Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liian henkilökohtaista joku on teiltä kysynyt?

Vierailija
02.07.2022 |

Mitä et esimerkiksi itse koskaan kysyisi toiselta. Tai että sulle tuli olo että kysyjällä ylittyy joku raja. Mitä vastasit?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin faceen päivityksen, jossa avasin syvimpiä tunteitani, eli:

"Voi ei, miksi aina näin?😭"

Jotkut moukat kehtaavat kysyä mikä on, eivätkö tajua että SE ON LIIAN HENKILÖKOHTAISTA!?

Vierailija
22/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mummo kysyi että olenko minä neitsyt, vaikka hänen piti kyllä tietää, että olen vesimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta ja/tai työurasta

Vierailija
24/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas ihmetellyt, että multa kukaan ei kukaan ikinä kysy mitään, mut hirveän moni ketä mä en tunne, tietää selvästi jotain musta. Kumma, kun en ole edes somessa?

Vierailija
25/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuntematon kysyi bussipysäkillä, että olenko menossa hoitolaitokseen.

Itse olin menossa kouluun, hänestä en tiedä. Ei tainnut olla ihan kaikki kunnossa.

Tämä niille ihmisille, jotka aina luulevat että nämä on keksittyjä juttuja. "Ei ihmiset ole tuollaisia." Kylläpä vaan on.

Kyllä. Juuri tuollaisia ovat jotkut meistä. Olen elämäni aikana kuullut mitä ihmeellisimpiä kysymyksiä uppo-oudoilta

Vierailija
26/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks lapset. samalta iskältä. Ei muuten outoa mut kyseessä viranomainen ja käsittelimme vaan yhden lapsen asioita, ei sisarusten.

Minulta lääkäri kysyi, onko pojilla sama sukunimi.

Veljeksillä on ikäeroa seitsemän vuotta, siksi epäiltiin, ettei ole saman isän lapsia.

Vierailija
27/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten harrastat seksiä toisen naisen kanssa

Vierailija
28/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aionko tehdä lapsia. Työhönottohaastattelu, firman miespuolinen toimari haastattelemassa.

Vierailija
29/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun sladdi oikeesti sen kokoinen mitä puhutaan. On se.

Vierailija
30/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen taas ihmetellyt, että multa kukaan ei kukaan ikinä kysy mitään, mut hirveän moni ketä mä en tunne, tietää selvästi jotain musta. Kumma, kun en ole edes somessa?

Näin sanoo henkilö sosiaalisen median avoimella keskustelupalstalla.

Vierailija
31/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytä mitään, kun joku on jo juorunnut kaiken mitä mieleen juolahtaa. Eli ovat tyytyväisiä saamaansa väärään tietoon.

Vierailija
32/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka meillä riittää rahaa elämiseen? Eikö ole vaivalloista ostaa tavaransa kirpputorilta? Eikö ole vaivalloista syödä jatkuvasti kasvisruokaa? Onko anemiaa, siis kenelläkään perheestä? Onko menkkoja?

Jne..

Vierailija
33/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpivieras eukko koki asiakseen eräällä keikalla ihmetellä isoon ääneen miten me nuoret ihmiset ei olla lapsia hankittu? Osui arkaanpaikkaan,sitä lasta kun ei kuulunut . Ei tulis ikinä mieleen mennä kailottamaan tuntemattomalle jotain tollasta.

Vierailija
34/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V....ttaa toisten omaisten kuolinsyyn kysyminen suoraan ja vieläpä isommassa ihmisjoukossa.

Sitten nämä iki-ihanat kysymykset ja neuvot puolitutuilta tyyliin eikö kukaan ole kelvannut ja sun pitää laskea tasoa - laskitko itse?

"Ehdit vielä hankkia lapsia" vasta työn puolesta tavatulta ihmiseltä. Joo ei kuulu sulle.

Vierailija
35/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V....ttaa toisten omaisten kuolinsyyn kysyminen suoraan ja vieläpä isommassa ihmisjoukossa.

Sitten nämä iki-ihanat kysymykset ja neuvot puolitutuilta tyyliin eikö kukaan ole kelvannut ja sun pitää laskea tasoa - laskitko itse?

"Ehdit vielä hankkia lapsia" vasta työn puolesta tavatulta ihmiseltä. Joo ei kuulu sulle.

Kuolinsyyn kysymisestä sanoisin näin että jos vainaja on ollut kysyjälle läheinen niin varmaan kysyjäkin sitä miettii että mitä on tapahtunut varsinkin jos kyseessä on yllättäen tapahtunut lähtö. Sydänkohtauksia, aortan repeämisiä yms ei kannata missään tapauksessa peitellä koska niistä kertominen voi jopa pelastaa toisen ihmisen hengen kun tämä menee etukäteistutkimukseen.

Vierailija
36/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks lapset. samalta iskältä. Ei muuten outoa mut kyseessä viranomainen ja käsittelimme vaan yhden lapsen asioita, ei sisarusten.

No kyllähän sen yhdenkin lapsen elämään vaikuttaa asuuko sisarusten kanssa vai näkeekö niitä 50/50 vai miten jne....

Vierailija
37/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko raskaana.

Vastasin, että en ole.

Vierailija
38/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin kerran, että paljonko kello. Sanoin, että aikani ei kuulu muille, koska se on henkilökohtaista aikaani.

Vierailija
39/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta kysyttiin kerran, että paljonko kello. Sanoin, että aikani ei kuulu muille, koska se on henkilökohtaista aikaani.

Haaha haaha! Aika huono

Vierailija
40/44 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin tunnistaa liian henkilökohtaisista uteluista. Sitten käyttää tietoja varomatonta kertojaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme