Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljattain Silja Serellä tai Symphonyllä käyneitä?

Vierailija
02.07.2022 |

Minkälainen iltashow oli? Ei enää tanssishowta? Se on ollut kyllä mukava osa illan ohjelmaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Juhannuksena Symphonylla ja eipä tosiaan ollut kovinkaan kummoiset esitykset. En nyt jokaista esitystä katsonut, mutta ei siellä mielestäni yhtäkään kunnon tanssiesitystä ollut.

Olin samalla laivalla. Ilma oli niin upea, että lähinnä hengailtiin ulkona. Siellä oli se tyttöbändiesitys, se oli ihan hauska. Ei kuitenkaan mitään megashowta tosiaan ja esitys oli vain 30 mins.

Vierailija
42/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Viking Gracella ja Glorylla hiljattain. Oma ohjelmani oli: auto laivaan, tavarat hyttiin, syömään á la carteen, hyttiin nukkumaan, aamulla auto ulos laivasta.

Kiitos tiedosta.

Kiitä minunkin puolestani. Olen ajatrllut vähän samaa ohjelmaa loppukuusta.

Omat eväät. Uppolämmitin ja pikakahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämänen taikuri oli eikä mitään kivaa

Ruokakin huonontunut paljon

Viikarin buffassa ei saa itse valita  lämpimiä ruokia on vain muussilla lihaa tai lohta ja nekin

on valmiina lautasella.

Ihanko totta? Itse olen kyllä aina valinnut hyvästä valikoimasta, mutta onko se muuttunut?

Jep. Valmiita lämpölampun alla kuivuneita annoksia. 

Kylmän kalapöydän lohi on nykyään jostain massasta valmistettua. 

Jälkkäripöydässä ei ole mitään tuoretta, halvinta jätskiä ja vanhan oloisia leivoksia.

Eri.

Vierailija
44/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kämänen taikuri oli eikä mitään kivaa

Ruokakin huonontunut paljon

Viikarin buffassa ei saa itse valita  lämpimiä ruokia on vain muussilla lihaa tai lohta ja nekin

on valmiina lautasella.

Ihanko totta? Itse olen kyllä aina valinnut hyvästä valikoimasta, mutta onko se muuttunut?

Jep. Valmiita lämpölampun alla kuivuneita annoksia. 

Kylmän kalapöydän lohi on nykyään jostain massasta valmistettua. 

Jälkkäripöydässä ei ole mitään tuoretta, halvinta jätskiä ja vanhan oloisia leivoksia.

Eri.

Okei, no se vähän lohduttaa, että laivayhtiöiden taso on sitten sama tÄssä suhteessa. Ihmeellistä, että taso on niin heikko. Enää kysymys, olisiko laivan jossain muussa ravintolassa kiva ruoka.

Vierailija
45/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun buffee ei ole yhtä runsas ja monipuolinen kun 80-90 luvuilla. Nykyisin kallis ja surkea, mieluummin ala carteen.

Muistan vielä, miten buffan tarjoilussa oli siinä ylähyllyllä salaatteja; waldorfin salaatti, nizzan-, simpukka-katkis-salaatti ym. Kaikki laivan kylmäköt itse tehneet.

Sitten olikin ylähyllyllä jotain koristeita esim jotain pusia laivoja ja pölyisiä kalaverkkoja. Salaaatit oli vaihtuneet perunasalaatiksi ja jäävuorisalaatiksi, siinäpä se.

Jälkiruokana on nykyään joku pulverista vatkattu mousse. Jos keittiössä on työvuorossa joku joka vähän viitsii, niin se päälle on alussa siroteltu keksinmuruja.

Henkökuntaa on vähennetty salissa niin minimiin, että puolet penttereistä on tyhjinä ja ne ketkä on töissä ehtii yhdrn kierroksen blokata pöydät ja sitten pitää vaan pinota pöydälle ja toivoa että ehtivät siivota ennen uutta kattausta.

Vierailija
46/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun buffee ei ole yhtä runsas ja monipuolinen kun 80-90 luvuilla. Nykyisin kallis ja surkea, mieluummin ala carteen.

Muistan vielä, miten buffan tarjoilussa oli siinä ylähyllyllä salaatteja; waldorfin salaatti, nizzan-, simpukka-katkis-salaatti ym. Kaikki laivan kylmäköt itse tehneet.

Sitten olikin ylähyllyllä jotain koristeita esim jotain pusia laivoja ja pölyisiä kalaverkkoja. Salaaatit oli vaihtuneet perunasalaatiksi ja jäävuorisalaatiksi, siinäpä se.

Jälkiruokana on nykyään joku pulverista vatkattu mousse. Jos keittiössä on työvuorossa joku joka vähän viitsii, niin se päälle on alussa siroteltu keksinmuruja.

Henkökuntaa on vähennetty salissa niin minimiin, että puolet penttereistä on tyhjinä ja ne ketkä on töissä ehtii yhdrn kierroksen blokata pöydät ja sitten pitää vaan pinota pöydälle ja toivoa että ehtivät siivota ennen uutta kattausta.

Tämän laadun tason romahduksen kyllä huomaa. Kaikki on vain pussista kaadettu johonkin kulhoon esille. Ei siinä paljon kokkia tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme