Miksi ihmiset usein nuuskuttavat mun lähellä?
Silleen vetävät nenään ilmaa "sniif" tai "nuuh nuuh"? Lähtee kohta järki, kun tuota tapahtuu niin usein ja en tajua mille voisin haista koska huolehdin hygieniastani hyvin. Lääkäri sanoi, että en haise millekkään ja kuulemma ihminen ei vedä nenän kautta ilmaa, jos haistaa pahan hajun, vaan nyrpistää nenäänsä tai ottaa nenästä kiinni. No joo, ihan järkeenkäypää, mutta entä jos se haju on vain lievä pahan haju ja siksi ne ihmiset nuuskuttaa tyyliin "mikä täällä tuoksahtaa" Alapäästä haju ei tule, eikä kainaloista. Ainut jonka olen huomannut haisevan välillä, on niska ja päänahka/hiukset. Mutta voiko joku niskan haju tuntua niin kauas? Ja toinen vaihtoehto on, että tuoksun hyvälle ja ihmiset nuuhkii sitä, mutta en käytä yleensä hajuvesiä vaan vain tuoksullisia hygieniatuotteita. Auttakaa mua nyt, kun mulla lähtee kohta järki kun kaikki vieraat ihmiset nuuskuttaa mun lähellä. 😣
Kommentit (38)
En usko että haiset jollekin, mutta laitetaan pari vaihtoehtoa. Teoriassa jos päänahassa olisi hiivatulehdus tms. apteekista saa nizoral shampoon. Entä suu, kitarisat/nielurisat tai hampaat. Entä joku tuoksu jos on kemiallinen, esim. pyykinpesuaine, deodorantti, ruoka vaatteessa tai parfyymi jne. En silti usko että se on sinusta välttämättä kiinni, voihan niillä toisilla olla joku "vika". Eivät suoraan sano mitä yrittävät haistaa? Vaadi vastauksia jos joku nuuskii. Voiko niitä nuuskuttajia hiukan vältellä? Kaverin kanssa olisi helpompi selvittää asia.
epäilen että se on kuitenkin alapääsi mikä lemuaa. sitä ei välttämättä edes itse tajua kuinka pahalle se voi haista. SUOSITTELEN HOITOA BAKTEERIVAGINOOSIIN.
Vierailija kirjoitti:
epäilen että se on kuitenkin alapääsi mikä lemuaa. sitä ei välttämättä edes itse tajua kuinka pahalle se voi haista. SUOSITTELEN HOITOA BAKTEERIVAGINOOSIIN.
Kun mulla oli bakteerivaginoosi niin haistoin sen kyllä koko ajan itsekin. Outoa jos joku ei haistaisi vaikka haju on niin vahva että vieraat ihmisetkin haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jauhaaa purkkaa hermostuneena.
SIttten katsoo tyyliin etttä tiedä miten tähän pitäisi suhtautua.
Sniif snuuf! Mikä tai kuka täällä ketjussa oikein haisee.🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sulkeutuneisuuden, varuakselllisuuden sekä avoimuuden ja sosiaalisuuden ero siiinä että antaa tietoa ympäristöön ja syntyyy tuttavuus.
Miehet tykkää nuuhkia kauniita naisia
Entäs jos sä vaan tuoksut niin hyvälle? Töissä eräs vastakkaisen sukupuolen edustaja tuoksuu niin huuma alle, että vähän tulee hengitettyä syvempää tämän lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Haju siinä on, vaikka ei vuotaisi, jos bakteeriperäinen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos sä vaan tuoksut niin hyvälle? Töissä eräs vastakkaisen sukupuolen edustaja tuoksuu niin huuma alle, että vähän tulee hengitettyä syvempää tämän lähellä.
Huumaavalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sulkeutuneisuuden, varuakselllisuuden sekä avoimuuden ja sosiaalisuuden ero siiinä että antaa tietoa ympäristöön ja syntyyy tuttavuus.
Aikuiisilla kun alkaa olla enemmän elämänkokemusta ja arvomaaiilmaa se avoimuus tulee myös sitä kautta että on vaikeaa vaikka ottaa enää niin tosissaa kaiikkea. Mutta on esim vaikka mateamaattiset ihmiset ovat monesti hyvin arkoja koska se havaiinnointi ja ajattelu on niin teknistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mulla oli bakteerivaginoosi niin haistoin sen kyllä koko ajan itsekin. Outoa jos joku ei haistaisi vaikka haju on niin vahva että vieraat ihmisetkin haistaa.
Mille alapääsi haisi bakteerivaginoosin aikaan? ap
Kerro mitä saippuaa, hiusten pesuainetta ja vaatteiden pesuainetta käytät? Joskus huomaan, että ohi kävelee joku, joka tuoksuu tosi hyvälle ja tekisi mieli kysyä, että mitä hajuvettä käytät, että voisin ostaa samaa. Sitten joskus nuoruudessani oli tosi rakastunut yhteen poikaan ja se käytti jotain tiettyä deodoranttia tai jotain ja aina jos ohi käveli joku, joka käytti samaa, tunsin säväyksen sydämessäni.
Itse olen tykännyt Lancomen tuoksuista ja ostanut niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille alapääsi haisi bakteerivaginoosin aikaan? ap
Mädälle pillulta.
Sull on jotenkin erityinen ominaishaju. Itse ainakin nuuskutan, kun haistan jotain outo tyyliin mikä ihme täällä haisee.