Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljattain Silja Serellä tai Symphonyllä käyneitä?

Vierailija
02.07.2022 |

Minkälainen iltashow oli? Ei enää tanssishowta? Se on ollut kyllä mukava osa illan ohjelmaa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinaa riittää ja sperma lentää- Mitä muka puuttuu?

Höpö höpö.Enimmäkseen perheellisiä. 

Höpö höpö, nussimaan sinne laivalle mennään. Ja ne jotka ei nussi, ovat ilman.

Vierailija
22/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikko sitten Symphonyllä. Varsinaista showta ei ollut, joku ukrainalainen tyttöbändi. Ei erikoinen, ikävä tuli niitä kunnon tanssiesityksiä.

Promenade hytin sängyt olivat karmea, jouset pisti patjasta ja koko sänky oli vinossa. Istuttu joskus vuosia sitten jo varmaan paskaksi.

Ruoka oli kyllä hyvää buffassa, varsinkin kalapuoli. Lämmin ruoka oli sitkeää paahtopaistia, joka on kyllä ollut huonoa jo vuosia.

Kallis kuin mikä, muutama esimerkki: lonkero 8,50e, 12 CL valkkaria 6,50, vesipullo 3,50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Serenaden laiva on vanha ja kaipaisi kyllä kohennusta. Ruokailut, Nordic menu viineineen sekä paluumatkalla Happy Lobster, olivat todella hyviä; samoin meriaamiainen. Juuri vähän

ennen kesäsenkia laivalla ei ollut liikaa porukkaa.

Trubaduuri sekä tyttöbändi yökerhossa ym. olivat ihan matkalle sopivaa

viihdettä. Muuta emme etsineetkään.

Vierailija
24/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sääli tuo Siljan kulahdus. No, onneksi on Viking Line.

Vierailija
25/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viikko sitten Symphonyllä. Varsinaista showta ei ollut, joku ukrainalainen tyttöbändi. Ei erikoinen, ikävä tuli niitä kunnon tanssiesityksiä.

Promenade hytin sängyt olivat karmea, jouset pisti patjasta ja koko sänky oli vinossa. Istuttu joskus vuosia sitten jo varmaan paskaksi.

Ruoka oli kyllä hyvää buffassa, varsinkin kalapuoli. Lämmin ruoka oli sitkeää paahtopaistia, joka on kyllä ollut huonoa jo vuosia.

Kallis kuin mikä, muutama esimerkki: lonkero 8,50e, 12 CL valkkaria 6,50, vesipullo 3,50.

Kyllä, ei varsinaisesti innosta, mutta silti olisi mukava mennä. Käydä Tukholmassa ja ihailla maisemia.

Vierailija
26/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan sääli tuo Siljan kulahdus. No, onneksi on Viking Line.

Helsingin laivat Viikkarilla vaan on niin ikiaikaiset

Vierailija
27/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli kyllä että annetaan laadun romahtaa! Ennen oli niin mukava esim istahtaa katsomaan sitä showta ja nauttia drinkki. Ruuat menneet ihan surkeiksi, Siljalla.

Hei te, jotka valitatte Siljan ruokatarjonnasta: Missä ravintoloissa söitte? Mikä ruoassa oli huonoa? Minua kiinnostaisi tämä, sillä haluaisin lähteä risteilylle ja nautiskella ruoasta ja pelottaa jos ruoka onkin joka ravintolassa/bufffetissa huonoa. Kiitos.

Vierailija
28/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus oltiin symphonyllä. Aamupala buffetissa oli oikein hyvä mutta se illallinen oli tullut alas kuin lehmänhäntä. Paahtopaisti aivan täynnä sitkoksia ja kanaa oli valittavana vain kivikovia tiiviitä kuutioita tai kattilassa lilluvia luullisia lölleröitä. Lohi lisukkeineen ja salaatit oli toki hyviä, lämmin ruoka ei lämmittänyt mieltä.

Iltashow molempina iltoina sama, tyttöbändi joka soitti kasari-ysärihittejä. Oltiin laivalla kahden lapsen kanssa ja iltashow on yleensä porukalla katsottu. Nyt ei kiinnostanut pätkääkään, ehkä kaksi ekaa biisiä kuunneltiin. Eihän ne lapsille varsinkaan mitään tarjoa. Ja tämän "shown" jälkeen jatkoi toinen bändi eli ei mitään spesiaalia.

Jos nyt menisin uudestaan, en ottaisi illalle buffettia vaan söisin jossain laivan ravintoloista.

Vierailija
29/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli kyllä että annetaan laadun romahtaa! Ennen oli niin mukava esim istahtaa katsomaan sitä showta ja nauttia drinkki. Ruuat menneet ihan surkeiksi, Siljalla.

Hei te, jotka valitatte Siljan ruokatarjonnasta: Missä ravintoloissa söitte? Mikä ruoassa oli huonoa? Minua kiinnostaisi tämä, sillä haluaisin lähteä risteilylle ja nautiskella ruoasta ja pelottaa jos ruoka onkin joka ravintolassa/bufffetissa huonoa. Kiitos.

Ainakin buffetissa ruoka on surkeaa. Ehkä kalanystäville on jotain, muuten on huonoa, mautonta ja valjua. Kuin eläimiä ruokittaisiin. Toki buffetissa on jokaiselle jotain, jollei muuta niin ranskalaisia. Hieman nihkeitä sellaisia, lastenpöydässä, ja hyväähän toki on että juomat kuuluvat hintaan.

Vierailija
30/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus oltiin symphonyllä. Aamupala buffetissa oli oikein hyvä mutta se illallinen oli tullut alas kuin lehmänhäntä. Paahtopaisti aivan täynnä sitkoksia ja kanaa oli valittavana vain kivikovia tiiviitä kuutioita tai kattilassa lilluvia luullisia lölleröitä. Lohi lisukkeineen ja salaatit oli toki hyviä, lämmin ruoka ei lämmittänyt mieltä.

Iltashow molempina iltoina sama, tyttöbändi joka soitti kasari-ysärihittejä. Oltiin laivalla kahden lapsen kanssa ja iltashow on yleensä porukalla katsottu. Nyt ei kiinnostanut pätkääkään, ehkä kaksi ekaa biisiä kuunneltiin. Eihän ne lapsille varsinkaan mitään tarjoa. Ja tämän "shown" jälkeen jatkoi toinen bändi eli ei mitään spesiaalia.

Jos nyt menisin uudestaan, en ottaisi illalle buffettia vaan söisin jossain laivan ravintoloista.

Tää show on kyllä nyt tason tiputus! Ja voi johtaa nyt laivayhtiön vaihtumiseen - parikymmentä vuotta uskollisesti seilannut Siljalla monta kertaa vuodessa ja ne iltashowt olivat aika tärkeä osa.

Vierailija
31/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli parempi muumihytti meille kolmelle

Pyyhkeet harmaita

Hytti nuhjuinen

Ruuan laatu muisto vain

Esim. Lastenpöytä jonka osa halusi oli kuivia kanakikkareita (nugetteja), makaronia jne

Jopa lapset ihmetteli että onpa pahaa

Munkaan annos ei ollut kehumisen arvoinen.

Taikuri oli

Lastrnhuone oli yksi hellshouse kuten myös aamiaisbuffet. Suosittelen korvatulppia

Vierailija
32/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun buffee ei ole yhtä runsas ja monipuolinen kun 80-90 luvuilla. Nykyisin kallis ja surkea, mieluummin ala carteen.

Vierailija
33/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun buffee ei ole yhtä runsas ja monipuolinen kun 80-90 luvuilla. Nykyisin kallis ja surkea, mieluummin ala carteen.

Onko se ala carte sitten hyvä, ja tuleeko siellä maha täyteen? Tarkoitatko Bon Vivantea, Tavolataa vai jotain muuta? Onko jokin ravintola hyvä?

Vierailija
34/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainalainen tyttöbändi vetää kaksi settiä joka ilta, laulaja on todella taitava esiintyjä eli voin suositella. Joku toinen bändi vetää välissä keikan, bändi vaihtui juuri tällä viikolla joten siitä ei kokemusta. Tämä siis symphonyn tilanne.

Vierailija
35/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukrainalainen tyttöbändi vetää kaksi settiä joka ilta, laulaja on todella taitava esiintyjä eli voin suositella. Joku toinen bändi vetää välissä keikan, bändi vaihtui juuri tällä viikolla joten siitä ei kokemusta. Tämä siis symphonyn tilanne.

Ok, hyvä sitten, että on edes hyvä laulaja. Tanssishow olisi vielä mieluisampi, toisaalta onhan sitä monia niitäkin jo vuosien varrella nähty.

Vierailija
36/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämänen taikuri oli eikä mitään kivaa

Ruokakin huonontunut paljon

Viikarin buffassa ei saa itse valita  lämpimiä ruokia on vain muussilla lihaa tai lohta ja nekin

on valmiina lautasella.

Vierailija
37/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikarin buffassa ei saa itse valita  lämpimiä ruokia on vain muussilla lihaa tai lohta ja nekin

on valmiina lautasella.

Ihanko totta? Itse olen kyllä aina valinnut hyvästä valikoimasta, mutta onko se muuttunut?

Vierailija
38/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin johonkin hienoon hotelliin tai kylpylään ja siellä aamiainen tai brunssi ja lounasbuffet. Tuoltahan pääsee poiskin niin halutessaan ja ulkoilemaan jos alkaa ahdistamaan, eikä ole ns. vankina ja muiden armoilla niin kuin laivalla on.

Vierailija
39/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi surku, että annetaan laadun heikentyä näin. Ruoka on mennyt alaspäin jo kauan, ja on kaukana Viikkarista. Ohjelma on ollut hyvä ennen, illan kohokohta, mutta kohta alkaa olla syyt vähissä matkustaa Siljalla, Ehkä pitää Viikkaria alkaa katsella

Itse olin enempi pettynyt Vikingin ruokiin kuin Siljan/Tallinkin. t.Eri

Vierailija
40/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tätä lukiessani, että en ole ollut laivalla koskaan täysi-ikäisenä ja olen ollut täysi-ikäinen sellaiset 20 vuotta. Lapsuudessani ja vielä peruskouluikäisenä olin kuitenkin monta kertaa laivalla vanhempieni kanssa. Yritin tässä muistella, että milloin olen ollut viimeisen kerran laivalla. Sen on täytynyt olla ehkä vuonna 1998 tai 1999 ja Silja Serenadella tai Silja Symphonylla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi