopistotutkinto lisättynä opettajaopinnoilla..
Vierailija kirjoitti:
Anne vaikuttaa akateemisesti fiksulta, vaikkakin henkisesti epäkypsältä. Pärjäsi hyvin siinä karatessa, osasi kirjoittaa itselleen hyvän suosituksen rehtoriksi. Annella on kognitiiviset kyvyt kunnossa.
Sehän oli se räkälän Pertsa, joka kirjoitti hakemuksen.
Niin, Annen bimboilulla tuskin olisi suoritettu ainuttakaan yliopistotutkintoa. Kaiken huippu oli se, kun siitä huolimatta hänet valittiin lopussa koulun rehtoriksi. Sarjassa ei toki pyrittykään uskottavuuteen.