Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liian henkilökohtaista joku on teiltä kysynyt?

Vierailija
02.07.2022 |

Mitä et esimerkiksi itse koskaan kysyisi toiselta. Tai että sulle tuli olo että kysyjällä ylittyy joku raja. Mitä vastasit?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks lapset. samalta iskältä. Ei muuten outoa mut kyseessä viranomainen ja käsittelimme vaan yhden lapsen asioita, ei sisarusten.

Minulta lääkäri kysyi, onko pojilla sama sukunimi.

Veljeksillä on ikäeroa seitsemän vuotta, siksi epäiltiin, ettei ole saman isän lapsia.

Miten sukunimi vaikuttaa onko saman isän lapsia? Tai miksi epäilet että lääkäri epäili ettei ole saman isän lapsia, ehkä hän vain halusi varmistaa että onko sama sukunimi jos etsi kannasta lapsen tietoja.

Vierailija
42/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan epilepsiaa. Kun työkaveri sai tietää, hän kysyi heti tuleeko kohtausten aikana ykkönen tai kakkonen housuun. Vastasin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kysytty, opiskelenko, käynkö töissä...

Miesasioista on kysytty, sitten yks oli kysynyt toiselta minusta oonko bi, raskaudesta on kysytty ja kysytty monennellako viikolla oon.

Oon hoikka.

Ala vastaan tyhmiä vastauksia pokkana kysymyksiin ja sen jälkeen vastakysymys: entä sä?

Vierailija
44/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen sanoman levittäjät kävelykadulla lähestyi minua ja muita ihmisiä kysymällä henkilökohtaisista uskonasioista. Ei kuulu kenellekään se, uskonko vaiko enkö Jumalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän