Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti ABC:tä treffipaikaksi

Vierailija
02.07.2022 |

Ei sitten mitään romantiikantsjua joillakin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet taas fistaa itseään mies viha provon mukana

Vierailija
22/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko itse maksat miehelle seurasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hyvä treffipaikka. 

Vierailija
24/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota kynttilät ja ruusut mukaan niin on romanttista.

Vierailija
25/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi just sopivan rento paikka. 

Vierailija
26/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko vielä miehen maksavan?

Vierailija
27/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaksi ääripäätä hienostelu ravintolassa tai juntti huoltis. Eikö ole välimaastossa mitään? Parkkipaikalla pääsee sentään pakoon, jos ei ole sopivat toisille.

Vierailija
28/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotatko vielä miehen maksavan?

Tottakai. Suominainen maksaa

Vierailija
29/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan treffit mun serkun kanssa. Hän on sitä mieltä, että hän löytää itselleen sopivan kumppanin sopimalla treffit huoltoasemalle, pitämällä huolta, että hän ei maksa edes kahvikupillista naiselle ja tulee paikalle nuhjuisissa työvaatteissaan töistä päin hiukset pesemättä. Haluaa tehdä selväksi treffikumppanille mikä hän on miehiään ja ottaa naiselta pois kaikki romanttiset kuvitelmat. Hyvin on toiminut, sillä sinkkuna kaikki 44 ikävuottaan.

Vierailija
30/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kaksi ääripäätä hienostelu ravintolassa tai juntti huoltis. Eikö ole välimaastossa mitään? Parkkipaikalla pääsee sentään pakoon, jos ei ole sopivat toisille.

Ihan just sopiva paikka ekoille treffeille. Katsotaan sitten myöhemmin parempaa paikkaa, jos tulee toiset treffit. 

Vierailija
31/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap maksaa seuraavat treffit mihin?

Vierailija
32/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli aika vasta Tinderissä match miehen kanssa joka vaikutti viestien perusteella ihan kiinnostavalta mutta kun yritettiin sopia treffejä niin kaikki ehdotukset oli myös huoltoasemia (kun niihin on kuulemma niin helppo tulla autolla). Totesin sitten, että jos mies ei edes orastavan suhteen alussa ole valmis sen vertaa näkemään vaivaa, että ajaa keskustaan ja mennään johonkin paikkaan joka miljööltään sopii treffipaikaksi (maksan tietysti itse omat syömiseni ja juomiseni) niin mitäköhän se tietäisi jatkoa ajatellen. Minä käyn paljon ulkona syömässä ravintoloissa ja kahviloissa keskustassa vapaa-ajallani, siis myös arkena ja toinen ei voi edes yhtä kertaa ajaa kaupunkiin kun veisi vähän enemmän aikaa parkkeerata auto. Heti alkuunsa kävi selväksi että elämäntyylimme on liian erilaiset ja vaikeasti yhdistettävät kun minä tietenkin tulevaisuudessa haluan edelleen jatkaa kaupungilla käymistä myös yhdessä eikä se onnistu tuollaisen miehen kanssa. En nähnyt järkeväksi tuhlata kummankaan aikaa ja toivotin miehelle onnea etsintöihin. Varmasti löytää naisen joka viihtyy myös kaukana keskustan hulinasta ja ravintoloista ja kahviloista. 

Vierailija
33/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla on turvallisempaa tavata, nykyään ei voi tietää jos uusi deitti sattuukin olemaan vaikka kirvesmurhaaja.

Miten se asia selviää? Kuitenkin se riski on otettava jossain kohtaa ja tavattava toisen luona.

Vierailija
34/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tuli aika vasta Tinderissä match miehen kanssa joka vaikutti viestien perusteella ihan kiinnostavalta mutta kun yritettiin sopia treffejä niin kaikki ehdotukset oli myös huoltoasemia (kun niihin on kuulemma niin helppo tulla autolla). Totesin sitten, että jos mies ei edes orastavan suhteen alussa ole valmis sen vertaa näkemään vaivaa, että ajaa keskustaan ja mennään johonkin paikkaan joka miljööltään sopii treffipaikaksi (maksan tietysti itse omat syömiseni ja juomiseni) niin mitäköhän se tietäisi jatkoa ajatellen. Minä käyn paljon ulkona syömässä ravintoloissa ja kahviloissa keskustassa vapaa-ajallani, siis myös arkena ja toinen ei voi edes yhtä kertaa ajaa kaupunkiin kun veisi vähän enemmän aikaa parkkeerata auto. Heti alkuunsa kävi selväksi että elämäntyylimme on liian erilaiset ja vaikeasti yhdistettävät kun minä tietenkin tulevaisuudessa haluan edelleen jatkaa kaupungilla käymistä myös yhdessä eikä se onnistu tuollaisen miehen kanssa. En nähnyt järkeväksi tuhlata kummankaan aikaa ja toivotin miehelle onnea etsintöihin. Varmasti löytää naisen joka viihtyy myös kaukana keskustan hulinasta ja ravintoloista ja kahviloista. 

"maksan tietysti itse" huutonaurua

Vierailija
35/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just sopivan neutraali paikka ensimmäisille treffeille. 

Vierailija
36/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"maksan tietysti itse" huutonaurua

Siinäpä naurat. En ole koskaan ollut treffeillä niin että mies olisi maksanut. Ravintolassa ilmoitan aina heti tarjoilijan kysyessä, että erikseen ja kahvilassa tilaan ja maksan omani. Se että sinä olet noin yksinkertainen ja ymmärtämätön ettet voi ymmärtää etteivät kaikki naiset ole samanlaisia  on vain sinun ongelmasi. Totuus kuitenkin on, että minun tuloillani tienaan yleensä enemmän kuin treffikumppani eikä minulla ole mitään ongelmaa siis maksaa osuuttani.

Vierailija
37/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja neutraali paikka ihmisten ilmoilla. T. Tarkka nainen

Vierailija
38/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella paikalla on turvallisempaa tavata, nykyään ei voi tietää jos uusi deitti sattuukin olemaan vaikka kirvesmurhaaja.

Julkinen paikka voi olla muukin. Jos ABC on paikkakunnan ainut kahvila, en menisi ollenkaan. Niissähän käy vain surkein rahwas. Peräkylän persut.

Vierailija
39/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sen ravintolan pitäisi sitten olla?

Kyllä varmaan abc:kin sallii kynttilän polttamisen ruokapöydällä jos vaan kysyy saako?

No vaikka joku kiva rantakahvila näin kesäaikaan. Toki jos asuu paikassa missä ei ole lähimailla mitään muuta kuin se ABC niin sitten ymmärrän.

Vierailija
40/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan just sopiva paikka ekoille treffeille. Katsotaan sitten myöhemmin parempaa paikkaa, jos tulee toiset treffit. 

Siellä voi olla kauhea ruuankatku tai kirkuva lapsi. Tv huutaa jne. Siinä romanssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi