Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljattain Silja Serellä tai Symphonyllä käyneitä?

Vierailija
02.07.2022 |

Minkälainen iltashow oli? Ei enää tanssishowta? Se on ollut kyllä mukava osa illan ohjelmaa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kukaan käynyt laivalla?

Vierailija
2/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symphonylla olis kyllä kiva käydä joskus, edellisestä kerrasta onkin jo melkein 30 vuotta.

Kauankohan ne on vielä käytössä, tuskin enää montaa vuotta seilaa itämeressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Viking Gracella ja Glorylla hiljattain. Oma ohjelmani oli: auto laivaan, tavarat hyttiin, syömään á la carteen, hyttiin nukkumaan, aamulla auto ulos laivasta.

Vierailija
4/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Viking Gracella ja Glorylla hiljattain. Oma ohjelmani oli: auto laivaan, tavarat hyttiin, syömään á la carteen, hyttiin nukkumaan, aamulla auto ulos laivasta.

Kiitos tiedosta.

Vierailija
5/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Turun linjalla se varmaan näin onki, johtuen aikatauluista, mutta Helsingissä on aikaa nauttia laivalla olemisesta.

Vierailija
6/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serenadella vähän ennen juhannusta. Juu ei ollut kunnollista showta. Joku bändi vaan, eikä edes hyvä sellainen.

Vierailija
7/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Juhannuksena Symphonylla ja eipä tosiaan ollut kovinkaan kummoiset esitykset. En nyt jokaista esitystä katsonut, mutta ei siellä mielestäni yhtäkään kunnon tanssiesitystä ollut.

Vierailija
8/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämänen taikuri oli eikä mitään kivaa

Ruokakin huonontunut paljon

Vierailija
9/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömästi kiljuvia lapsia

Vierailija
10/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämänen taikuri oli eikä mitään kivaa

Ruokakin huonontunut paljon

Voi surku, että annetaan laadun heikentyä näin. Ruoka on mennyt alaspäin jo kauan, ja on kaukana Viikkarista. Ohjelma on ollut hyvä ennen, illan kohokohta, mutta kohta alkaa olla syyt vähissä matkustaa Siljalla, Ehkä pitää Viikkaria alkaa katsella

Vierailija
11/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Kiitä minunkin puolestani. Olen ajatrllut vähän samaa ohjelmaa loppukuusta.

Vierailija
12/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Turun linjalla se varmaan näin onki, johtuen aikatauluista, mutta Helsingissä on aikaa nauttia laivalla olemisesta.

Nauttia laivalla olemisesta? Mistä nautit?

Ala-arvosta ruokaa, suttaista ja likaista, huonoa palvelua ja jäätävän kalliit hinnat laatuun nähden. Juu, ei kiitos.

Vierailija
13/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttimisesta ei laivalla tosiaan voi Siljalla edes puhua. Laivat ovat tosi kulahtaneita, ruoka kehnoa, hytit suorastaan epäsiistejä, ohjelma aivan käsittämättömän huonoa. Silti hintataso noussut huimasti. En ymmärrä miksi kukaan lähtisi Siljalle nauttimaan. Olin hiljattain, ja nautin ainoastaan hyvästä seurasta, iloisesta vanhojen ystävien tapaamisesta.

Vierailija
14/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symphonylla oltiin, ei käyty show juttuja katsomassa. Ihan ok tarjoukset taxfreessa ja oltiin tyytyväisiä buffetin tarjontaan.

Vierailija
15/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa riittää ja sperma lentää- Mitä muka puuttuu?

Vierailija
16/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking kulkee venäläisellä polttoaineella.

Silja ei.

Valinta on siis Silja.

Vierailija
17/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedosta.

Nauttia laivalla olemisesta? Mistä nautit?

Ala-arvosta ruokaa, suttaista ja likaista, huonoa palvelua ja jäätävän kalliit hinnat laatuun nähden. Juu, ei kiitos.

Menin Turkuun viikko sitten Glorialla ? Ja kotiin Gracella.Ihanat ruoat ja siistiä sekä erittäin hyvä palvelu.Positiivisesti yllättynyt.Taxfree kallis ...

Menin myös Helsinkiin Siljalla noin kolme viikkoa sitten. Sairastuin buffeesta  ja ainut positiivinen oli halvempi taxfree, mutta mitätön ruoka ja ihmeellisen huonosti järjestetty esim kahvin ostaminen.Tyyppi 5 metriä pitkä jono joka meni hitaasti! Miksi eivät tee aamiaiskoreja vaunuihin valmiiksi mistä saavat asiakkaat ottaa ja maksaa kassalla.Miksi täytyy joka leipä ja pulla kaivaa pinseteillä joka ottaa aikaa ja kassa vaikuttaa olevan rikki jatkuvasti.

Vierailija
18/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinaa riittää ja sperma lentää- Mitä muka puuttuu?

Höpö höpö.Enimmäkseen perheellisiä. 

Vierailija
19/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli kyllä että annetaan laadun romahtaa! Ennen oli niin mukava esim istahtaa katsomaan sitä showta ja nauttia drinkki. Ruuat menneet ihan surkeiksi, Siljalla.

Vierailija
20/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taasen kävin aamulla kakalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi