Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti ABC:tä treffipaikaksi

Vierailija
02.07.2022 |

Ei sitten mitään romantiikantsjua joillakin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo olisi just sopivan rento paikka. 

On kaksi ääripäätä hienostelu ravintolassa tai juntti huoltis. Eikö ole välimaastossa mitään? Parkkipaikalla pääsee sentään pakoon, jos ei ole sopivat toisille.

Ihan just sopiva paikka ekoille treffeille. Katsotaan sitten myöhemmin parempaa paikkaa, jos tulee toiset treffit. 

Siellä voi olla kauhea ruuankatku tai kirkuva lapsi. Tv huutaa jne. Siinä romanssi.

Ihan hyvä vaan. Jos ei olekaan mitään puhuttavaa, niin aina voi sanoa, että kylläpäs tuo lapsi kirkuu ja onpas tv kovalla päällä. Sitä parempi, mitä enemmän hälinää ympärillä. Ei kai sitä mitään romanssia hae joillakin Tinderin ekoilla treffeillä. Miten sitä ei itse ole edes tajunnut, että Abc:lle voisi mennä treffeille. 

Vierailija
42/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tilannetajua, kyllä se Tebis olla pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä treffipaikalla on.99 prosentin varmuudella uusia treffejä ei tule.muutenkin treffit ovat hyvää.päivää kirvesvartta tyyppisiä.

Vierailija
44/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja neutraali paikka ihmisten ilmoilla. T. Tarkka nainen

Autottomalle hankala, nehän sijaitsee jossain kaukana keskustasta. Kaikkialla sinne ei mene edes julkisia. Jos tarkoitus on rajata pois autottomat, niin toimii.

Vierailija
45/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

St1 tai neste olis parempi. Mun ja miehen treffit tapaamisen jälkeen oli ensin uimahallin kahviossa ja siitä eteenpäin usein uimassa ja siellä kahviossa sen jälkeen.

Vierailija
46/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin käydä huomenna syömässä paikallisen ABC:n noutopöydässä.

Kirjolohta ja dijonkastiketta (G,L)

Porsaan savukassleria ja tummaa kastiketta (M,G,L)

Kasvisräiskäleet ja vuohenjuusto-tomaattikastiketta (G)

Kermaperunat (G,L)

Vierailija
47/47 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi kertaa huoltoasematreffeillä.

Ensimmäisellä kerralla mies selaili puhelintaan ja näytteli sieltä jotain matkakuviaan. Hän oli myös sanojensa mukaan hieman pettynyt arkiseen asuuni ja laimeaan meikkiin, vaikka oli itse ehdottanut ensitapaamista huoltsikalla (ja pukeutunut collegehousuihin ja huppariin). Ei nähty enää uudestaan.

Toisella kerralla kun saavuin paikalle tapani mukaan hieman ajoissa, mies istui pöydässä tarjottimen ääressä ja kertoi jo syöneensä kinkkuvoileivän ja kahvin. 😄 Kysyin, ottaisiko hän seuraksi vielä toisen kupillisen kahvia, mutta ei. Join kiusaantuneena kahviani ja katselin, kun mies nyppi sormellaan leivänmurusia ja naposteli niitä. Yritin keskustella kohteliaasti jotain, mutta ei siitä tullut mitään. Lopuksi mies juoksi perääni parkkipaikalla ja kysyi, nähdäänkö uudestaan. Sanoin, että ei varmaan kannata enää tavata, se olisi ajanhukkaa molemmille. Häneltä tuli illalla tekstiviesti: H U O RA!

Lupauduin jossain mielenhäiriössä kolmansille huoltoasematreffeille, mutta mies päätti edellisenä päivänä kysyä, tykkäänkö pitää kodin siistinä ja laittaa miehelle ruuat valmiiksi kun hän tulee töistä. Peruin tapaamisen, koska olin hyvin selkeästi kertonut, että perinteiset roolit eivät kiinnosta minua, enkä halua myöskään muuttaa yhteen. Ongelmana ei ollut siisteystiedustelu, vaan selvä osoitus siitä, ettei tyyppi ollut lainkaan perillä siitä, kenen kanssa oli lähdössä kahvittelemaan.

Suurin osa treffeistäni on sujunut tosi kivasti, mutta nämä huoltsikkatreffit eivät oikein lähteneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi