Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikko lomaa ja taas töihin :( Voimat loppuu

Vierailija
02.07.2022 |

Maanantaina taas töissä. Kovia paineita, uusia työtehtäviä. Pätkätyöläisenä ehdin pitää viikon kesälomaa. Tuntuu etten jaksaisi enää nousta sängystä. Olen 36-vuotias ja tuntuu että voimat alkaa hiipumaan iän myötä.

Miten yli 50-vuotiaat jaksavat tälläistä työelämää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei jaksakaan. Siksi ryypätään, ylensyödään, vedetään lääkkeitä, jopa aineita. Jotkut h4kk44 vaimojaan, sen sellaista. Osa kuolee työpöydän ääreen tai sekoaa.

Vierailija
2/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap raukka, vain viikon loma :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa? Mitä se on. Omaishoitaja painaa 24/7 sata lasissa ja lomaa ei heru yhtään.

Vierailija
4/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomaa? Mitä se on. Omaishoitaja painaa 24/7 sata lasissa ja lomaa ei heru yhtään.

Miksei intervallijaksot/omaishoitajan vapaat toteudu?

Vierailija
5/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaishoitajan työ on pitkän päälle raskasta sitovuuden vuoksi, mutta älyllisesti se ei ole erityisen vaativaa. 

Vierailija
6/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omaishoitajalle voi palkata kesälomasijaisen. En tiedä saako siihen korvausta, mutta itse olin kuukauden sijaisena nuorena. Asuin vanhuksen luona.

Vierailija
7/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin lomarahat ja nyt olen 6vk lomalla.

Vierailija
8/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dopingilla. Kaikkihan nykyisin vetää jos jonkinmoista pilleriä, että toleranssi stressinsietoon kasvaa.

Vierailija
9/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös tulee töissä koko ajan uusia työtehtäviä ja aikataulut ovat kiireellisiä. noin 25 vuotta vielä pitäisi jaksaa työelämässä. Olen miettinyt, että varmaan sydänslaagin saan ennen sitä.

Vierailija
10/10 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa että töitä tehdään että joku toinen rikastuu. kun sairastutte niin otetaan uus työntekijä tilalle ja homma jatkuu.