Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valion jäätelöt ihan hirveää kultaa!!!!

Vierailija
02.07.2022 |

Siis on ne jäätelöt karmeaa kuraa nykyään, siis unelmoida enää voi siitä mitä ne ennen oli, eihän niitä nykyään enää voi syödäkään, sen verta pahaa on. Vissiin halvemmalla tehty niin siinä tulos. Oletteko huomanneet saman? Esim trio jäätelö ennen ( joskus vielä 15 vuotta sitten) oli todella hyvää, nykyään ihan alaluokkaista sontaa.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset jäätelöt on ylipäätään vetisiä ja mauttomia. Itse syön vain Kolmen kaverin lakritsipuikkoja. Kaikki muu on ihan meh

Vierailija
22/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte sekoittaa keskenään Nestlen Pingviinit ja Valion Jäätelöfabriikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle, että tekeekö kukaan valmistaja vanhan ajan vaniljajäätelöä kotimyyntiin- sellaista kermaista, täyteläistä, oikealla vaniljalla maustettua- vai pitääkö alkaa itse tekemään?

3 Kaveria.

Vierailija
24/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle, että tekeekö kukaan valmistaja vanhan ajan vaniljajäätelöä kotimyyntiin- sellaista kermaista, täyteläistä, oikealla vaniljalla maustettua- vai pitääkö alkaa itse tekemään?

Ei taida jäätelöaltaasta löytyä.

Vierailija
25/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse jäätelöitä ja sorbetteja. Ei se ole vaikeaa.

Vierailija
26/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aikaan jäätelö sulaessaan oli kermaista, nykyään on kummallista vaahtoa.

Vierailija
27/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion jäätelöfabriikin jäätelöt on ihan syötäviä, mutta ei sellaista jäätelöä kuitenkaan kuin ennen vanhaan oli jäätelöt. Tarkoitin aloituksessa niitä valion litran pahvijäätelöpakkauksia, vai onko ne nyt sitten pingviini jäätelöä nykyään. Ihan sama, ne perusjäätelöt, trio, tiikeri, minttu, suklaa kaikki ne, kuraa. Se 3 kaveria taitaa olla firma, joka kyllä jäätelöä osaa tehdä. Mutta ihan sikahintaista. Miksi kaikki tuotteet menee aina huonompaan suuntaan nykyään, maku huonontuu, samoin esmes Fazerin makeisissa ja suklaissa.

Vierailija
28/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 Kaveria.

3 kaverilla ei ole " tavallista" vaniljajäätelöä.

Vierailija
29/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion jäätelöfabriikin jäätelöt on ihan syötäviä, mutta ei sellaista jäätelöä kuitenkaan kuin ennen vanhaan oli jäätelöt. Tarkoitin aloituksessa niitä valion litran pahvijäätelöpakkauksia, vai onko ne nyt sitten pingviini jäätelöä nykyään. Ihan sama, ne perusjäätelöt, trio, tiikeri, minttu, suklaa kaikki ne, kuraa. Se 3 kaveria taitaa olla firma, joka kyllä jäätelöä osaa tehdä. Mutta ihan sikahintaista. Miksi kaikki tuotteet menee aina huonompaan suuntaan nykyään, maku huonontuu, samoin esmes Fazerin makeisissa ja suklaissa.

Eihän Valio edes valmista litran pahvipakkauksia.

Vierailija
30/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pingviini-jäätelö on tosiaan Nestlen tavaraa. Hyvä tietää, jätän tästedes ostamatta.

Vierailija
31/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 luvulla ei pelätty sokeria niin paljoa. siitä kyllä varoiteltiin lapsia. nyt nämä sen ajan lapset on aikuisia ja puikoissa jonka seurauksena aitoa sokeria ei ole missään. ei jäätelöissä, muroissa eikä karkeissa.

Vierailija
32/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset jäätelöt on ylipäätään vetisiä ja mauttomia. Itse syön vain Kolmen kaverin lakritsipuikkoja. Kaikki muu on ihan meh

Minun mielestä suurin osa Suomen kaupoissa myytävistä jäätelöistä on liian makeita ja imeliä - ihan liikaa on karkkijäätelöitä. Vaihtoehtona on kyllä hailakkaa tekovaniljaa ja tekomansikkaa, mutta suurin osa on ihmeellisiä ja ällöjä karkin ja jäätelön yhdistelmiä. Ruotsissa on parempi jäätelövalikoima.

Vierailija
33/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan eli vielä 1980-luvulla myytiin ihania Pauligin topsyjä. Voi kun saisi ne takaisin.

Vierailija
34/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaako kukaan irtojäätelöä lakritsi tiikeri? oli sellaista mango jäätelön väristä missä oli mustaa ja punaisia raitoja.

Vierailija
35/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Ainot, pingviinit, classicit jne ovat Nestlen tuotteita. Yrityksen, jota moni on boikotoinut jo vuosikymmeniä ja uusimpana asiana eivät tietysti ole vetäytyneet yhtään mihinkään Venäjän markkinoilta vaan tekevät nyt sodalla voittoa.

Valio oli pitkään tekemättä jäätelöä lainkaan, kun se olisi rikkonut Pingviini- ja muiden jäätelöbrändien myyntiä koskevaa sopimustakaan. Nykyisin Valion jäätelöfabriikki tekee muutamaa pyöreässä rasiassa olevaa aika erikoisen makuista jäätelöä. Valio ei saisikaan sopimuksensa mukaan tehdä niitä perusmakuja, joita Pingviinillä jo on.

Vierailija
36/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun näissä pingviinipaketeissa siksi että viipaleina on helppoa annostella.

Esim. Ainopurkit ovat pahoja avata eikä tukeva muovijäte innosta. Pahvipurkkiannokset taas ovat mielestäni liian suuria.

Vierailija
37/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä myydään hyviä jäätelöitä.

Vierailija
38/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikun näissä pingviinipaketeissa siksi että viipaleina on helppoa annostella.

Esim. Ainopurkit ovat pahoja avata eikä tukeva muovijäte innosta. Pahvipurkkiannokset taas ovat mielestäni liian suuria.

eli annostelet pingviinipakettia mutta sitä pahvipurkkiannosta ei voi annostella vaan se pitää syödä kerralla?

Vierailija
39/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö palmu öljy niistä pehmeitä lötköjä lidissä tosiaan parhaat jäätölöt

Vierailija
40/92 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitistä parempia halavala. Ei taida olla valioita laingan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi