Mitä liian henkilökohtaista joku on teiltä kysynyt?
Mitä et esimerkiksi itse koskaan kysyisi toiselta. Tai että sulle tuli olo että kysyjällä ylittyy joku raja. Mitä vastasit?
Kommentit (44)
Olin työtön, tavattiin entisen koulukaverin kanssa ja hän kysyi millä elän (mistä saan rahaa).
Että miten mulla oli varaa hoitaa lapseni kotona 3-vuotiaaksi
Multa kysyttiin mitä lääkitystä käytän. Kysyjä epäili minun käyttävän rauhoittavaa lääkitystä, en ole koskaan käyttänyt.
Ex koulukaveri alkoi heti tivata palkkaani luokkakokouksessa kun nähtiin 25 v jälkeen
No ainakin kun olin lapsi niin jotain seksijuttuja ym. toistuvasti.
Kerran eräs puolituttu opiskelukaveri kysyi, oliko lapseni suunniteltu. Ei ollut, mutta ei se hänelle kuulunut.
Töissä pomo kysellyt jotain terveystiedoista
Vierailija kirjoitti:
Että miten mulla oli varaa hoitaa lapseni kotona 3-vuotiaaksi
Mitä ihmeellistä tuossa on?
Se että tiedustellaan olenko töissä ja jos en ole sillä hetkellä niin udellaan vielä kauanko olen ollut työttömänä!!! Se ei kuulu muille!
Mun naapuri kertoi kaiken kohdunpoistoleikkauksestaan ja kysyi sitten onko mulla vielä menkat. (50+ ikäisiä ollaan) Ei todellakaan olla niin läheisiä!
Onks lapset. samalta iskältä. Ei muuten outoa mut kyseessä viranomainen ja käsittelimme vaan yhden lapsen asioita, ei sisarusten.
Yks naapuri kertoi heti muutettuamme, että on tullut vahingossa raskaaksi, menossa aborttiin ja pitäisi kuulemma tehdä parempia kortsuja. En siis kauhistunut jutusta, mutta siitä että kertoi mulle tuon tuosta vaan. Ei ollut meneillään mikään syvällinen keskustelu edes meneillään ja ennen tuota olimme suunnilleen vaan moikanneet.
Paljonko painat? Eikö olisi hyvä laihduttaa jne näitä satelee.
Yksi tuntematon kysyi bussipysäkillä, että olenko menossa hoitolaitokseen.
Itse olin menossa kouluun, hänestä en tiedä. Ei tainnut olla ihan kaikki kunnossa.
Tämä niille ihmisille, jotka aina luulevat että nämä on keksittyjä juttuja. "Ei ihmiset ole tuollaisia." Kylläpä vaan on.
Ikää kysytty, opiskelenko, käynkö töissä...
Miesasioista on kysytty, sitten yks oli kysynyt toiselta minusta oonko bi, raskaudesta on kysytty ja kysytty monennellako viikolla oon.
Oon hoikka.
Ahdistelija oli kysynyt Saanko ihan nopeasti kosketella rintojasi
Onks vaimos pilde löysä. 2 lapsen jälkeen aika selvää että löysähän se.